Αυτή την εβδομάδα στο εργαστήρio της πληροφορικής πληκρολογήσαμε τα κειμενάκια των παρουσιάσεων του εαυτού μας στα αγγλικά. Χρησιμοποιήσαμε τον επεξεργαστή κειμένου Microsoft Word. Επειτα θα τα συνθέσουμε στην κοινή παρουσίαση στο Canva, μαζί με τα αβαταρ μας και θα συστηθούμε στους νέους μας συνεργάτες από το εργο Save MY Environment.
Την εβδομάδα αυτή στο μάθημα της Πληροφορικής, με τη βοήθεια της κ. Ελπινίκης, οι μαθητές/τριες ετοίμασαν τα αβαταρ τους, δηλαδή εικόνες του εαυτού τους που θα χρησιμοποιήσουν αντί για φωτογραφίες. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το avatar maker και μαζί συζητήσαμε πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε το πρόσωπό μας από την έκθεσή του στο διαδίκτυο. Δεν ανεβάζουμε φωτογραφίες μας και για να μπορέσουμε να συστηθούμε με ασφάλεια με τους νέους μας φίλους στα προγράμματα e-twinning χρησιμοποιούμε ψηφιακές ζωγραφιές του εαυτού μας!
Ταυτόχρονα ετοιμάζουμε τις συστάσεις τους εαυτού μας, στα αγγλικά, και μετά τις διορθώσεις στο μάθημα των αγγλικών θα τις βάλουμε στην κοινή μας παρουσίαση για να συστηθούμε ατομικά και ως τάξη με τους συνεργάτες μας!
Την εβδομάδα αυτή έπεσαν πολλές επαναλήψεις μαζί! Γεωγραφία, Αγγλικά και Φυσική! Οπότε το διαγώνισμα Φυσικής μεταμορφώθηκε σε ομαδική αποστολή με κουίζ! Ποια ομάδα ήταν η πιο διαβασμένη; Ενας διασκεδαστικός τρόπος να δούμε τις δυνάμεις μας και να κάνουμε ταυτόχρονα επανάληψη.
Σήμερα ετοιμάσαμε ομαδικά το λογότυπο που θα στείλουμε ώς πρόταση για το πρώτο αγγλόφωνο etwinning έργο μας. Με τίτλο Save MY Environment, είχε προηγηθεί χθες συζήτηση για το τι περιμένουμε να κάνουμε σε αυτήν την συνεργασία. Με υποθέσεις για το θέμα, προβλέψεις για όσα θα μάθουμε και σε συνδυασμό με όσα διδαχθήκαμε για το περιβάλλον και την προστασία του στο 1ο κεφ. της Γλώσσας, καταφέραμε να φανταστούμε μια εικόνα μισή μισή, με ενα περιβάλλον καταπράσινο και ένα περιβάλλον μολυσμένο.
Ταυτόχρονα, μιλήσαμε για την σημασία του λογότυπου. Τι είναι; Ποια είναι η χρήση του; Πώς πρέπει να μοιάζει για να ελκύει το ενδιαφέρον; Τι χρώματα χρησιμοποιούμε;
Έτσι, μετά από την πρώτη μας συζήτηση σήμερα μάθαμε να χρησιμοποιούμε το νέο μας εργαλείο το Canva, το οποίο μας προσφέρει αναρίθμητα γραφικά και μας διευκολύνει να δημιουργήσουμε ότιδήποτε κι αν φανταστούμε!
Κάθε μαθητής και κάθε μαθήτρια βρήκε ένα στοιχείο ως εικόνα με μια λέξη κλειδί, αλλαξε το μέγεθος της και την τοποθέτησε σε μια θέση. Πληκτρολογώντας και τα κράτη που θα έχουμε ως συνεργάτες βρήκαμε και μάθαμε για τις σημαίες τους! Τόσα πολλά πράγματα σε μια μόνο ώρα! Μεγάλος ενθουσιασμός και το τελικό αποτέλεσμα είναι μια ομαδική σύνθεση. Όλοι αποφασίσαμε από κάτι και βάλεμε την δική μας πινελιά! Μπράβο σας!
Επόμενο βήμα: Ψηφοφορία Λογότυπου μεταξύ των συνεργατών για να αναδειχθεί το καταλληλότερο για το συνεργατικό μας έργο!
Σήμερα Δευτέρα 28/11/2024 είχαμε την λαμπρή επέτειο του ΟΧΙ η οποία τιμήθηκε με την παρέλαση του σχολείου μας στον κεντρικό δρόμο της Αγ. Παρασκευής. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εμφάνησή τους!
Ας μείνει στη μνήμη μας η αξία του αγώνα για την ελευθερία, η αγάπη μας για την πατρίδα και την σημαία και η θυσία των στρατιωτών μας που πολέμισαν για να ζούμε εμείς σήμερα ελεύθεροι!
Η εβδομάδα αυτή κύλισε γρήγορα και ήρεμα! Γράψαμε το πρώτο μας διαγώνισμα στα Μαθηματικά και έτσι όσοι τελείωναν είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τον χρόνο τους διαβάζοντας κάτι από την βιβλιοθήκη της τάξης μας στην όμορφη γωνιά μας!
Επίσης, βρήκαμε τον τρόπο να χωρίσουμε τον διαδραστικό μας στα τρία και να γράφουμε ταυτόχρονα τις ασκήσεις μας! Ισως με μια...... μικρή βοήθεια στο ύψος!
Την Παρασκευή παρακολουθήσαμε την γιορτή που ετοίμασαν οι Γ και Δ τάξη για την επετειο του ΟΧΙ και ταξιδέψαμε μέσα από τα θεατρικά τους στην εποχή εκείνη.Σας ευχαριστούμε!
Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, με αφορμή τα εργαστήρια δεξιοτήτων οργανώσαμε μια διαθεματική δραστηριότητα ρομποτικής στα πλαίσια της ευρωπαϊκής εβδομάδας κώδικα 2024. Ήταν μια καλή αφορμή για να κάνουμε επανάληψη τις εγκλίσεις και τους τρόπους που δίνουμε οδηγίες, να χρησιμοποιήσουμε τον χάρτη του νησιού μας,να προσανατολιστούμε σωστά, να εντοπίσουμε σημαντικά μέρη του νησιού,να μιλήσουμε για τις συντεταγμένες από τα Μαθηματικά μας και τέλος, να χρησιμοποιήσουμε συμβολικό κώδικα προγραμματισμού με βέλη για να προγραμματίσουμε την Bee Bot - το ρομπότ μελισσούλα και να επαληθεύσουμε αν η διαδρομή και ο προορισμός της κάθε ομάδας ήταν σωστός. Όλα αυτά τα ολοκληρώσαμε χωρισμένοι σε ζεύγη, που στο τέλος παρουσιάσαν τη διαδρομή τους σε όλη την τάξη! Ήταν μια διασκεδαστική ώρα και όλοι συνεργαστήκαμε άψογα!
Στυγμιότυπα και βίντεο:
Ο Χάρτης με όλες τις δράσεις
Πατώντας εδώ βρίσκετε τον χαρτη με όλες τις παράλληλες δράσεις που διοργανώνονται στην Ευρώπη απο τις 14-27 Οκτωβρίου. Κάπως έτσι αφήσαμε κι εμείς το στίγμα μας στον χάρτη καλώντας κι άλλα σχολεία να υλοποιήσουν τη δική μας δραστηριότητα ανεβάζοντας τη δράση στο παρακάτω κοινό ψηφιακό πίνακα.
Μετά από όλα αυτά τα ωραία, τη Δευτέρα έρχεται και το πρώτο διαγώνισμα Μαθηματικών για να μας προσγειώσει στην μελέτη μας! Και μετά συνεχίζουμε με... 28η Οκτωβρίου!
Edit: Μας έστειλαν και επίσημο πιστοποιητικό οργανωτή! Αντίστοιχα σε όλα τα παιδιά θα μοιραστεί πιστοποιητικό συμμετοχής!
Ξεκινήσαμε την εβδομάδα με κλειστά σχολεία λόγω της εορτής του πολιούχου Αγ. Εγνατιου και οι υπόλοιπες τέσσερις μέρες ήταν γεμάτες δραστηριότητες και δράσεις! Κάπου εκεί χώρεσαν φυσικά και τα μαθήματά μας προσπαθώντας να χωρέσουν όλα από λίγο και να μη χάνουμε τη ροή μας!
Την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου και με αφορμή την σημαντική γιορτή του Αγ. Ιγνατίου, επισκέφθηκαμε την μόνη Λειμώνος, προσκυνήσαμε και ξεναγηθήκαμε στον μουσειακό χώρο της, μαθαίνοντας πολύτιμες ιστορικές πληροφορίες για την πορεία της στον χρόνο και για τον ιδρυτή της, θαυμάζοντας τα καλοδιατηρημένα ιστορικά χειρόγραφα. Στο τέλος, περιηγήθηκαμε στο αύλειο χώρο παρατηρώντας τα οικόσιτα ζώα της Μονής.
Στην γλώσσα μάθαμε για τα επιρρήματα και κάνουμε εξάσκηση στις εγκλίσεις και τους χρόνους τους. Εχουμε να μάθουμε απέξω πως σχηματίζονται με την βοήθεια του παρακάτω φυλλαδίου.
Επίσης, στην Γλώσσα, με αφορμή το Ανθολόγια μιλήσαμε για τα συναισθήματα και τον πλούτο λέξεων που υπάρχουν για να τα εκφράζουμε. Για να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιούμε στις εκθέσεις μας κολλήσαμε τον δίσκο των συναισθημάτων (πηγή) στο τετράδιο Γραπτού Λόγου (Εκθέσεων)
Στα Μαθηματικά μάθαμε για πρώτη φορά την στρογγυλοποίηση, στη Φυσική γράψαμε το πρώτο μας τεστάκι και πήγε πολύ καλά! Είπαμε και ιστορίες για να θυμόμαστε τον τρόπο που πρέπει να σκεφτόμαστε!
Τα υπόλοιπα μαθήματα κύλησαν ομαλά, με την Ιστορία να μένει λίγο παραπονεμένη (δεν προλάβαμε να πούμε όλο το 5ο μάθημα την Παρασκευή λόγω δοκιμαστικών για την παρέλαση)...αλλά κάτι θα κάνουμε και γι αυτό!