Loading...
Γνώσεις

Δείτε το αναβαθμισμένο Cirrus Vision Jet G2+

Η Cirrus δίνει μια νέα ζωή στο διάσημο Vision Jet.

Το Cirrus SF50 Vision Jet είναι ένα αεροσκάφος με ουρά v, μονοκινητήριο, πολύ ελαφρύ jet (VLJ) και ένα από τα μοναδικά αεροσκάφη της κατηγορίας. Όταν πρωτοεμφανίστηκε, το Vision Jet έσπασε πολλά πρότυπα και έγινε ένα από τα αεροσκάφη με τις ταχύτερες πωλήσεις στον κόσμο στην κατηγορία του.

Ήταν το πρώτο μη στρατιωτικό μονοκινητήριο αεροσκάφος που πιστοποιήθηκε από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) και τον Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EASA). Από την εισαγωγή του το 2016, το SF50 παρέμεινε το μοναδικό μη στρατιωτικό μονοκινητήριο VLJ σε λειτουργία.

Η Αναβάθμιση

Η μέγιστη εμβέλεια αυξήθηκε κατά 100 NM (185 km) από 1.100 NM (2.037 km) σε 1.200 NM (2.222 km). Η ικανότητα μεταφοράς περισσότερου ωφέλιμου φορτίου σε 800 NM (1.481 km) αυξήθηκε επίσης, με το G2 να μπορεί να μεταφέρει 68 κιλά περισσότερα.

Το σύστημα συμπίεσης της καμπίνας και η ηχομόνωση στην καμπίνα αναβαθμίστηκαν επίσης, μειώνοντας το πραγματικό υψόμετρο καμπίνας και κάνοντας την καμπίνα πιο άνετη.

Η πιο σημαντική αλλαγή ήταν η εισαγωγή του συστήματος autothrottle της Garmin, το οποίο επέτρεψε τη χρήση του συστήματος autoland της Garmin. Το Vision Jet ήταν το πρώτο αεριωθούμενο αεροσκάφος που έλαβε πιστοποίηση για την τεχνολογία από την FAA. Η Cirrus εμπορεύεται την τεχνολογία ως "Safe Return".

Όταν ενεργοποιηθεί, η σουίτα αεροηλεκτρονικών συστημάτων Cirrus Perspective Touch+ (που βασίζεται σε μια σουίτα Garmin G3000) θα επιλέξει το πλησιέστερο κατάλληλο αεροδρόμιο, θα διαμορφώσει, θα πετάξει και θα προσγειώσει με ασφάλεια το αεροσκάφος χωρίς καμία συμβολή από τον πιλότο. Η τεχνολογία θεωρείται μια σημαντική ανακάλυψη στη γενική αεροπορία.

 

Leave a Reply