- Πολιτιστική Κληρονομιά:
α) Κρητική παράδοση: Μαντινάδες (υπευθ. Εκπαιδευτικός: Μ. Φιολιτάκη) https://www.flipsnack.com/fioli/e-book.html
β) Κυπριακός Ελληνισμός: 1.γ. Κυπριακός ελληνισμός (υπευθ. Εκπαιδευτικός: Μ. Φιολιτάκη): https://www.flipsnack.com/mathanasaki/--zniqthrqwd.html
γ) Μικρασιαστική καταστροφή (υπευθ. Εκπαιδευτικός: Μ. Φιολιτάκη): https://www.flipsnack.com/fioli/1922-e-book.html
δ) Πρόγραμμα πολιτιστικό (υπευθ. Εκπαιδευτικοί: Ά. Τσακιράλη, Μ. Πιτσάκη): «Στα ίχνη των αρχαιοκάπηλων». Παραγόμενο υλικό:
Βρετανικό μουσείο: https://docs.google.com/document/d/13fBKV1zmAIfL--UmbSLxQUDJ4Ij7hsZ7JO22qP6ANa0/edit?usp=sharing
Λούβρο: https://drive.google.com/file/d/1xZRn1xNtMTpiSwfU4RAm5xyMr2R4-OMd/view?usp=sharing
Μητροπολιτικό Μουσείο Νέας Υόρκης: https://docs.google.com/document/d/1Zf1hCvQAj8ebOKI0DmrFDccSHhNi663vUTpbyUNUaak/edit?usp=sharing
Μουσείο του Βατικανού: https://docs.google.com/presentation/d/1c8zvkb65sKTzFA-YxLpjdsZbzvk-Fdov1oV07FHo7M0/edit?usp=sharing
Μουσείο Ερμιτάζ: https://docs.google.com/presentation/d/1d27SVu2I7Bniz6Q6waAg8fiKZc7GmeyZ8TsqRRqxIP8/edit?usp=sharing
Μουσείο Περγάμου: https://docs.google.com/presentation/d/14DonV1veTgokVn-6dD3-2P8zo0C2TxHO4mfYqpDpMrs/edit?usp=sharing
Νομικό πλαίσιο για τις αρχαιότητες: https://docs.google.com/presentation/d/1kbDcVxlV6T8af-5jeIjIArL03Tsk9sPIw3wjX-W-joY/edit?usp=sharing
Προσπάθειες που έχουν γίνει για ανάκτηση ελληνικών αρχαιοτήτων: https://docs.google.com/presentation/d/1Vp5DIxQHll2zs3u8lD8tXa6_3j5u7nrt/edit?usp=sharing&ouid=113830680737821368661&rtpof=true&sd=true
- Εκπαίδευση για την Παγκόσμια Ιδιότητα του Πολίτη και Πολιτισμός της Ειρήνης
α) Εκδήλωση με θέμα τη βία απέναντι στα παιδιά στην οποία συμμετείχε όλη η μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου, στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Ειρηνικά μηνήματα» (υπευθ. Εκπαιδευτικοί: Ει. Κασσωτάκη, Μ. Πιτσάκη, Ά. Τσακιρέλη): https://blogs.sch.gr/peiragmata/2023/06/29/ekdilosi-gia-ta-fainomena-vias/
β) διαδικτυακή συνεργασία στο έργο etwinning με θέμα τη μετανάστευση και τίτλο «(R)espect (O)pportunity (O)ffer (T)olerance (S)hare» (σχολεία της Ιταλίας, της Τουρκίας και της Ελλάδας) (υπευθ. Εκπαιδευτικός: Ει. Κασσωτάκη): Pages | ESEP (europa.eu)
γ) Δραστηριότητα στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας (υπευθ. Εκπαιδευτικός: Μ. Πιτσάκη): Ανάγνωση άρθρου σε ελληνική εφημερίδα “Καθημερινή» για την ζωή, τις σπουδές και τα κατορθώματα των παιδιών-προσφύγων στην Ελλάδα. Οι μαθητές-τριες χωρίστηκαν σε ομάδες, διάβασαν και υπογράμμισαν τα κυριότερα στοιχεία των άρθρων κράτησαν σημειώσεις και παρουσίασαν στα Αγγλικά στην ολομέλεια την ζωή και τα έργα των νέων προσφύγων.
δ) Συμμετοχή ομάδας του σχολείου στον Μαθητικό Διαγωνισμό Ραδιοφωνικού Μηνύματος «Κάν’το ν’ακουστεί», με θέμα «Η νέα γενιά για την ειρήνη» και στο 7ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου, στο πλαίσιο του ομίλου Ραδιοφώνου (υπεύθ. Εκπαιδευτικός: Ει. Κασσωτάκη): https://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/8348, https://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/6776, https://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/9123, https://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/9122.
