EU Code Week 2020

Η συμμετοχή μας στο EU Code Week-Πολλά πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά!!!

To σχολείο μας φέτος συμμετείχε με 3 δράσεις στην Πανευρωπαϊκή Εβδομάδα Κωδικοποίησης, που έλαβε χώρα στις 10-25 Οκτωβρίου 2020. 

Η EU Code Week είναι μια πρωτοβουλία  που στοχεύει να φέρει την κωδικοποίηση και τον ψηφιακό γραμματισμό σε όλους με έναν διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο. Η εκμάθηση κώδικα μας βοηθά να κατανοήσουμε τον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο γύρω μας. Συμμετείχαμε με εκατομμύρια συναδέλφους διοργανωτές και συμμετέχοντες κι εμπνευστήκαμε αναπτύσσοντας δεξιότητες κωδικοποίησης και υπολογιστικής σκέψης, με σκοπό να εξερευνήσουμε νέες ιδέες και να καινοτομήσουμε στο μέλλον.

1η & 2η δράση   

H πρώτη μας δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Εtwinning "The Bee Twinners" και είχε τίτλο "Bee flags & hives". Το Βee-bot (μελισσούλα-ρομποτάκι) έπρεπε να προχωρήσει και να βρει τη σημαία της χώρας του. Τα παιδιά βρήκαν τη διαδρομή, την έδειξαν με το χέρι τους , την κατέγραψαν βάζοντας σε σειρά τις απαραίτητες εντολές της διαδρομής, στη συνέχεια "προγραμμάτισαν" το Bee-bot και τέλος αποτύπωσαν τη διαδρομή σε φύλλο εργασίας.

Και η δεύτερη δράση σχετιζόταν με το παραπάνω Etwinning πρόγραμμα. Τίτλος της "The Bee Dance". Τα παιδιά βιωματικά βρήκαν τη διαδρομή (από την κυψέλη στο λουλούδι) αποφεύγοντας το σύννεφο και τα φυτοφάρμακα, την ενόπισαν και στην μακέτα του Bee-bot,έβαλαν στη σειρά τις εντολές και το"προγραμμάτισαν". Τέλος, αποτύπωσαν πάλι τις εντολές στο χαρτί.

3η δράση

Η τρίτη και τελευταία δράση μας αφορά στο άλλο πρόγραμμα Etwinning στο οποίο συμμετέχουμε, το "Fairy tale with STEAM". Σε αυτή μας τη δράση το Bee-bot προσπαθεί να σκοράρει βάζοντας γκολ και αποφεύγοντας όλους τους ήρωες των παραμυθιών που βρίσκονται στη μακέτα-γήπεδο. Η δράση αυτή εμφανίζει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, όπως και η 2η, μιας που η διαδρομή εμφανίζει και εμπόδια.

Τα οφέλη πολλά. Σκοπός δεν είναι ο απολύτως ορθός προγραμματισμός του Bee-bot  αλλά ο πειραματισμός με δραστηριότητες προγραμματισμού μέσα από κατάλληλα σενάρια.

Βασικοί στόχοι:

  • η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και του ενδιαφέροντος για τη ρομποτική.
  • θετική συμβολή στην κατανόηση κι εκμάθηση βασικών μαθηματικών εννοιών-βελτίωση χωροχρονικού προσανατολισμού (βιωματικά και στο χαρτί)
  • κατάκτηση χρονικής ακολουθίας πράξεων

Και μια τέτοια προσπάθεια, φυσικά, αξίζει πολλά πολλά συγχαρητήρια κι ένα αναμνηστικό-βεβαίωση συμμετοχής !!!

Βεβαιώσεις συμμετοχής νηπίων

Leave a Reply