A6. -I’m special, you’re special!-

Εκτύπωσε τις εικόνες, ζωγράφισε τον εαυτό σου, γράψε το όνομα και πόσο χρονών είσαι και τι σου αρέσει να τρως.

Παρουσιάζω τον εαυτό μου και με βοηθούν οι φωτογραφίες:

Good morning!/Hello!/Hi!

I’m … Maria.

I’m seven years old.

I like bananas/hamburgers.

 

 

 

I AM SPECIAL

I am special,
I am special,
Look at me,
Look at me.
A very special person,
A very special person
That is me,
That is me.

Περιγραφή δραστηριότητας

Φτιάχνουμε ένα βιβλίο-άλμπουμ με τα παιδιά της τάξης.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά φτιάχνουν ένα άλμπουμ με τα ονόματά τους, το πορτρέτο τους, τις προτιμήσεις τους και μιλούν για τον εαυτό τους.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να  επαναλάβουν λεξιλόγιο και φράσεις σχετικές με χαιρετισμούς, ηλικία και προτιμήσεις, π.χ.

Good morning!/Hello!/Hi!

I’m … Maria.

I’m seven years old.

I like bananas/hamburgers.

  • Να επαναλάβουν λέξεις τροφών που είναι ίδιες ή μοιάζουν με τις αντίστοιχες στα ελληνικά, π.χ. bananas, carrots, hamburgers, biscuits
  • Να αναγνωρίζουν τους χαιρετισμούς σε γραπτή μορφή
  • Να επαναλάβουν ουσιαστικά με ομαλό πληθυντικό

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να αναπτύξουν το συντονισμό των λεπτών κινήσεών τους, π.χ. χρωμάτισμα
  • Να διασκεδάσουν δημιουργώντας το βιβλίο της τάξης τους
  • Να αντιληφθούν τη μοναδικότητά τους μέσα σε ένα σύνολο

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

Μέσα:

  • CD player ή/και Η/Υ

Φύλλο εργασίας: B_A06_W01

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1

Μπαίνουμε στην τάξη με τη μασκότ και μια μικρή πάνινη μπαλίτσα. Σχηματίζουμε έναν κύκλο και η μασκότ χαιρετάει τα παιδιά λέγοντας το όνομά της και την ηλικία της και πετάει την μπάλα σε ένα παιδί το οποίο θα πρέπει να κάνει το ίδιο.

- Hello. I’m Mary and I’m seven.

Όταν έχουν παίξει όλα τα παιδιά, τους ζητάμε να καθίσουν στις θέσεις τους.

Βήμα 2

Στη συνέχεια τους δείχνουμε εικόνες με λέξεις τροφών που μοιάζουν με ελληνικές, όπως hamburgers, bananas, carrots, biscuits

(B_A06_F01B_A06_F02B_A06_F03B_A06_F04B_A06_F05B_A06_F06).

Τις βάζουμε στον πίνακα και λέμε: ‘I like bananas’ και τα ενθαρρύνουμε να παράγουν εκείνα τις προτάσεις ενώ εμείς δείχνουμε τις εικόνες, π.χ. την ώρα που ο εκπαιδευτικός βάζει την εικόνα με τις μπανάνες λέει:

- Hello! I’m Maria. I’m 7 and I like bananas.

Η παρουσίαση των λέξεων μπορεί να γίνει και με ερωτήσεις αν ο εκπαιδευτικός αποκαλύπτει την εικόνα λίγο-λίγο, π.χ. What’s this? Is it an orange?

Βήμα 3

Στη συνέχεια δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας (B_A06_W01) και τους λέμε ότι θα φτιάξουμε το άλμπουμ των μαθητών της τάξης μας. Τους εξηγούμε ότι στο φύλλο εργασίας υπάρχει το περίγραμμα ενός προσώπου πάνω στο οποίο θα σχεδιάσουν το δικό τους πρόσωπο. Εμείς θα τους γράψουμε το όνομά τους απαλά στην πρώτη γραμμή και τα παιδιά θα το πατήσουν με μπογιά. Στη δεύτερη γραμμή θα γράψουν με αριθμό την ηλικία τους και στο συννεφάκι θα ζωγραφίσουν εκείνη από τις τροφές που τους αρέσει. Περνάμε από όλα τα παιδιά και βοηθάμε όποιο χρειάζεται βοήθεια, είτε στο σχέδιο είτε στην γραφή.

Βήμα 4

Όταν όλα τα παιδιά έχουν τελειώσει, συγκεντρώνουμε τις κόλλες, τις τρυπάμε και τις δένουμε με ένα σκοινί, ή μάλλινη κλωστή ή κορδέλα αφού έχουμε προσθέσει μία λευκή κόλλα ως εξώφυλλο, όπου θα κολλήσουμε μια φωτογραφία των παιδιών της τάξης και θα γράψουμε ‘Our English Class B1/ Β2’, κλπ.

Βήμα 5

Όταν έχει ολοκληρωθεί το άλμπουμ της τάξης, το παρουσιάζουμε λέγοντας: ‘This is our class book’.  Στη συνέχεια καλούμε κάθε παιδί να «διαβάσει» τη σελίδα του. Θα μπορούσαμε αν θέλουμε να έχουμε φτιάξει και εμείς μια τέτοια σελίδα για τον εαυτό μας. Καθώς κοιτάζουμε τις σελίδες των παιδιών συζητάμε μαζί τους ότι κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, μοναδικός αλλά όλοι είμαστε φίλοι μεταξύ μας και ανήκουμε σε μια ομάδα, την τάξη μας.

Βήμα 6

Στη συνέχεια τους λέμε ότι θα μάθουμε ένα τραγούδι που μιλάει για το πόσο ξεχωριστός είναι ο κάθε άνθρωπος. Τραγουδάμε πρώτα εμείς το τραγούδι ‘I am special’ (Β_Α06_Μ01, στίχοι)  και μετά μαζί με τα παιδιά. Θα ήταν ωραίο κάθε παιδί, όπως τραγουδάμε να σηκώνεται όρθιο και να δείχνει τον εαυτό του, να συνεχίζει ο επόμενος, κλπ.

Αφήστε μια απάντηση