nerf

Η Nerf (εμπορική ονομασία ως πρωτεύουσες ως NERF ) είναι μια μάρκα παιχνιδιών που δημιουργήθηκε από την Parker Brothers και ανήκει σήμερα στην Hasbro . Τα περισσότερα από τα παιχνίδια είναι μια ποικιλία όπλων με βάση τον αφρό, με άλλα προϊόντα Nerf, όπως μπάλες για αθλήματα όπως το αμερικανικό ποδόσφαιρο , το μπάσκετ και το μπέιζμπολ. Τα πιο αξιοσημείωτα από τα παιχνίδια είναι τα βελάκια τους (αναφέρονται από τον Hasbro ως "blasters") που πυροβολούν πυρομαχικά από αφρό Nerf. Δεδομένου ότι πολλά τέτοια αντικείμενα κυκλοφόρησαν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970, τα προϊόντα Nerf διαθέτουν συχνά φωτεινά χρώματα νέον και απαλές υφές παρόμοιες με τη ναυαρχίδα Nerf. Το σύνθημά τους, το οποίο χρησιμοποιείται συχνά από τη διαφήμιση στη δεκαετία του 1990, είναι "Είναι Nerf ή Nothin '!" . Τα ετήσια έσοδα με την επωνυμία Nerf είναι περίπου 400  εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ . [1]b

brawl stars

Το Brawl Stars είναι ένα παιχνίδι πολλών παικτών στο χώρο της μάχης [2] όπου οι παίκτες μάχονται εναντίον άλλων παικτών ή αντιπάλων AI σε πολλούς τρόπους παιχνιδιού. Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά φιλονικία που έχουν ξεκλειδώσει, το καθένα με το μοναδικό τους επιθετικό ή αμυντικό κιτ. Καθώς οι φιλόδοξοι επιτίθενται και προκαλούν ζημιές στους εχθρικούς ανιχνευτές, ενισχύουν την ειδική τους ικανότητα, που ονομάζεται "Σούπερ". Κάθε φιλονικία έχει τη δική του ικανότητα «Super», η οποία μπορεί, για παράδειγμα, να δημιουργήσει έναν πυργίσκο που προκαλεί ζημιά ή μια πλήρη θεραπεία. Κάθε φιλονικία έχει επίσης δύο ξεκλειδώσιμες (παθητικές) ικανότητες που ονομάζονται "Star Powers", οι οποίες μπορούν να βρεθούν στο "Brawl Boxes" (η έκδοση του παιχνιδιού για ένα κλεμμένο κουτί), ή εντός του καταστήματος εντός του παιχνιδιού μόλις ο φιλονικίας φτάσει στο μέγιστο επίπεδο ισχύος. Επιπλέον, κάθε φιλονικία έχει επίσης μια δυνατότητα ξεκλειδώματος που ονομάζεται "Gadget". Το gadget ενός διαγωνιζόμενου εμφανίζεται στα Brawl Boxes και στο μαγαζί όταν αυτός ο brawler φτάσει στο επίπεδο ισχύος 7. Αυτές οι ικανότητες είναι, μόλις ξεκλειδωθούν, μπορούν να χρησιμοποιηθούν 3 φορές ανά αγώνα και ενεργοποιούνται πατώντας ένα συγκεκριμένο "κουμπί Gadget". Μπορείτε επίσης να προμηθευτείτε επιπλέον φιλονικίες μέσω του Brawl Boxes. Επιπλέον, μπορείτε να αγοράσετε "skins" στο κατάστημα, κάτι που μπορεί να αλλάξει την εμφάνιση, τα κινούμενα σχέδια ή τους ήχους των Brawlers.

Το Brawl Stars έχει μια ποικιλία διαφορετικών τρόπων παιχνιδιού από τους οποίους μπορούν να επιλέξουν οι παίκτες, ο καθένας έχει διαφορετικό στόχο. Οι παίκτες μπορούν να προσκαλέσουν φίλους να παίξουν μαζί τους μέχρι το μέγιστο μέγεθος ομάδας της λειτουργίας παιχνιδιού. [3] [4]

Ανάπτυξη και απελευθέρωση

Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού επηρεάστηκε από δημοφιλή παιχνίδια για πολλούς παίκτες όπως το Overwatch και το League of Legends . Η ομάδα ήθελε πρώτα να δημιουργήσει ένα τέτοιο παιχνίδι που είχε σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις φορητές συσκευές. Σύμφωνα με τον Frank Keienburg του Supercell, «Η εστίασή μας ήταν να διατηρήσουμε πολύ βάθος ενώ αφαιρούμε όλο το χνούδι». [5] Παρόλο που το παιχνίδι περιέχει ορισμένα στοιχεία του είδους battle royale , αυτά εφαρμόστηκαν πριν το είδος απογειωθεί στο σύνολό του και η ομάδα δεν ξεκίνησε να κάνει ένα παιχνίδι με αυτά τα στοιχεία. [6]

Το παιχνίδι είναι αξιοσημείωτο για τη μακρά περίοδο μαλακής έναρξης κατά τη διάρκεια του οποίου σχεδόν κάθε πτυχή του παιχνιδιού άλλαξε. [7] Η Supercell ανακοίνωσε επίσημα το παιχνίδι μέσω ενός βίντεο ζωντανής ροής στις 14 Ιουνίου 2017. [8] Έλαβε μια μαλακή εκκίνηση iOS στον Καναδά την επόμενη μέρα. [9] Η μαλακή εκτόξευση θα διαρκούσε συνολικά 522 ημέρες, κατά τη διάρκεια της οποίας ήταν αμφίβολο εάν το παιχνίδι θα έβλεπε ποτέ μια γενική κυκλοφορία. [6] [5] Αρχικά το παιχνίδι παιζόταν σε λειτουργία πορτρέτου και είχε πατήσει παίκτες στην οθόνη, αυτό άλλαξε τελικά σε παίκτες που χρησιμοποιούν αναλογικά χειριστήρια και παίζοντας σε οριζόντια λειτουργία. [6] [5]Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν την αλλαγή του UI , αλλάζοντας το metagame και τη μετάβαση του παιχνιδιού από 2D σε 3D. [5] Ο Frank Keienburg αποδίδει τη δύσκολη περίοδο beta στον προγραμματιστή που εργάζεται σε ένα νέο είδος όπου «δεν ήταν σίγουροι πώς να ερμηνεύσουν την επιτυχία του». [6] Το παιχνίδι ξεκίνησε στη Φινλανδία , τη Σουηδία , τη Δανία , τη Νορβηγία , την Ιρλανδία , τη Σιγκαπούρη , το Χονγκ Κονγκ , το Μακάο και τη Μαλαισία για iOS στις 19 Ιανουαρίου 2018 και στις 26 Ιουνίου 2018, το Android έλαβε πρώιμη πρόσβαση στο παιχνίδι, καθώς συνέχεια της μαλακής εκτόξευσης.[10]

Το Brawl Stars κυκλοφόρησε παγκοσμίως και επίσημα διαθέσιμο στις 12 Δεκεμβρίου 2018. [11] [2] Κέρδισε περισσότερα από 63 εκατομμύρια δολάρια τον πρώτο μήνα. [12]

DRANGOBALL

Οι σειρές βιντεοπαιχνιδιών Dragon Ball βασίζονται στη σειρά manga και anime με το ίδιο όνομα που δημιουργήθηκε από την Akira Toriyama . Η σειρά ακολουθεί τις περιπέτειες του Γκόκου καθώς εκπαιδεύεται στις πολεμικές τέχνες και εξερευνά τον κόσμο αναζητώντας τις επτά σφαίρες ευχαρίστησης γνωστές ως Dragon Balls. Τα παιχνίδια είναι διαφόρων ειδών, κυρίως παιχνίδια ρόλων , πλατφόρμες και παιχνίδια μάχης , αν και τα τελευταία έχουν γίνει τα πιο εμφανή. Ο ίδιος ο Toriyama σχεδίασε προσωπικά μερικούς από τους πρωτότυπους χαρακτήρες του βιντεοπαιχνιδιού, όπως το Android 21 για το Dragon Ball FighterZ [1] , το Mira και το Towa για το Dragon Ball Online[2] και Bonyū για το Dragon Ball Z: Kakarot . [3]

Από το 1986 , πολλά βιντεοπαιχνίδια που βασίζονται στην ιδιοκτησία έχουν κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία, με την πλειοψηφία να παράγεται από την Bandai . Τα περισσότερα από τα παιχνίδια των εποχών 16-bit και 32-bit εντοπίστηκαν και κυκλοφόρησαν σε ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία , η Ισπανία και η Πορτογαλία λόγω των ισχυρών ακολουθιών που είχαν ήδη οι σειρές σε αυτές τις χώρες. Μέχρι το Dragon Ball GT: Final Bout του 1997 , κανένα από τα παιχνίδια Dragon Ball δεν εντοπίστηκε στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, με εξαίρεση το Dragon Power που άλλαξε γραφικά λόγω της έλλειψης άδειας για το franchise.

Το 2000, η Infogrames απέκτησε την άδεια παραγωγής και κυκλοφορίας παιχνιδιών Dragon Ball για τη Βόρεια Αμερική και τη διεθνή αγορά. [4] Με την κυκλοφορία των δύο πρώτων τίτλων τους στο franchise, το Dragon Ball Z: The Legacy of Goku και το Dragon Ball Z: Budokai του 2002 , οι Infogrames διπλασίασαν τις πωλήσεις τους. [5] Τον Ιανουάριο του 2004, η Atari πλήρωσε 10 εκατομμύρια δολάρια για τα αποκλειστικά δικαιώματα των ΗΠΑ μέχρι τον Ιανουάριο του 2010. [6] Το 2008, η Atari ανακοίνωσε ότι έχουν πωληθεί πάνω από 12,7 εκατομμύρια μονάδες βιντεοπαιχνιδιών που βασίζονται στη σειρά από τον Μάιο του 2002. [7] Dragon Μπάλαήταν η κορυφαία κερδοφόρα ιδιοκτησία της Atari, κέρδισε 85 εκατομμύρια δολάρια το 2005 και αντιπροσώπευε πάνω από το 49% των ετήσιων εσόδων τους το 2008. [8] [9] Ωστόσο, με τη λήξη της συμφωνίας Atari το 2009, η Namco Bandai Games ανέλαβε τη Βόρεια Αμερικανικά και ευρωπαϊκά δικαιώματα διανομής, ξεκινώντας με τις κυκλοφορίες του Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans , Dragon Ball: Raging Blast και Dragon Ball: Revenge of King Piccolo . [10]

Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2014, περισσότερα από 40 εκατομμύρια βιντεοπαιχνίδια που βασίζονται στο franchise είχαν πωληθεί παγκοσμίως. [11] Η σειρά Dragon Ball Xenoverse πούλησε άλλα 10  εκατομμύρια μονάδες μεταξύ του 2015 και του 2018, [12] και το Dragon Ball FighterZ πούλησε πάνω από 5  εκατομμύρια μονάδες, [13] φέρνοντας τις πωλήσεις λογισμικού σε περισσότερες από 55  εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν. Επιπλέον, το κινητό παιχνίδι Dragon Ball Z: Dokkan μάχη έχει υπερέβη τα 250  εκατομμύρια downloads [14] και απέφερε συνολικά πάνω από $ 2 δις , [15] και το κινητό παιχνίδι Dragon Ball Legends έχει αποφέρει συνολικά πάνω από $ 140 εκατομμύρια .[16] Ησειρά βιντεοπαιχνιδιών Dragon Ball έχει αποφέρεισυνολικά ακαθάριστα έσοδα ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2019.

Skip to toolbar