O προγραμματισμός υπολογιστών είναι μια σειρά από γραπτές εντολές, που δίνονται στον υπολογιστή για να πραγματοποιήσει μια ενέργεια. Οι εντολές αυτές γράφονται με κάποια γλώσσα προγραμματισμού σε μορφή κειμένου. Το κείμενο αυτό λέγεται πηγαίος κώδικας.
Ο πηγαίος κώδικας, είναι αυτός που όταν τον τρέξουμε στον υπολογιστή θα μας εμφανίσει την εφαρμογή, το πρόγραμμα, τη σελίδα ή οτιδήποτε άλλο περιέχει ο κώδικας.
Σκοπός μιας γλώσσας προγραμματισμού, είναι να πάρει ένα κείμενο (πηγαίος κώδικας) το οποίο είναι κατανοητό στον άνθρωπο και να το μετατρέψει έτσι ώστε να είναι κατανοητό από τον υπολογιστή. Ένα πρόγραμμα μπορεί να κάνει οτιδήποτε.
Μπορεί να εμφανίζει ένα απλό μήνυμα στην οθόνη ή και διαδραστικές φόρμες.
Μπορεί να ανοίγει πλαίσια που εμφανίζουν εικόνες ή παίζουν βίντεο.
Πηγή: https://www.speedtest.gr/programmatismos/