Συμμετοχή στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Οδυσσέα

Την Τρίτη 22/6/21, με μια μικρή καθυστέρηση λόγω τεχνικών θεμάτων,  η τάξη μας συμμετείχε στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με το Δημοτικό Σχολείο Καλυβών Κρήτης! Στη διαδικτυακή εκδήλωση συμμετείχε η Στ τάξη Καλυβών με υπεύθυνο τον κ. Συννεφάκη και η Ε τάξη του 4ου Δημοτικού Ορεστιάδας με την κ. Χατζηλούδη. Χαιρέτησαν την εκδήλωση  και παρακολούθησαν την παρουσίαση των έργων η Συντονίστρια ΑΜΘ κ. Μανάφη και ο Διευθυντής του 4ου Δημοτικού Σχολείου κ. Νικολαΐδης.

Εντυπώσεις από την ολοκλήρωση του Προγράμματος

Το ταξίδι μας είχε ξεκινήσει πριν 3 μήνες με τις προσδοκίες που είχαν τα Οδυσσόπουλα για όλα αυτά που θα συναντούσαν, θα ζούσαν και θα μάθαιναν όσο καιρό θα διαρκούσε το πρόγραμμα Οδυσσέας.

Και να που ο χρόνος πέρασε και το ταξίδι τελείωσε! Τι μας έμεινε όμως ως ανάμνηση από αυτό το μαθησιακό ταξίδι; Τι νιώθουμε τώρα που ολοκληρώθηκε; Τι θα θυμόμαστε; Τι θα κρατήσουμε από όλα αυτά που ζήσαμε μαζί;

4η ΤΔ Ορεστιάδα-Πάτρα

Η μεγάλη μέρα ήρθε! Η τελευταία μας τηλεδιάσκεψη με το συνεργαζόμενο σχολείο μας είναι γεγονός! Την Παρασκευή στις 11.00 π.μ. το 4ο Δημοτικό Ορεστιάδας συναντήθηκε διαδικτυακά με το Αρσάκειο Δημοτικό Πάτρας για να παρουσιάσουν οι ομάδες τα ψηφιακά έργα τους και να αναδείξουν τελικά την ΕΛΠΊΔΑ που ζητήθηκε σε τούτο το όμορφο ταξίδι!

Τελική ευθεία για την ολοκλήρωση των ψηφιακών μας βιβλίων

17η εβδομάδα

14-6-2021 με 18-6-2021

Το ταξίδι μας θα τελειώσει αυτήν την εβδομάδα και έχουμε βάλει τα δυνατά μας για να ολοκληρώσουμε εγκαίρως τις ψηφιακές μας ιστορίες! Στόχος πέρα από την ανάπτυξη του σεναρίου και τον εμπλουτισμό των διαλόγων είναι να  συμπεριλάβουμε στοιχεία για το θέμα του  " Ζητείται Ελπίς"  που ερευνήσε η κάθε ομάδα μέσα από τα άρθρα της. Επιπλέον, στόχος είναι να ηχογραφήσουμε τους διαλόγους και να εμπλουτίσουμε με μουσική και κατάλληλα ηχητικά εφέ τις σελίδες των ψηφιακών μας βιβλίων. Θα προλάβουμε;;;;

Ψηφιακές ιστορίες σε φάση υλοποίησης και ομαδικά συμβούλια βελτίωσης!

16η εβδομάδα

Από 5/6/21 μέχρι 13/6/21

Άλλη μια εβδομάδα κύλησε πολύ γρήγορα! Το καλοκαίρι που είναι εδώ κάνει το μάθημα πιο δύσκολο, αλλά με τον Οδυσσέα οι μέρες στο σχολείο γεμίζουν πάντα με  ενδιαφέρον. Κάθε μέρα κάτι καινούριο περιμένει τις ομάδες με στόχο την 4η Τηλεδιάσκεψη!

Και οι ψηφιακές μας ιστορίες ξεκινούν….

15η εβδομάδα

Από 31/5/21 μέχρι 4/5/2021

Δημιουργία ομαδικών σεναρίων και εκμάθηση του λογισμικού Book Creator

Η εβδομάδα ξεκίνησε τη Δευτέρα με την 3η Τηλεδιάσκεψη, αλλά δεν σταμάτησε εκεί!!!Περάσαμε πλέον στο κομμάτι της συνεργατικής δημιουργίας με την βοήθεια των εργαλείων που μας παρέχει η Τεχνολογία!

Ομαδική δημιουργία βασικών σκηνών σεναρίου

3η ΤΔ Ορεστιάδα-Πάτρα

Η 15η εβδομάδα του προγράμματος; ξεκίνησε με τη διεξαγωγή της 3ης Τηλεδιασκεψης της τάξης μας με την Ε τάξη του Αρσάκειου Δημοτικού Πάτρας!

Κοινό Βlog Ορεστιάδας-Πάτρας!

14η εβδομάδα

24/5/2021  με 30/5/2021

 

Την εβδομάδα αυτή δόθηκε στους μαθητές των δύο σχολείων ο σύνδεσμος ενός κοινού Blog που δημιουργήθηκε μέσα στο σύστημα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών να επικοινωνήσουν με τα παιδιά του απομακρυσμενου σχολείου και να μοιραστούν ιδέες και πληροφορίες εκφράζοντας συναισθήματα και θέτωτας ερωτήματα για όσα ήθελαν να μάθουν από τους "σημαντικούς άλλους".

Τα Οδυσσόπουλα ως μικροί Covid-ερευνητές

13η εβδομάδα

(17/5/21 με 23/5/21)

Την εβδομάδα αυτή θυμηθήκαμε λίγο τις ομάδες που φτιάξαμε και όλα όσα συζητήσαμε στην τελευταία τηλεδιάσκεψη με το Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας!  Προσπαθήσαμε να βρούμε μόνοι μας διαφορά διαδικτυακά άρθρα για να μάθουμε περισσότερα για το θέμα που ανέλαβε η κάθε ομάδα.  Ως ένα πρώτο αποθετήριο λειτούργησε ο τοίχος της e-me όπου ανέβαζαμε ότι βρίσκαμε ως σύνδεσμο στα σχόλια των αναρτήσεων των ομάδων. Μαζί με αυτά δόθηκε ένα άρθρο στον καθένα μας από τη δασκάλα μας.

Τα μέρη μιας αφήγησης μέσα από ένα παράδειγματικό animation!

12η εβδομάδα (10/5/2021  με 14/5/2021)

Επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα και επιστροφή μετά από την 3η περίοδο τηλεκπαίδευσης.

Την εβδομάδα αυτή μαζί με την ολομέλεια της τάξης μας και μέσα από το πλαίσιο των μαθημάτων της Γλώσσας αναδείξαμε τα σημεία που πρέπει να έχει μια αφήγηση και τα εντοπίσαμε μέσα από μια διασκεδαστικά ταινία μικρού μήκους.