2ο εργαστήριο

ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

1η Δραστηριότητα

Παρατηρούμε και συζητάμε τα συναισθήματα στην τέχνη με στόχο την αναγνώριση της καλοσύνης και της αγάπης και πώς αυτές αποτυπώνονται στους πίνακες. Προετοιμάζουμε το έδαφος για τη σύνδεση της συζήτησης με τις ΠΡΑΞΕΙΣ που κρύβονται πίσω από τα συναισθήματα.

Πικάσο Το παιδί και το περιστέρι

Μούνκ Κραυγή

 

Ιακωβίδης Τα πρώτα βήματα

Λύτρας Κάλαντα

2η δραστηριότητα

Έγχρωμα post it. Κάθε παιδί θα γράψει μια θετική και μια αρνητική πράξη που έκανε, χωρίς να κρίνεται ή να αναλύεται η πράξη. Έτσι δημιουργούνται δύο στήλες με θετικές και αρνητικές πράξεις και θετικά και αρνητικά συναισθήματα που προκάλεσαν αυτές οι πράξεις.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ 

3η δραστηριότητα

Το λουλούδι των συναισθημάτων

Τα παιδιά συμπληρώνουν τα πέταλα του λουλουδιού μέσα στην τάξη γράφοντας:

  1. Νιώθω χαρά όταν...
  2. Νιώθω λύπη όταν...
  3. Νιώθω απογοήτευση όταν...
  4. Δεν μου αρέσει να/όταν......
  5. Δεν θέλω να .....

Στη συνέχεια κόβουν το λουλούδι και γίνεται κατασκευή στον τοίχο της τάξης με όλα τα λουλούδια των παιδιών. (Φωτοτυπία σε έγχρωμο χαρτί)

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Να γράψουν στο DRIVE μια συνεργατική παρουσίαση (Παρουσιάσεις Google) με τίτλο ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ. Σε αυτή, που θα αναρτηθεί και στο ιστολόγιο του σχολείου, τα παιδιά θα εκφράσουν με λίγα λόγια την ή τις πράξεις αγάπης και καλοσύνης που έχουν κάνει τα ίδια ή κάποιος άλλος και θέλουν να μοιραστούν μαζί μας.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ (ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)

Αφήστε μια απάντηση