Γνωριμία με τους ρυθμούς της παράδοσή μας Tάξεις Α΄- Β΄

 

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020 Α΄ ΜΕΡΟΣ

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020 Α΄ ΜΕΡΟΣ

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020 Α΄ ΜΕΡΟΣ

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020 Β΄ ΜΕΡΟΣ

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 Β΄ ΜΕΡΟΣ

 

 

Aς γνωρίσουμε μερικά παραδοσιακά όργανα και τους ήχους τους ... πατώντας ένα κουμπί

Α΄ ΜΕΡΟΣ

Β΄ ΜΕΡΟΣ

 

Β΄ ΜΕΡΟΣ 

Σε ποια διάλεκτο είναι τα Κάλαντα στον παρακάτω σύνδεσμο: https://video.link/w/BqkAb

Ας ακούσουμε τα Μικρασιάτικα Κάλαντα: https://video.link/w/v8kAb

Ας ακούσουμε τα κάλαντα από διαφορετικές περιοχές της πατρίδας μας: 

https://www.thinglink.com/scene/1390944852123844609

Επίσης, στον παραπάνω σύνδεσμο  μπορείτε με τους γονείς σας να πλοηγηθείτε και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας ώστε να ακούσετε τα Κάλαντα.

Λύσε τα παρακάτω κουίζ για να δοκιμάσεις τις γνώσεις σου στα ελληνικά παραδοσιακά μουσικά όργανα:

 

 

Γνωριμία με τους ρυθμούς της παράδοσή μας Γ΄-Δ΄-Ε΄- ΣΤ΄

 

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Γνωριμία με τους ρυθμούς της παράδοσή μας

1η Δραστηριότητα

 

2η Δραστηριότητα

Σε ποια διάλεκτο είναι τα Κάλαντα στον παρακάτω σύνδεσμο: https://video.link/w/BqkAb

Ας ακούσουμε τα Μικρασιάτικα Κάλαντα: https://video.link/w/v8kAb

Ας ακούσουμε τα κάλαντα από διαφορετικές περιοχές της πατρίδας μας: 

https://www.thinglink.com/scene/1390944852123844609

Επίσης, στον παραπάνω σύνδεσμο  μπορείτε με τους γονείς σας να πλοηγηθείτε και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας ώστε να ακούσετε τα Κάλαντα.

Γνωρίστε τους ρυθμούς της δικής μας παράδοσης πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: http://aesop.iep.edu.gr/node/22555/5698

3η Δραστηριότητα

Λύσε τα κουίζ για να δοκιμάσεις τις γνώσεις σου στα ελληνικά παραδοσιακά μουσικά όργανα

 

4η Δραστηριότητα

 

B΄ΜΕΡΟΣ

5η Δραστηριότητα

Αντιστοίχισε την εικόνα του  κάθε μουσικού οργάνου με την ονομασία του

1.https://www.liveworksheets.com/yz1451251rm

2. https://www.liveworksheets.com/kn1453838fn

6η Δραστηριότητα

Ανακάλυψε τα κρυμμένα μουσικά όργανα στα παρακάτω παζλ: 1.https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=21cc510391cb

2. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3086cf7edee0

7η Δραστηριότητα

Ποια μουσικά όργανα ακούτε στα παρακάτω δημοτικά τραγούδια;

https://video.link/w/2gp9b

https://video.link/w/ECx9b

https://video.link/w/Yjp9b

https://video.link/w/jmp9b

Μπορείτε να δοκιμάσετε τα βήματα του χορού με την οικογένειά σας όταν τελειώσετε τα μαθήματά σας

https://www.youtube.com/watch?v=N6ZHd0SmULM

Και επειδή πλησιάζουν Χριστούγεννα χορέψτε με την οικογένεια:

https://video.link/w/ghw5b

ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!!! Αν ήμασταν στο σχολείο θα στολίζαμε το δεντράκι μας, θα φτιάχναμε μπισκοτόσπιτά και χιονάνθρωπο μόλις χιόνιζε!  Μπορείτε όμως να στολίσετε το δικό σας δέντρο ηλεκτρονικά να φτιάξετε μπισκοτένια σπίτια με τη μαμά αλλά και ηλεκτρονικά, πατώντας τον σύνδεσμο που σας δίνω...

https://www.abcya.com/games/make-a-christmas-tree?fbclid=IwAR20_vphAIprunTsYMJmVeuSlQc4Gr0I845lYO25fWIERL2nxB-WdwbuDt8

Αφού τελειώσετε το στόλισμα του δέντρου χορέψτε πατώντας το σύνδεσμο:https://video.link/w/Atv5b

Καλές Γιορτές!!!!!

Καρυοθραύστης-το παραμύθι μέσα από το έργο του Τσαϊκόφσκι Α΄- ΣΤ΄ Τάξεις

 

Αναγνωρίζετε την φιγούρα; Έχετε δει του παραμύθι, ακούσατε τις μουσικές του έργου;

Παρακολουθείστε όλη την παράσταση του μπαλέτου"Καρυοθραύστης"

https://video.link/w/kdG6b

Ένα συναρπαστικό παραμύθι, βασισμένο στο ομώνυμο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι

Την παραμονή των Χριστουγέννων, ο Νονός Ντρόσελμάγερ εμφανίζεται με δώρα πανέμορφα και μαγικά για τα μικρά βαφτιστήρια του.Κομψές μπαλαρίνες, ένα δέντρο-θαυμάτων, όμορφα βιβλία, ένα εντυπωσιακό κάστρο και μια όμορφη κούκλα καρυοθραύστη. Η Κλάρα ερωτεύεται αυτή τη γοητευτική κούκλα και θέλει να αναλάβει τη φροντίδα της. Ωστόσο, όταν το ρολόι σημαίνει μεσάνυχτα, κάτι απίστευτο συμβαίνει σ’ αυτές τις χειροποίητες κούκλες... ζωντανεύουν, η μια μετά την άλλη και ποντίκια εισβάλλουν στο δωμάτιο. Η κούκλα Καρυοθραύστης προσπαθεί να σώσει το κορίτσι και αντιμετωπίζει γενναία τους ποντικούς. Ο νονός της Κλάρας τον μεταμορφώνει σε πρίγκιπα και μαζί οι δύο νέοι φεύγουν για να ανακαλύψουν τη χώρα των Ζαχαρωτών, όπου ετοιμάζεται ν’ αρχίσει μια ξέφρενη γιορτή, γεμάτη όμορφες μελωδίες και χορούς.

Χριστουγεννιάτικα Παιχνίδια 

1) https://learningapps.org/display?v=pupsu0in520

2) https://learningapps.org/display?v=p83u3i0xt20

3) https://learningapps.org/display?v=pz940g5pj20

4) https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1adde8b6129e  35 κομμάτια

5) https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=128cc6d5214f  12 κομμάτια

6) https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0fd66ae28232  24 κομμάτια

7) https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=039d876ce3a3  30 κομμάτια

8) https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=12a9990f7812  72 κομμάτια

Στο παρακάτω λινκ θα ακούσετε όλες τις μουσικές του Καρυοθραύστη από τη συμφωνική ορχήστρα του Βερολίνου: https://video.link/w/Jq28b .

ΨΗΦΙΑKH ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

https://padlet.com/mtsaousid1/kxtfm4w286cb1273

ΧΟΡΟΣ-ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Μετά το μάθημα χορέψτε με την οικογένεια πατώντας τον κάθε σύνδεσμο χωριστά:

  1. https://video.link/w/Atv5b
  2. https://video.link/w/wF00b?fbclid=IwAR0kTivagwRTR7Nb7_vmsieEthol33g2XypvUKdnuUIxLat7uJiowQ8QjFM
  3. https://video.link/w/2ld5b
  4. https://video.link/w/ghw5b
  5. https://video.link/w/MbxGd 
  6. https://video.link/w/IcxGd
  7. https://video.link/w/5exGd
  8. https://video.link/w/pqe6b A΄-Β΄- Γ΄τάξεις 

 

Χειμερινά αθλήματα Α΄-Β΄ Γ΄ τάξη

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Α΄-Β΄- Γ΄ΤΑΞΗ 

Χειμωνιάτικο τοπίο ( Pieter Bruegel the Elder, 1965)

Παρατήρησε την παραπάνω χειμωνιάτικη εικόνα. Πόσοι ήχοι σου έρχονται στο μυαλό; Πάτησε το ηχείο να ακούσεις τη μουσική.

Κλοντ Μονέ, Boulevard Saint-Denis το χειμώνα – 1875

Παρατήρησε την παρακάτω χειμωνιάτικη εικόνα

Το χιόνι πέφτει σιωπηλά κι οι νιφάδες χορεύουν απαλά πριν ξαπλώσουν στη γη.

Όταν τελειώσεις τα μαθήματα πάτησε το ηχείο να ακούσεις τη μουσική και δοκίμασε την κίνηση των νιφάδων του χιονιού όπως εσύ θέλεις ακούγοντας την παραπάνω μουσική. Ο χορός σου θα λέγεται  «Νιφάδες».

Θα Γνωρίσουμε μερικά αθλήματα που γίνονται στο χιόνι.

Για να δοκιμάσετε τις γνώσεις στα χειμερινά αθλήματα πηγαίνετε στον παρακάτω  σύνδεσμο και αντιστοίχισε τις σωστές εικόνες:

https://www.liveworksheets.com/ex1422078fb

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0fd66ae28232

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!!! Αν ήμασταν στο σχολείο θα στολίζαμε το δεντράκι μας, μπορείτε όμως να στολίσετε το δικό σας δέντρο ηλεκτρονικά. Πατώντας τον σύνδεσμο που σας δίνω...

https://www.abcya.com/games/make-a-christmas-tree?fbclid=IwAR20_vphAIprunTsYMJmVeuSlQc4Gr0I845lYO25fWIERL2nxB-WdwbuDt8

                                     

Μετά χορέψτε πατώντας το σύνδεσμο:https://video.link/w/Atv5b

                                     Christmas Memory Game

https://learningapps.org/watch?v=p83u3i0xt20

Χειμερινά αθλήματα Γ΄-Δ΄-ΣΤ΄τάξεις

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Γ΄-Δ΄-ΣΤ΄ ΤΑΞΕΙΣ

Χειμερινά Αθλήματα 

 

 

Χειμωνιάτικο τοπίο ( Pieter Bruegel the Elder, 1965)

 

Παρατήρησε την παραπάνω χειμωνιάτικη εικόνα. Πόσοι ήχοι σου έρχονται στο μυαλό; Πάτησε το ηχείο να ακούσεις τη μουσική.

Κλοντ Μονέ, Boulevard Saint-Denis το χειμώνα – 1875

Παρατήρησε την παρακάτω χειμωνιάτικη εικόνα

Το χιόνι πέφτει σιωπηλά κι οι νιφάδες χορεύουν απαλά πριν ξαπλώσουν στη γη.

Όταν τελειώσεις τα μαθήματα πάτησε το ηχείο να ακούσεις τη μουσική και δοκίμασε την κίνηση των νιφάδων του χιονιού όπως εσύ θέλεις ακούγοντας την παραπάνω μουσική. Ο χορός σου θα λέγεται  «Νιφάδες».

Θα γνωρίσουμε μερικά αθλήματα που γίνονται στο χιόνι. Ξεκίνησαν από την παγωμένη λίμνη του χωριού, από την ανάγκη των ανθρώπων να κυνηγήσουν για την επιβίωσή τους και έγινα με το πέρασμα του χρόνου Χειμερινά Ολυμπιακά Αθλήματα!

 

Αναγνωρίζετε την αθλήτρια στην παρακάτω  φωτογραφία;

Ποιο χειμερινό άθλημα κάνεις; Είναι η Σοφία Ράλλη  μόλις 31 ετών και  έχει στο ενεργητικό της τουλάχιστον 100 διεθνείς νίκες στο αλπικό σκι (σε κάθε σκαλί του βάθρου), από την Τουρκία και τη Βοσνία μέχρι την Κροατία και το Μαυροβούνιο, ενώ έχει συμμετάσχει σε πολλά παγκόσμια πρωταθλήματα 

 

           

Aς παρακολουθήσουμε μερικά χειμερινά αθλήματα:

Παρακολούθηση του βίντεο: https://edutv.minedu.gov.gr/index.php/athlitismos/olympiaka-athlimata-xeimerina-olympiaka-athlimata

https://video.link/w/JU1Ab καλλιτεχνικό πατινάζ

https://video.link/w/Su2Ab Χιονοσανίδα

https://video.link/w/mb2Ab Πατινάζ ταχύτητας

https://video.link/w/3f2Ab Curling 

https://video.link/w/ny2Ab Σκι με άλμα

 

 

 

Για να δοκιμάσετε τις γνώσεις στα χειμερινά αθλήματα, πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους ώστε να περάσετε τις δοκιμασίες:

  1. https://www.liveworksheets.com/sf1421998zn
  2. https://www.liveworksheets.com/tp1422041on
  3. https://learningapps.org/display?v=pz940g5pj20
  4. στην αγγλική γλώσσα: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/Physical_Education_(PE)/Sports/Winter_sports_zf1488677xc
  5. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3a6d2b81e0b7
  6. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2d0ac7078d0b

Xωριστείτε σε ομάδες των δύο ή τριών ατόμων και μπορούν να παρακολουθήσουν ένα Χειμερινό Άθλημα μέσα από το παρακάτω link. Πρέπει να παρακολουθήσετε το βίντεο με το άθλημα της αρεσκείας σας, διαβάστε  πληροφορίες και αποφασίσετε ποιος θα σας αντιπροσωπεύσει στην ολομέλεια της τάξης ώστε να πει λίγα λόγια για το αυτό το άθλημα (πχ. Πώς λέγεται, πως παίζεται, εάν είναι ομαδικό ή ατομικό κλπ) : https://www.thinglink.com/scene/1436625811321913346


ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!!! Αν ήμασταν στο σχολείο θα στολίζαμε το δεντράκι μας, θα φτιάχναμε μπισκοτόσπιτά και χιονάνθρωπο μόλις χιόνιζε!  Μπορείτε όμως να στολίσετε το δικό σας δέντρο ηλεκτρονικά να φτιάξετε μπισκοτένια σπίτια με τη μαμά αλλά και ηλεκτρονικά, πατώντας τον σύνδεσμο που σας δίνω...

https://www.abcya.com/games/make-a-christmas-tree?fbclid=IwAR20_vphAIprunTsYMJmVeuSlQc4Gr0I845lYO25fWIERL2nxB-WdwbuDt8

Αφού τελειώσετε το στόλισμα του δέντρου χορέψτε πατώντας το σύνδεσμο:https://video.link/w/Atv5b

 

Χορέψτε πατώντας το σύνδεσμο:

https://video.link/w/wFv5b Jingle Bells

https://video.link/w/QJv5b Choo-Choo Train 

https://video.link/w/3mw5b Christmas hip hop - Dance - Jingle Bells

https://video.link/w/Atv5b We wish mery cristmas 

Christmas Memory Game

https://video.link/w/9T7Ab Κόλιαντα

https://video.link/w/ST7Ab ΥΜΝΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ: Χριστός γεννᾶται...,Μεγάλυνον ψυχή μου...,Μυστήριον ξένον...

https://video.link/w/BqkAb Ποντιακή διάλεκτο

https://video.link/w/5e8Ab Αγνή Παρθένε Δέσποινα

 

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=618438

 

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Τάξεις Δ΄-E΄-ΣΤ΄
Το 1992, η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Εορτάζεται σε όλον τον Πλανήτη προωθώντας την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και την κινητοποίηση υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας και ευημερίας των ατόμων με αναπηρία.

Σε ποιες ομάδες ατόμων αναφέρονται τα εικονίδια της πινακίδας;

Μήνυμα Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: Φέτος,  η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη στην ενίσχυσή των ατόμων με αναπηρία, θέτοντας ως στόχο να επιτευχθεί η παγκόσμια δέσμευση για το 2030 «να μην μείνει κανένας πίσω». Θέματα αναπηρίας αναφέρονται σε διάφορα σημεία των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και συσχετίζονται επίσης άμεσα με την εκπαίδευση.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, 1 στους 6 πολίτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετωπίζει κάποιο είδος αναπηρίας, πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι είναι άτομα με αναπηρία και περίπου 190.000.000 αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην καθημερινή τους ζωή.

Pro Infirmis «Because who is perfect» Γιατί ποιός είναι τέλειος;;

Η οργάνωση Pro Infirmis συνεργάστηκε με άτομα που πάσχουν από σκολίωση, που υποβλήθηκαν σε ακρωτηριασμό ή είναι καθηλωμένα σε αναπηρική καρέκλα.

  Καθένα από τα άτομα αυτά αποτέλεσε το «καλούπι» για να κατασκευαστεί μια κούκλα που θα αναπαριστά με κάθε λεπτομέρεια το σώμα τους. Μάλιστα, οι κούκλες θα ποζάρουν στις βιτρίνες πασίγνωστου καταστήματος στον κεντρικό εμπορικό δρόμο της Ζυρίχης.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://video.link/w/5Br4b

ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ;

Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο:  Τρέιλερ Παραολυμπιακών Αγώνων  Ρίο 2016

Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο έναν αγώνα Μπότσια :https://video.link/w/0Or4b

Πατήστε το σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε έναν αγώνα Sitting Volley :https://video.link/w/Y7m4b

Πατήστε το σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε μία χορευτική παράσταση https://video.link/w/Jlf5b

ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ. ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ:
  1. HTTPS://VIDEO.LINK/W/WF00B?
  2. =IWAR0KTIVAGWRTR7NB7_VMSIEETHOL33G2XYPVUKDNUUIXLAT7UJIOWQ8QJFM

       3.    https://video.link/w/woV2b

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Τάξεις Α΄-Β΄-Γ΄
Το 1992, η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Εορτάζεται σε όλον τον Πλανήτη προωθώντας την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και την κινητοποίηση υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας και ευημερίας των ατόμων με αναπηρία.

Σε ποιες ομάδες ατόμων αναφέρονται τα εικονίδια της πινακίδας;

Μήνυμα Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: Η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη στην ενίσχυσή των ατόμων με αναπηρία, θέτοντας ως στόχο να επιτευχθεί η παγκόσμια δέσμευση για το 2030 «να μην μείνει κανένας πίσω». Θέματα αναπηρίας αναφέρονται σε διάφορα σημεία των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και συσχετίζονται επίσης άμεσα με την εκπαίδευση.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, 1 στους 6 πολίτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετωπίζει κάποιο είδος αναπηρίας, πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι είναι άτομα με αναπηρία και περίπου 190.000.000 αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην καθημερινή τους ζωή.

Μόνο οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα αναπηρίας; Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε https://video.link/w/poz4b

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τι μας συμβουλεύει το σήμα:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e26c0f38645

Το πλακίδιο με τις ράγες οδηγεί το "λευκό"μπαστούνι των ατόμων με προβλήματα όρασης
Το πλακίδιο με τις τελίτσες σημαίνει κίνδυνος:διάβαση ή δένδρο, εμπόδιο, κολώνα κλπ
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και συμπληρώστε το παζλ ώστε να γνωρίσουμε τις βασικές κατηγορίες αναπηρίας:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2d77642276c5 για Α΄-Β΄τάξεις 
  https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2534cfdfc766για Γ΄-Δ΄τάξεις 

Πώς μπορούμε εμείς να βοηθήσουμε τα άτομα με Αναπηρία (ΑΜΕΑ);

Θα μας δώσει το παράδειγμα η μικρή Μαρία

1) O Νικόλας ένα «αλλιώτικο» αγόρι και η Μαρία γίνονται φίλοι. Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://video.link/w/pAh4b

2) Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:  https://video.link/w/NGo4b

Μπορεί η αναπηρία να σταθεί εμπόδιο στην άθληση και τη δραστηριότητα;

Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο: https://youtu.be/IocLkk3aYlk  Τρέιλερ Παραολυμπιακών Αγώνων  Ρίο 2016

Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο: https://youtu.be/IocLkk3aYlk

Ώρα για ΚΙΝΗΣΗ. Με την οικογένεια μετά το μάθημα πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και γυμναστείτε:https://video.link/w/wF00b?fbclid=IwAR0kTivagwRTR7Nb7_vmsieEthol33g2XypvUKdnuUIxLat7uJiowQ8QjFM

https://video.link/w/ViV2b

Αριστερό Δεξί

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Α΄ ΤΆΞΗ

Αγαπημένα μου παιδιά καλημέρα,

στο σχολείο είχαμε μιλήσει για το Σχολείο των Αθλητών όπου γυμνάζονταν ο Τρεχαλίτσας και η Κολυμπίτσα.

Θα παρακολουθήσουμε τις παρακάτω εικόνες για να θυμηθούμε το αριστερό και το δεξί (χέρι, πόδι, πλευρά).

 

Πατήστε στο σύνδεσμο για να φτιάξετε το παζλ και να δείτε τι μας δείχνει η εικόνα:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=38159c9b65df

Πατήστε στο σύνδεσμο για να φτιάξετε το παζλ και να δείτε τι μας δείχνει η εικόνα:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1e4808ea8849

Ας γυμνάσουμε και τις δύο πλευρές μας πατώντας το σύνδεσμο:https://safeYouTube.net/w/ssdD

0
0

Μάθημα για τα Ολυμπιακά Αγωνίσματα

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020 Γ΄-Δ΄τάξη Ολυμπιακά Αγωνίσματα
Αγαπημένα μου παιδιά καλημέρα,
στο παρακάτω σύνδεσμο θα γνωρίσουμε μερικά Ολυμπιακά αθλήματα: https://www.liveworksheets.com/oe191632ym

Καθώς και τα αγωνίσματα της ενόργανης ανδρών: https://www.liveworksheets.com/ha621503hr
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε τον Ιωάννη Μελισσανίδη στους Ολυμπιακούς της Ατλάντας
https://video.link/w/kdt2b
Τα αγωνίσματα της ενόργανης γυναικών: https://www.liveworksheets.com/il621686il
Να θυμηθούμε και άλλα αθλήματα μέσα από τις παρακάτω δοκιμασίες https://wordwall.net/play/2075/353/805    

<iframe src="https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=548041" width="800" height="600" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe><script src="https://content.e-me.edu.gr/wp-content/plugins/h5p/h5p-php-library/js/h5p-resizer.js" charset="UTF-8"></script>

Το 1894 ο βαρόνος Πιερ ντεΚουμπερτέν με τη βοήθεια του Έλληνα Δημήτρη Βικέλα διοργάνωσε στοΠαρίσι ένα συνέδριο με θέμα την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Στοσυνέδριο αυτό συμμετείχαν 79 αντιπρόσωποι και 49 αθλητικά σωματεία από 12 χώρες. Στις 23 Ιουνίου αποφάσισαν ομόφωνα την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων και την επανάληψή τους κάθε τέσσερα χρόνια. Η πρώτη διοργάνωση, τιμητικά, προγραμματίστηκε να γίνει στην Αθήνα, το 1896. Οι αγώνες έγιναν στο Παναθηναϊκό Στάδιο με μεγάλη επιτυχία.
Στους αγώνες αυτούς ακούστηκε για πρώτη φορά ο Ολυμπιακός ύμνος.
Ας ακούσουμε τον Ολυμπιακό Ύμνο πατώντας τον σύνδεσμο: http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/202
Η γέννηση του Ολυμπιακού ύμνου στο σύνδεσμο : http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/600

«Eco-Mobility Life»

 

Μέσα από εκπαιδευτικές διαδικασίες, την έρευνα και την βιωματική μέθοδο στο Δημοτικό Σχολείο λαμβάνουν χώρα οι πρώτες ουσιαστικές τάσεις κοινωνικοποίησης και οι προβληματισμοί σχετικά με έννοιες όπως το περιβάλλον, η δημοκρατία και η ομαδικότητα, το κράτος και οι υπηρεσίες, η οδική ασφάλεια,  η ατομική-κοινωνική υπευθυνότητα και η περιβαλλοντολογική ευθύνη. Η εβδομάδα Κινητικότητας του Δήμου Πτολεμαΐδας συμβάλλει στην καλλιέργεια όλων των παραπάνω δεξιοτήτων μέσα από τις δράσεις που αναπτύσσονται στην διάρκειά της σε Δήμο, Σχολεία, Συλλόγους και Δομές.

Όλες οι τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Ασβεστόπετρας  συμμετείχαν  με δραστηριότητες του  προγράμματος «Eco-Mobility Life» στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.  Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν με  τη Θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης και τις παρακάτω μεθόδους διδασκαλίας:  α)  μέθοδο της αποκλίνουσας παραγωγικότητας (divergent production, style H), β) της καθοδηγούμενης εφευρετικότητας  (Guided Discovery, style F) και γ) της συγκλίνουσας εφευρετικότητας (Convergent Discovery, style C). Καλλιεργήθηκαν οι κοινωνικές  δεξιότητες της ευελιξίας και της προσαρμοστικότητας, πολύτιμες δεξιότητες για την ενήλικη ζωή  των μαθητών  που σύμφωνα με τον Goleman, (2000) αποτελούν  την κοινωνική ικανότητα ενός άτομου να µπορεί «να µαθαίνει συνεχώς πώς να µαθαίνει».

Δραστηριότητες

  • Γνωριμία με τα σήματα της «Eco-Mobility Life»
  • Γνωριμία με τον εξοπλισμό του ποδηλάτη-σκέητερ
  • Eco-Mobility μετακίνηση με πατίνι
  • Το σταυρόλεξο της «Eco-Mobility Life»
  • Eco-Mobility digital puzzle
  • Επιτραπέζιο παιχνίδι Eco-Mobility Life
  • Eco-Mobility πίνακας
  • Ζωγραφίζοντας τα σήματα της «Eco-Mobility Life»
  • Ζωγραφίζοντας το ουράνιο τόξο της «Eco-Mobility Life»

Μάγκου Νατάσα

γυμνάστρια