Την τετάρτη το πρωί σηκωθήκαμε στης 7 και μισή και στης 8 πήγαμε για πρωινό.Είχε λίγα φαγητά άλλα ήταν ωραία.Όταν φάγαμε ήταν μόλις 8 και μισή.Μετά πήγαμε στα δωμάτια μας για 20 λεπτά.Όταν εγώ και ο Θάνος ετοιμαζόμασταν ο κύριος έκανε έκπληξη τον Θάνο για τα γενέθλια του.Στης 9 η ώρα αρχίσαμε για τι μουσείο με τα πόδια και στις 9 και μισή φτάσαμε .Είχε οφθαλμαπάτες και πολύ περίεργα πράγματα.Μετά πήγαμε σε ένα αρχαιολογικό μουσείο που ήταν δίπλα από το άλλο.Κι εκεί είχε πολύ ωραία πράγματα και είχε ένα μικρό σπιτάκι.Μετά πήγαμε στον άλλο όροφο κάποια άτομα και έκαναν πηράματα.Όταν τελιώσαμε πήγαμε στο pulman και αρχίσαμε για το σχολείο.Επειδή τα παιδιά από το σχολείο έκαναν μάθημα καθίσαμε για καμιά ώρα και παίξαμε κυνηγητό με τα ισπανάκια.Μετά μπήκαμε στο σχολείο και μας είχαν ετοιμάσει ένα μεγάλο τραπέζι με φάγητα.Όταν φάγαμε βάλαμε τραγούδια από της χώρες του εράσμους.Μετά γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και είχαμε δωρεάν ώρα.Το απόγευμα πήγαμε σε ένα εμπορικό κέντρο(mall).Eiχε πολλά μαγαζιά αλλά εγώ δεν πήρα σχεδόν τίποτα εκτός από φαγητό.Όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο πήραμε τις βαλίτσες μας και φήγαμε για την κωσταντινούπολη(istanbul).Φτάσαμε περίπου στης 11 η ώρα,φτιάξαμε τις βαλίτσες μας και πέσαμε για ύπνο.Την πέμπτη σηκωθήκαμε στης 7 και πήγαμε για πρωίνο.Ήταν πιο ωραίο ξενοδοχείο από το άλλο γιατί είχε πιο πολλά και πιο ωραία φαγητά.Μόλις τελιόσαμε ήταν 7 και μισή.Στης 7 και πενήντα αρχίσαμε για την Αγιά Σοφιά με τα πόδια.Φτάσαμε περίπου σε 5 με 10 λεπτά.Πρώτα μας πήγαν στο παλάτι του kemal attaturk.Είχε διάφορα αγγάλματα και γλυπτά και είχε και χρυσό.Καθήσαμε για κανένα δύορο στο παλάτι και μετά πήγαμε στην Αγιά Σοφιά.μπήκαμε μέσα έπρεπε να βγάλουμε τα παπούτσια μας για να μπούμε στο τζαμί.Καθήσαμε για κανένα 40 λεπτό.Όταν βγήκαμε περπετούσαμε για μισή ώρα ψσάχνωντας μέρος για να φάμε.Βρήκαμε 3 μαγαζιά το ένα δίπλα στο άλλο.Όταν εμείς επιλέξαμε μαγαζί καθήσαμε για περίπου μιάμιση ώρα.Μετά βγήκαμε έξω και περιμέναμε για τα άλλα παιδιά.Όταν ήρθαν όλοι αρχίσαμε για την κλειστή αγορά.Όταν φτάσαμε είδαμε τα μαγαζιά και πείραμε διάφορα πράγματα.Όταν γυρνούσαμε στο ξενοδοχείο είδαμε πάλι την Αγιά Σοφιά.Όταν φτάσαμε ήταν περίπου 9.καθίσαμε μέχρι της 9 και μισή κι επειδή βαριόμασταν και πήγαμε σε ένα cafe και καθίσαμε μέχρι της 10 και τέταρτο με 10 και είκοσι.Μετά μίλησε ο κύριος με την δασκάλα της ισπανίας και πήγαμε να φάμε πίτσα μέχρι της 12 με 12 και μισή με τα ισπανάκια.Όταν γύρισαμε πέσαμε κατελφθίαν για ύπνο.Ξυπνήσαμε στης 7 και πήγαμε για πρωινώ και γυρίσαμε στης 7 και μισή στα δωμάτια μας.Ετοιμαστίκαμε μέχρι της 9 και πήγαμε μια βόλτα μέχρι της 3 και μετά γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και περιμέναμε μέχρι την πτήση μας. Κατά της 6 είρθε ένα βανάκι και μας πήγε στο αεροδρόμιο.Όταν φτάσαμε κάναμε check in  και στης 7 απογειωθείκαμε από την τουρκία ως την ελλάδα και σε 1 ώρα φτάσαμε αθήνα.Τότε ήρθε και μας πήρε πάλι ένα βανάκι και μας πήγε στον πολύ όμορφο βόλο.