B4. -my house-

ΕΙΔΗ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ / KINDS OF HOUSING

μαθαίνουμε το λεξιλόγιο

και κάνουμε τις ασκήσεις

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ / HOUSE INTERIOR

μαθαίνουμε το λεξιλόγιο

και κάνουμε τις ασκήσεις

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ / HOUSE EXTERIOR

μαθαίνουμε το λεξιλόγιο

και κάνουμε τις ασκήσεις

There is / There are

There isn’t / There aren’t

Is there? / Are there?

This is my house. In my house there is  living room, a dining room a kitcher,  two bedrooms, … but there isn’t a garage, …

Is this my/your/his … bedroom / kitchen …?

What room is this?

How many rooms are in my house?

What c is the living room?

Let’s find thw kitchen / bedroom / garage …

Let’s count the rooms!

Ελάτε να περιγράψουμε τα κουκλόσπιτα!

 

 

A rat in the room!

A rat in the room!

Run, run, run!

There’s a rat in the room.

 

B4

MY HOUSE

Απεικονίζουμε ένα σπίτι σε κολλάζ.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά μαθαίνουν να περιγράφουν το σπίτι τους κάνοντας ένα κολλάζ με εικόνες από περιοδικά.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να μάθουν τις δομές ‘There's (There is) I There are', ‘There isn't'
  • Να μιλούν για τα δωμάτια του σπιτιού, π.χ. There's a living room, a bathroom, a kitchen, a garden, a garage. There are three bedrooms.
  • Να μάθουν να προφέρουν και να διαβάζουν το γράμμα Rr (βλ. οδηγίες στην εισαγωγή)

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να αντιληφθούν την έννοια του χώρου
  • Να μάθουν να λειτουργούν σε ομάδες για να επιτύχουν έναν κοινό στόχο
  • Να μάθουν να επιλέγουν συγκεκριμένες πληροφορίες I εικόνες μέσα από περιοδικά σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια που τους έχουν δοθεί
  • Να μάθουν να παρουσιάζουν τις εργασίες τους μπροστά σε οικείο ακροατήριο (τους συμμαθητές τους)
  • Να αποκωδικοποιήσουν τις πληροφορίες ενός απλού πίνακα με εικόνες και αριθμούς και να τις παρουσιάσουν με συνεχή λόγο στους συμμαθητές τους.

 

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

  • Παρουσίαση (Β_Β04_ΡΡ01)
  • Εικόνα σπιτιού (B_B04_C01)
  • Περιοδικά σπιτιού ή διαφημιστικά φυλλάδια από καταστήματα επίπλων
  • Χαρτί του μέτρου
  • Χαρτί γκοφρέ
  • Χαρτόνι κανσόν
  • Blu tack

Μέσα:

CD player ή / και Η/Υ

 

Φύλλα εργασίας: B_B04_W01

ABC

  • Εικόνα για το γράμμα (R_C)
  • CD αλφάβητου (R_M)
  • Φύλλο εργασίας (R_W)

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος:

2-3 διδακτικές ώρες

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1

Μπαίνουμε στη τάξη και λέμε στα παιδιά ότι θα τους παρουσιάσουμε το σπίτι μας. Μπορούμε να δείξουμε σε slide show ή σε PowerPoint (βλ. δείγμα παρουσίασης ‘Β_Β04_ΡΡ01’ στο site του ΠΕΑΠ) το σπίτι μας και τα διάφορα δωμάτιά του. Προβάλλουμε τις αντίστοιχες εικόνες και λέμε: - This is my house.

In my house there’s a kitchen.

In my house there are two bedrooms, etc. - In my house there isn’t a garage.

Μετά από κάθε εικόνα που παρουσιάζουμε ζητάμε από τα παιδιά να επαναλάβουν τις ονομασίες των δωματίων και κατόπιν παίζοντας με τα slides τους κάνουμε σχετικές ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα: ‘Is this my bedroom? / What room is it? / How many bedrooms are there in my house? / What colour’s the living room?’ Εναλλακτικά μπορούμε να κάνουμε την παρουσίασή μας χρησιμοποιώντας ένα κουκλόσπιτο ή την εικόνα των δωματίων του σπιτιού (B_B04_C01).

Βήμα 2

Στη συνέχεια λέμε στα παιδιά ότι θα παίξουν ένα παιχνίδι μνήμης. Τα χωρίζουμε σε ομάδες (π.χ. 4 ομάδες χ 6 παιδιά) και δίνουμε στην κάθε ομάδα από ένα διαφορετικό φύλλο εργασίας (B_B04_W01) τα οποία δημιουργούμε προσθέτοντας διαφορετικούς αριθμούς στα κουτάκια ‘Numbers of rooms’ στο φύλλο εργασίας . Τους ζητάμε να κοιτάξουν το φύλλο εργασίας προσεκτικά για 1 λεπτό. Μετά μας επιστρέφουν τα φύλλα εργασίας και προσπαθούν να θυμηθούν το σωστό αριθμό δωματίων που είχε το φυλλάδιό τους. Ενθαρρύνουμε την κάθε ομάδα να ξεκινήσει την παρουσίαση της λέγοντας: ‘In my house there’s one kitchen / there are 5 bedrooms’, κλπ. Εμείς ελέγχουμε εάν θυμούνται καλά, διορθώνουμε ανάλογα και στο τέλος προτρέπουμε όλα τα παιδιά να χειροκροτήσουν την κάθε ομάδα που παρουσίασε.

Βήμα 3

Δίνουμε στην κάθε ομάδα από ένα περιοδικό που αφορά διακόσμηση σπιτιών. Τους ζητάμε να φανταστούν ένα ιδανικό σπίτι, να ψάξουν στα περιοδικά να βρουν τα πιο όμορφα, κατά τη γνώμη τους, δωμάτια και να τα κόψουν. Παρακολουθούμε την εργασία των ομάδων και βοηθάμε χρησιμοποιώντας συχνά το νέο λεξιλόγιο και λέγοντας για παράδειγμα: ‘Let’s find a kitchen, a bedroom, a living room, a dining room, a bathroom, a garden, a garage...’, κλπ. ή ‘This a beautiful kitchen’ ή ‘Which room is this?’.

Βήμα 4

Δίνουμε στην κάθε ομάδα ένα κομμάτι χαρτί του μέτρου (ενδεικτικών διαστάσεων 80 εκ. χ 60 εκ.) και τους ζητάμε να κολλήσουν σ’ αυτό τα δωμάτια που έχουν κόψει. Εμείς, όταν τελειώσουν, γράφουμε τον τίτλο, π.χ. ‘Our house’ και προσθέτουμε με μαρκαδόρο το εξωτερικό περίγραμμα του σπιτιού, τη σκεπή και την πόρτα της εισόδου. Σε περίπτωση που δεν έχουν βρεθεί φωτογραφίες κάποιου δωματίου, έχουμε προνοήσει να έχουμε εμείς διαθέσιμες ή αν λείπει ο κήπος μπορούμε να ζωγραφίσουμε έξω από το περίγραμμα του σπιτιού λίγα δέντρα και λίγα λουλούδια.

Βήμα 5

Ζητάμε από τις διάφορες ομάδες να παρουσιάσουν το σπίτι που η καθεμιά δημιούργησε. Βοηθάμε τα παιδιά δείχνοντας το κολλάζ και κάνοντας ερωτήσεις, όπως:

  • How many bedrooms? Count... ή
  • What’s this?

Μετά εκθέτουμε την κάθε εργασία στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης.

 

Υλικό για τον/την εκπαιδευτικό

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ B_B04_PP01

ΚΑΡΤΕΛΕΣ B_B04_C01, R_C

 

 

Στίχοι

A rat in the room!

A rat in the room!

Run, run, run!

There’s a rat in the room.

 

Αφήστε μια απάντηση