Updated on May 6, 2020
5/5/2020…
Καλημέρα!!!
Τρία δέντρα συζητούν
Σίμος Καπλανίδης
Μια φορά ήταν τρία δέντρα και συζητούσαν.
κ. Αμυγδαλιά: Εγώ είμαι σπουδαίο δέντρο, γιατί έχω ωραία άνθη
και οι άνθρωποι με θαυμάζουν. Τρώνε τους καρπούς μου και τα
άνθη μου μυρίζουν ωραία!
κ. Πορτοκαλιά: Εγώ αμφιβάλλω. Έχω κι εγώ ωραία άνθη. Τους
καρπούς μου οι άνθρωποι τους τρώνε, τους στύβουν και πίνουν τον
χυμό.
κ. Μανταρινιά: Εγώ αν θέλετε να ξέρετε είμαι το πιο ωραίο δέντρο.
Οι άνθρωποι παίρνουν τους καρπούς μου και τους τρώνε ή τους
κάνουν γλυκό του κουταλιού. Μετά φυτεύουν τα κουκούτσια στο
χώμα.
Πέρναγε από εκεί μια σοφή χελώνα που άκουσε τα δέντρα να
μιλούν και είπε: "Όλοι έχετε διαφορές αλλά και ομοιότητες. Είστε
δέντρα και ο καρπός σας είναι πολύτιμος για τους ανθρώπους
Εργασίες:
-Απαντώ γραπτά στο τετράδιο τις ερωτήσεις:
1.Για ποιο λόγο η Αμυγδαλιά πίστευε ότι είναι σπουδαίο δέντρο;
2.Γιατί τα δέντρα είναι πολύτιμα για τους ανθρώπους;
-Κάνω αναγνώριση των παρακάτω ουσιαστικών όπως κάναμε στο σχολείο
Θυμάμαι ότι γράφω με τη σειρά: τι είναι (ουσιαστικό), το γένος (αρσενικό-θηλυκό-ουδέτερο), τον αριθμό (ενικός ή πληθυντικός) και τέλος την πτώση (ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική).
Παράδειγμα :(των ανθρώπων: είναι ουσιαστικό, γένος αρσενικό, αριθμός πληθυντικός, πτώση γενική):
Οι άνθρωποι, τους καρπούς, ο καρπός.
-Χθες μιλήσαμε για τις μετοχές. Θέλω να σχηματίσεις τις μετοχές των παρακάτω ρημάτων:
Συζητώ -συζητώντας
Θαυμάζω- __________ , Μυρίζω-_______________, πίνω-_________________,
Φυτεύω-_______________, μιλώ-_______________, μιλώντας-_______________.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Αντιγράφω τις πράξεις στο τετράδιο των Μαθηματικών και απαντώ.
(Θυμάμαι: πρώτα συμπληρώνω την Μονάδα ώστε να πατήσει στη Δεκάδα.)
Παράδειγμα: 21+___=100. Σκέφτομαι:21+9=30 Για να φτάσω στο 100 βάζω και άλλα 70. Άρα: πρόσθεσα: 9+70=79.)