Τηλεκπαίδευση-αξιολόγηση μαθητών: Το υπουργείο Παιδείας φαίνεται να ακολουθεί την πολιτική του στρουθοκαμηλισμού απέναντι σε σοβαρά λειτουργικά ζητήματα

Έπειτα από σχετικές αναφορές εκπαιδευτικών η Ενωτική Κίνηση ΕΚπαιδευτικών ΠΕ Λασιθίου και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Σητείας «ο Μύσων» καταθέτουν τους λόγους για τους οποίους είναι προβληματική η βαθμολόγηση των μαθητών κατά το πρώτο τρίμηνο κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης.

Το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται να ακολουθεί την πολιτική του στρουθοκαμηλισμού απέναντι σε σοβαρά λειτουργικά ζητήματα παρά τις συνεχείς αναφορές των εκπαιδευτικών σχετικά με την δυσχερή λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η Υπουργός Παιδείας σαν άλλη Αντουανέτα, που λέει να ταΐσουν το λαό παντεσπάνι, ζητά να αξιολογηθούν οι μαθητές σαν να μην είμαστε σε αυτή την δύσκολη, για την εκπαίδευση, κατάσταση.

Την ώρα που πολλά παιδιά βρίσκονται χωρίς ηλεκτρονική συσκευή, άλλα παιδιά που διαθέτουν μονάχα ένα κινητό τηλέφωνο για την επαφή τους με το σχολείο, για τα παιδιά που δεν διαθέτουν ικανοποιητική τηλεφωνική σύνδεση, για τα παιδιά που δεν έχουν γονείς γνώστες της τεχνολογίας να λύνουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που κάθε τόσο παρουσιάζονται, για τα παιδιά που δεν έχουν κάποιον να τα βοηθήσει, όταν δυσκολεύονται σε μια άσκηση ή σε μια εργασία, για τα παιδιά που δεν συνήθισαν την ψύχρα της απομόνωσης μπροστά σε μια οθόνη, για τα παιδιά που  βλέπουν τους/τις δασκάλους/-ες τους να παιδεύονται ακόμη προσπαθώντας να κάνουν ελκυστικό μάθημα μ’ ένα άγνωστο και απαιτητικό εργαλείο, την στιγμή που το υπουργείο Παιδείας δεν προσφέρει ούτε ειδικό αναλυτικό πρόγραμμα ούτε ειδικό διδακτικό υλικό, για τα παιδιά που χρειάζονται το σχολείο περισσότερο από τα υπόλοιπα.

Για τους εκπαιδευτικούς που δίνουν τον καθημερινό αγώνα να κρατήσουν επαφή με τους μαθητές τους, για αυτούς που ψάχνουν λύση σε όλα τα λειτουργικά προβλήματα, σε αυτούς που έρχονται για ακόμα μια φορά να καλύψουν τα κενά και τις ελλείψεις της πολιτείας, στους εκπαιδευτικούς που για ώρες ετοιμάζουν το μάθημα τους προκειμένου να το κάνουν ελκυστικό για τους μαθητές και να μην τους χάσουν από την καθημερινή παρακολούθηση, για αυτούς που αυτοεπιμορφώνονται όταν το Υπουργείο αδιαφορεί ,για αυτούς που τόσα χρόνια σηκώνουν το σχολείο στην πλάτη τους και το σχολείο δουλεύει με το φιλότιμό τους , για όσους αναπληρώνουν τα μαθήματα εκτός ωραρίου προκειμένου να βοηθήσουν μαθητές που έχασαν μαθήματα εξαιτίας των ελλείψεων υλικοτεχνικών υποδομών, για όσους σκαρφίζονται κάθε τρόπο και χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τους μαθητές τους και την οικογένεια τους

Για τις οικογένειες που στερήθηκαν προκείμενου να αγοράσουν συσκευή για ναν μην χάνει το παιδί το μάθημα του, για όσους γονείς πασχίζουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τα μαθήματα, για όλες τις οικογένειες που αισθάνονται ανήμπορες να βοηθήσουν τα παιδιά τους , για όσους γονείς αφιέρωσαν τόσο χρόνο και κόπο για να μάθουν προκειμένου να βοηθήσουν τα παιδιά τους να μάθουν

Για όλα αυτά και για άλλα τόσα που ζούμε στον αγώνα και την αγωνία της τηλε-εκπαίδευσης, καλούμε το υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει στην άκρη τη βαθμολογία του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. 

Το παιδαγωγικά αμφιλεγόμενο μέσο της βαθμολογίας στις συνθήκες που ζούμε μπορεί να γίνει μέσο περαιτέρω διεύρυνσης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.

Την αρμόζουσα επιβράβευση και την ενθάρρυνση που χρειάζεται θα τη δώσουμε καλύτερα στους μαθητές μας, χωρίς την υποτιθέμενη ισονομία των βαθμών.

Καλούμε  το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν όλους τους παραπάνω προβληματισμούς και να επιληφθεί άμεσα του θέματος.

Πηγή : https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/339945_bathmologia-mathiton-problimatiki-i-katahorisi-bathmologias-triminoy

Visits: 94

Leave a Reply