Τετάρτη 25 Οκτωβρίου

Πώς λέγεται το βουνό που βλέπουμε από το παράθυρο της τάξης μας; Πώς λέγεται η λίμνη της πόλης μας; Γιατί πρέπει να προστατεύουμε τα δάση; Τι πρέπει να κάνουμε αν δούμε φωτιά; Ποιος είναι ο τηλεφωνικός αριθμός της πυροσβεστικής; Αυτά και άλλα ερωτήματα μας απασχόλησαν στο σημερινό Εργαστήριο δεξιοτήτων.

Στη Γλώσσα συνεχίσαμε την ενότητα που ξεκινήσαμε χθες και στα Μαθηματικά είδαμε τι είναι η συμμετρία, σχεδιάσαμε άξονες συμμετρίας και σχήματα συμμετρικά.

Αυτά -πάνω-κάτω- μάθαμε σήμερα. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τις εργασίες της ημέρας.

Γλώσσα

Εργασίες

  1. Ανάγνωση: το κείμενο "Ιστοριες με εικόνες" στη σελίδα 30 του βιβλίου. Μετά την ανάγνωση μπορούμε να παίξουμε το παρακάτω παιχνίδι:

Ιστορίες με εικόνες - κατανόηση κειμένου

2. Αντιγραφή-Ορθογραφία: γράφουμε 5 φορές τη φράση "Στην Αίγυπτο έφτιαχναν ιστορίες με εικόνες πάνω σε παπύρους"
Εξάσκηση στην Ορθογραφία:
Ιστορίες με εικόνες - Ορθογραφία - Διαλέγουμε το σωστό!

3. Διόρθωση Ορθογραφίας: στα κόκκινα τετράδια έχουμε ασκήσεις διόρθωσης των τελευταίων δύο ορθογραφιών.

Μαθηματικά

Εργασίες

  1. Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): ασκήσεις β, γ και δ στις σελίδες 20 και 21. Αφήνουμε τα παιδιά να τις κάνουν μόνα τους και να διασκεδάσουν με αυτές όσο θέλουν.

Εργαστήριο δεξιοτήτων

Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να δείξετε στα παιδιά το Μιτσικέλι, τη λίμνη μας (να τους πείτε ότι λέγεται Παμβώτιδα) και να τους εξηγήσετε και εσείς σε τι είναι χρήσιμα τα δάση. Έχουν την περιέργεια και το ενδιαφέρον να μάθουν και θα σας ακούσουν με προσοχή.

Leave a Reply