• Ελληνικά
  • English
  • e-me logo
  • E-ME BLOGS
  • Log In

ΠΥΛΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.Π.Ε.

  • Home
  • Α΄ και Β΄ Δημοτικού
  • Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού
  • Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού
  • Επικοινωνία

Scratch2 – 2. Ξενάγηση στο Περιβάλλον Εργασίας

Πηγή

edit

Βίντεο μαθήματος

 

Έκδοση κειμένου

  • Scratch, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

  • 77,013

_

A1. Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή Γ' και Δ' Δημοτικού A1. Δημιουργώ με τον κειμενογράφο Ε΄- Στ' τάξη App inventor Arduino Code.org cyberbullying)) e-me e-me content LEGO LEGO WE DO 2.0 MICROBIT OFFICE Printscreen QUIZIZ R3 Raspberry S1 Scratch Screenshot TPBOT Α2. Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα Ε- Στ' τάξη Α3. Δημιουργώ με τον κειμενογράφο Γ’ και Δ’ Τάξη ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΑΠΣ ΑΠΣ 2 ΑΡΧΕΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ PADLET ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ1. Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα Ε΄- Στ΄τάξη Γ1. Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες Γ' και Δ΄Τάξη Γ2. Προγραμματίζω τον υπολογιστή Ε΄- Στ΄ τάξη ΓΙΟΡΤΕΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΟΡΤΗ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ ΓΙΟΡΤΗ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΓΙΟΡΤΗ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 2 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΠΙΠΕΔΟ 1 ΕΠΙΠΕΔΟ2 ΕΠΙΠΕΔΟ3 ΕΠΙΠΕΔΟ4 ΕΠΙΠΕΔΟ5 ΕΠΙΠΕΔΟ 6 ΕΠΙΠΕΔΟ 7 ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ Η/Υ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 1 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 2 ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Κειμενοπεριπέτειες ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ Μηχανές αναζήτησης Μηχανές αναζήτησης και παρουσιάσεις) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΠΑΣΧΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΗ 1 ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΗ 2 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΑΡΩΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΕΞΟΔΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΑΞΗ Α ΤΑΞΗ Β ΤΑΞΗ Γ ΤΑΞΗ Δ ΤΑΞΗ Ε ΤΑΞΗ ΣΤ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ Τεχνητή νοημοσύνη ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ Υλικό και λογισμικό ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Χάρτες ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ αξιολόγηση πηγών))

Κατηγορίες - Νέο Α.Π.Σ. - Θεματικά πεδία και Θεματικές ενότητες:

  • 1. Αλγοριθμική-Προγραμματισμός υπολογιστικών συστημάτων (78)
    • 1.1. Αλγοριθμική (2)
    • 1.2 Προγραμματισμός και προγραμματιστικά περιβάλλοντα. (2)
    • 1.3 Επίλυση προβλημάτων με προγραμματιστικά εργαλεία (ρομποτική και αυτοματισμοί). (2)
  • 2. Υπολογιστικά συστήματα, Ψηφιακές συσκευές, Δίκτυα (54)
    • 2.1 Υπολογιστικά συστήματα και ψηφιακές συσκευές (Γνωρίζω τον υπολογιστή). (2)
    • 2.2 Δίκτυα υπολογιστών και το Διαδίκτυο (Διαδίκτυο και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). (2)
  • 3. Δεδομένα-Ανάλυση δεδομένων (9)
    • 3.1 Συλλογή και διαχείριση δεδομένων (Αρχεία και φάκελοι). (2)
    • 3.2 Μοντελοποίηση, συμπερασμός και λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα (Εννοιολογικοί χάρτες και υπολογιστικά φύλλα).. (2)
  • 4. Ψηφιακός Γραμματισμός (20)
    • 4.1 Χρήση εφαρμογών, μέσων και υπηρεσιών (Ιστοσελίδες, μηχανές αναζήτησης και παρουσιάσεις). (2)
    • 4.2 Μαθησιακή τεχνολογία και Τεχνολογικά βελτιωμένη εκπαίδευση (εκπαιδευτικές πλατφόρμες). (2)
  • 5. Ψηφιακές Τεχνολογίες και Κοινωνία (Ασφάλεια στο διαδίκτυο) (16)
    • 5.1 Ψηφιακή πολιτειότητα (Ασφάλεια). (2)
    • 5.2 Επίδραση της πληροφορικής και των ψηφιακών τεχνολογιών στην κοινωνία και τον πολιτισμό (εθισμός, αξιολόγηση πηγών, cyberbullying). (2)
  • 6. Διάφορα (73)
  • Παλιό Α.Π.Σ. (10)
Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές.
Δημιουργήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων ή αν δε λειτουργεί κάποιος σύνδεσμος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή της σελίδας.
  • Πληροφορική και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών
  • Α΄ και Β΄ Δημοτικού
  • Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού
  • Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού
ΠΥΛΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.Π.Ε.