5. Ώρα για δράση

Τώρα ήρθε η ώρα να παίξει κάποιος με το παιχνίδι μας. Αυτός που παίζει δε βλέπει τι σενάρια έχουμε φτιάξει. Κάνε κλικ κάτω δεξιά για προβολή σε πλήρη οθόνη του παρακάτω διαδραστικού βίντεο.

Ξεχωρίζουμε πότε φτιάχνουμε ένα παιχνίδι (κλικ στο δείτε μέσα) και πότε  παίζουμε ένα παιχνίδι (στη σελίδα του έργου ή με πλήρη οθόνη). ¨Όταν προγραμματίζεις, είσαι προγραμματιστής. Όταν παίζεις, είσαι παίκτης.

Δύο διαφορετικά αντικείμενα μπορεί να έχουν σενάρια που να ξεκινούν με το ίδιο συμβάν.

Άσκηση: Διόρθωσε ΚΑΘΕ σενάριο που έχεις φτιάξει να ξεκινά με συγκεκριμένο συμβάν, για παράδειγμα .

Στην τάξη: Εξήγησε γιατί τα συμβάντα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο σχήμα που δεν μπορεί να κολλήσει κάποιος άλλες εντολές από πάνω τους.

Views: 325