Τρίτη 4 Ιουνίου

Εκδρομή: Αύριο θα επιστρέψουμε από την εκδρομή κατά τις 15.00-15.15 και όχι στις 16.00, όπως γραφόταν στο χαρτί που μοιράσαμε.

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: τον διάλογο από το έργο "Ο Καραγκιόζης δικηγόρος" (Βιβλίο μαθητή, σελίδα 62)
  2. Αντιγραφή (4 φορές) - Ορθογραφία: τη φράση με τα έντονα μαύρα γράμματα στη σελίδα 61 του Βιβλίου μαθητή.
  3. "Μπλε" τετράδιο Εργασιών: Κλίνουμε το ρήμα "γράφω" στον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο.

Μαθηματικά

  1. Βιβλίο μαθητή: άσκηση 2 στη σελίδα 49. Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι δύσκολο. Βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν ότι πρέπει να μοιράσουμε τα 1000€ σε χαρτονομίσματα των 5€. Άρα, η πράξη που θα κάνουμε είναι διαίρεση: 1000 : 5. Από κει και πέρα αφήνουμε τα παιδιά να σκεφτούν πώς θα μοιράσουν το 1000 σε 5 ίσα μέρη: άλλα παιδιά θα το κάνουν με διαδοχικές προσθέσεις ίδιων αριθμών, άλλα θα κάνουν πολλαπλασιασμό και άλλα θα κάνουν διαίρεση (10 : 5 = 2, άρα, 1000: 5 = 200). Όλοι οι τρόποι είναι σωστοί, αλλά τα παιδιά πρέπει να προσπαθήσουν να το λύσουν μόνα τους.

Leave a Reply