Δ’ Δημοτικού
Σε αυτή τη σελίδα θα βρίσκετε τις δραστηριότητες για τη Δ’ τάξη του Δημοτικού
Πληκτρολόγιο- κειμενογράφος- εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου:
- Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το πληκτρολόγιο
- Θυμάμαι πώς γράφω σωστά με το πληκτρολόγιο
- Τοποθετώ τα πλήκτρα στη σωστή θέση 1
- Τοποθετώ τα πλήκτρα στη σωστή θέση 2
- Συμπληρώνω τα πεζά και κεφαλαία γράμματα
- Εισάγω αριθμούς με το πληκτρολόγιο
- Βάζω το σωστό ς σίγμα στο ποίημα
- Βάζω τόνους στα γράμματα που λείπουν
- Γράφω μικρά και κεφαλαία (απλές λεξούλες και γράμματα- learning apps)
- Αντιγράφω το κείμενο που βλέπω
- Εισαγωγή λέξεων με το πληκτρολόγιο
- Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 1
- Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 2
- Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 3
- Ο μάστερ του πληκτρολογίου
- Εισάγω σύμβολα με το πληκτρολόγιο
- Γράφω τις συσκευές του υπολογιστή- learningapps
- Ελέγχω τις γνώσεις μου στο πληκτρολόγιο
- Πληκτρολόγιο- βασικές λειτουργίες- κουίζ
- Ο κειμενογράφος μου στο διαδίκτυο- φωτόδεντρο
- Δημιουργώ κάρτες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
- Δημιουργώ μια πρόσκληση στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
- Δημιουργώ πινακίδες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
- Μορφοποίηση γραμματοσειράς- φωτόδεντρο
- Μορφοποίηση γραμματοσειράς και παραγράφου- ένα φύλλο εργασίας
- Μορφοποίηση γραμματοσειράς- ένα κουίζ
- Εργαλεία μορφοποίησης παραγράφου- ένα κουίζ
- Στοίχιση και μορφοποίηση παραγράφου- φωτόδεντρο
- Αντιγραφή και μετακίνηση στον κειμενογράφο
- Πίνακες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
- Ασκήσεις στον κειμενογράφο- εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου
- Ελέγχω τις γνώσεις μου στο πληκτρολόγιο- φύλλο εργασίας
- Τα εργαλεία μορφοποίησης γραμματοσειράς και παραγράφου στον κειμενογράφο- φύλλο εργασίας
Αρχεία- φάκελοι- λογισμικό:
- Συσκευές εισόδου και παραγόμενα μέσα
- Αρχεία που δημιουργεί ο χρήστης
- Συσκευές εισόδου και παραγόμενα αρχεία- κουίζ
- Ψηφιακά αρχεία δεδομένων
- Συσκευές αποθήκευσης- φωτόδεντρο
- Μέσα αποθήκευσης- κουίζ
- Τύποι και επεκτάσεις αρχείων
- Επεκτάσεις αρχείων- κουίζ
- Αποθήκευση αρχείων
- Μέσα αποθήκευσης- διαδραστικό βιβλίο- eme
- Οι κατηγορίες των μέσων αποθήκευσης- σύρε και απόθεσε στη σωστή θέση
- Κατηγορίες μέσων αποθήκευσης- αντιστοιχίζω εικόνα με λέξη
- Το κρυπτόλεξο της αποθήκευσης
- Βάζω σε σειρά τα μέσα αποθήκευσης ανάλογα με τη χωρητικότητά τους
- Κάρτες μνήμης για τα μέσα αποθήκευσης
- Διαχείριση αρχείων- φωτόδεντρο
- Αρχεία και φάκελοι- παρουσίαση
- Αρχεία και φάκελοι- Θεωρία
- Αρχεία και φάκελοι- κουίζ
- Αρχεία και φάκελοι- εργασία
- Ενέργειες που κάνω σε ένα αρχείο ή φάκελο
- Αποθήκευση αρχείου και διαχείριση φακέλων
- Αρχεία και φάκελοι- επαναληπτικό κουίζ
- Υλικό και λογισμικό του υπολογιστή- ένα μάθημα
- Αρχεία- υλικό και λογισμικό- φωτόδεντρο
- Εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας- ένα κουίζ
- Διαχείριση αρχείων και φακέλων
Εργασίες- Παιχνίδια- δραστηριότητες
- Περιγράφω ένα ταξίδι που έκανα ή θέλω να κάνω
- Γράφω λίγα λόγια για ένα σημαντικό πρόσωπο
- Γράφω λίγα λόγια για ένα αγαπημένο μέρος στην Ελλάδα
- Ψηφιακή αφήγηση- δημιουργία πολυμέσου
- Αναπαράσταση ψηφιακής εικόνας- Pixel- φωτόδεντρο
- Γάτα και τυράκι- προγραμματισμός- φωτόδεντρο
- Ανακαλύπτω την εικόνα με βάση τον κώδικα
- Η ιστορία του Αρλεκίνου- για τις απόκριες
- Ζωγραφική για τις απόκριες
- Τα χέρια δε χτυπάνε- τα χέρια αγαπάνε- σχολικός εκφοβισμός
- Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ- βιβλίο και κουίζ για το χρόνο στις ψηφιακές συσκευές
- Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο- μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
- Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
- Παιχνίδια και κουίζ σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των παιδιών
- Παιχνίδια και κουίζ σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των παιδιών
- Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης- codemonkey
- Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους- RunMarco
- Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
- Κίνηση με εντολές από το code.org
- Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
- Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
- Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
- Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
- Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
- Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
- Μέλισσα- επαναλήψεις- σύνθετες εντολές- Code.org
- Εργαστήριο παιχνιδιών- δημιουργία σεναρίου- Code.org
- Καλλιτέχνης- επαναλήψεις- Code.org
- Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο