Σχεδιασμός και χρήση διασκευών μικροπειραμάτων των διαδραστικών σχολικών βιβλίων από ομάδα εκπαιδευτικών

Η πρακτική που παρουσιάζεται περιγράφει μία μέθοδο συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών Μαθηματικών του ίδιου σχολείου, με στόχο την από κοινού παραγωγή και τη χρήση διδακτικού υλικού.

Ολόκληρη η παρέμβαση παρακάτω:

ΕΝΕΔΙΜ8_ΠΡΑΚΤΙΚΑ_ΤΕΛΙΚΟ-794-795

Μελέτη του σχεδιασμού με ψηφιακά ”πολυεργαλεία” για τα Μαθηματικά: Η περίπτωση της μετάβασης από το Function Probe στο GeoGebra.

Η παρούσα έρευνα εστιάζει στις σχεδιαστικές επιλογές μιας ομάδας έμπειρων εκπαιδευτικών, που κατασκευάζει στο GeoGebra ένα νέο εργαλείο ώστε να προσομοιάζει χρηστικά και λειτουργικά στο εργαλείο "αυξομείωση" του Function Probe. Η ανάλυση των επιλογών αυτών ανέδειξε δύο διακριτές φάσεις της διαδικασίας σχεδιασμού, κατά τη διάρκεια των οποίων ενεργοποιούται διαφορετικές μορφές γνώσης σε σχεση με το μοντέλο TPACK.

Ολόκληρο το άρθρο παρακάτω:

ΕΝΕΔΙΜ8_ΠΡΑΚΤΙΚΑ_ΤΕΛΙΚΟ-655-663