Εκπαίδευση μιας Μηχανής Μάθησης για αναγνώριση Ακατάλληλων-Κατάλληλων εικόνων

Οι μαθητές ολοκλήρωσαν τον προγραμματισμό σε Scratch για την εφαρμογή  αναγνώρισης και κατηγοριοποίησης εικόνων σε αβλαβείς ή επιβλαβείς . Έτρεξαν  και δοκίμασαν το  μοντέλο τους, τροφοδοτώντας το με διάφορες εικόνες. Το πρόγραμμα στο Scratch βασίστηκε στο σενάριο ¨Αυτοκίνητο ή Φλιτζάνι" από το https://machinelearningforkids.co.uk/#!/worksheets. Στη συνέχεια κατέβασαν επιβλαβείς και αβλαβείς φωτογραφίες από το διαδίκτυο, κατανοώντας έτσι καλύτερα καλύτερα τους μηχανισμούς που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να ανιχνεύσουν κατάλληλο από ακατάλληλο περιεχόμενο.   Δείτε το τελικό βίντεο της δράσης:

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply