Renaissance Part II

 

Renaissance Part II

Δημιουργία flashcards στο Quizlet,

Επισκεφθείτε τους παρακάτω ιστότοπους, και όποιους άλλους εσείς επιλέξετε, για να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά της περιόδου της Αναγέννησης, των κύριων εκπροσώπων της και των έργων τέχνης. Κατόπιν, ακολουθείστε τον σύνδεσμο που σας οδηγεί στο ψηφιακό εργαλείο δημιουργίας εκπαιδευτικών καρτών (flashcards), Quizlet, συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον κωδικό που έχετε ήδη, και προσθέστε και στα δύο σετ καρτών Renaissance vocabulary, Renaissance trivia από μία κάρτα, με τον ίδιο τρόπο που είναι φτιαγμένες οι δύο πρώτες ως παράδειγμα. Θα πρέπει το κείμενό σας να είναι 50 – 100 λέξεις και να αναγράφετε τις πηγές σας όπως στο παράδειγμα.

Εναλλακτικά μπορείτε να επισκεφθείτε τους ιστότοπους  χρησιμοποιώντας τους κώδικες QR που βρίσκονται παρακάτω σε αυτό το φύλλο. Αφού δημιουργήσετε την κάθε μία από τις κάρτες σας τραβήξτε την φωτογραφία (screenshot) αποθηκεύστε την ως jpg και μετονομάστε την με το όνομα και το τμήμα σας. Τέλος καταθέστε την στον αντίστοιχο χώρο κάτω από το assignment στο e class.

Για το δεύτερο σετ καρτών (Renaissance vocabulary ) μπορεί να χρειαστεί να συμβουλευτείτε διαδικτυακά λεξικά. Σας προτείνονται τα παρακάτω.

  • Σύνδεσμοι διαδικτυακών λεξικών και διαδικτυακής εγκυκλοπαίδειας

https://www.collinsdictionary.com/                             https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/

https://www.merriam-webster.com/                           https://www.britannica.com/

  • Σύνδεσμοι για αναζήτηση πληροφοριών:

https://www.factinate.com/things/42-enlightened-facts-renaissance/

https://sites.google.com/a/email.cpcc.edu/marle-mattingly-renaissance-art/home/fun-facts

https://everyfactever.com/50-facts-about-the-renaissance/

https://www.history.com/topics/renaissance/renaissance

https://www.britannica.com/art/Renaissance-art

https://www.youtube.com/watch?v=xf2G2Il8crw&t=15s

                                              

                                              

 

 

Leave a Reply