Τρίτη 31 Οκτωβρίου

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: Διαβάζουμε στο Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό") το κείμενο στη σελίδα 15 ("Όλοι οι βάτραχοι γλεντούν, τραγουδάνε ... κι έζησαν οι δυο μαζί").
  2. Αντιγραφή - Ορθογραφία: γράφουμε 4 φορές από το παραπάνω κείμενο τη φράση "Ποιος θα έρθει, ποιος θα φύγει; Ποιος με μένανε θα μείνει;"
  3. Θεωρία Γραμματικής (για τον φάκελο με τις διαφάνειες): Σήμερα μιλήσαμε για τα δίψηφα σύμφωνα. Τα παιδιά μπορούν να τα μάθουν (είναι εύκολα!) και να μάθουν ότι λέγονται "δίψηφα σύμφωνα". Μπορούμε να βρούμε τη θεωρία που κάναμε στο σχολείο εδώ: https://files.e-me.edu.gr/s/wAPFB5Yz2oRQqJY
  4. Φύλλο εργασίας: μπορούμε να το βρούμε εδώ: https://files.e-me.edu.gr/s/LXaogHxrbyCDAQE Τόσο το Φύλλο Εργασίας όσο και οι ασκήσεις που κάναμε στο σχολείο αποσκοπούν στο να ξεχωρίσουν τα παιδιά που δυσκολεύονται τα δίψηφα σύμφωνα μεταξύ τους (το μπ από το ντ και το γκ κτλ.). Αν κάποιο παιδί τα αναγνωρίζει εύκολα και τα γράφει σωστά, απλά το ρωτάμε πώς λέγονται όλα αυτά.

 

Μαθηματικά

Εργασίες

  1. Βιβλίο: Το δεύτερο μέρος της άσκησης 3 στη σελίδα 29, αυτής με το χαρτζιλίκι. Τα παιδιά μπορούν να σχεδιάσουν τα χαρτονομίσματα στα πλαίσια που υπάρχουν, για να βοηθηθούν.
  2.  Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό"): ασκήσεις α και δ στη σελίδα 22.

Leave a Reply