Posted on March 22, 2022
Nissan Skyline r34
R34 GTR Nissan Skyline (1999–2002)
Το Nissan Skyline GTR R34 έχει εξελιχθεί και τελειοποιηθεί μέσα από 11 χρόνια ανταγωνιστικών αγώνων και εκτεταμένων δοκιμών, που οδήγησαν σε ένα από τα καλύτερα αγωνιστικά κουπέ στην αγορά.
Το R33 που αντικατέστησε ήταν ένα υπέροχο αυτοκίνητο, αλλά το R34 GTR είναι πολύ πιο προηγμένο σε κάθε τομέα. Κάτω από την κουκούλα υπάρχουν διπλοί κεραμικοί υπερσυμπιεστές με ενδοψύξη, οι οποίοι εξαλείφουν αποτελεσματικά την καθυστέρηση του στροβιλοσυμπιεστή. Ο εξακύλινδρος κινητήρας RB26DETT σε σειρά, 2568cc διατηρεί τους 280 PS στις 6.800 rpm του R33 που αντικατέστησε. Έχει επίσης καλύτερη απόδοση ισχύος και περισσότερη ροπή από τον προκάτοχό του. Επίσης το αμάξωμα του R34 είναι πιο άκαμπτο και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί.
Ο κινητήρας του R34 διατηρεί τη γενική διάταξη της ευθύγραμμης διάταξης εξακύλινδρων με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και διπλούς υπερσυμπιεστές. Όπως και πριν, ο θάλαμος γκαζιού έχει έξι μεμονωμένες βαλβίδες γκαζιού (μία ανά κύλινδρο) που απομονώνουν κάθε κύλινδρο κινητήρα από τους υπόλοιπους και λειτουργούν σαν έξι μεμονωμένοι μονοκύλινδροι κινητήρες. Η ισχύς τροφοδοτείται μέσω ενός νέου κιβωτίου 6-τάχυτου κλεισίματος Getrag.
Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης της Nissan «ATTESA-E-TS PRO» είναι ειδικά σχεδιασμένο για χρήση τόσο σε δρόμο όσο και σε πίστα. Τα περισσότερα άλλα συστήματα τετρακίνησης είναι σχεδιασμένα για εφαρμογές εκτός δρόμου ή για αυτοκίνητα ράλι. Το σύστημα σχεδιάστηκε για περισσότερη χρήση στο δρόμο υψηλής ταχύτητας, διαθέτει μια σειρά αισθητήρων και δύο κεντρικά ελεγχόμενους υγρούς συμπλέκτες πολλαπλών δίσκων για βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα. Εξαλείφει την υποστροφή και προσφέρει βέλτιστη πρόσφυση και σταθερότητα κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις στροφές.
Το Nissan Skyline R34 GTR έχει μειώσει το βάρος σε πολλούς τομείς. Από τις ζάντες ελαφρού κράματος, που εξοικονομούν πάνω από 7,7 κιλά, ο πίσω διαχύτης είναι πλέον κατασκευασμένος από ελαφρύ ανθρακονήματα. Μέχρι τη χρήση ελαφρών ηχείων ήχου. Επιπλέον, ένας νέος τύπος αλουμινίου έχει χρησιμοποιηθεί για τα μπροστινά φτερά και το καπό, που έχει εξοικονομήσει περίπου 1 κιλό σε σύγκριση με τα καπό των προηγούμενων μοντέλων.
Προδιαγραφές:
τιμή :$89.500 USD
κινητήρας: WaterCooled RB26DETT Inline-6
θέση Εμπρός: Διαμήκης
aspiration Twin Turbo
valvetrain Belt Driven DOHC 4 βαλβίδες / κύλ
κυβισμός :2568cc / 156,7 cu in
διάτρηση: 86 mm / 3,39 ίντσες
διαδρομή :73,3 mm / 2,89 ίντσες
συμπίεση :8,5:1
ισχύς :205,8 kw / 276,0 bhp @ 6800 rpm
ειδική ισχύς: 107,48 ίπποι ανά λίτρο
bhp/βάρος
ροπή: 293,0 nm / 216,1 ft lbs @ 4400 rpm
redline: 8000
κινούμενοι τροχοί: Full Time 4WD
μπροστινά ελαστικά: 245/40W18
πίσω ελαστικά :245/40W18
μπροστινά φρένα Brembro αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 4 δοχείων, υποβοήθηση κενού και ABS
Πίσω φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι με δαγκάνες 2 δοχείων
f μέγεθος φρένου :324 mm / 12,8 in
r μέγεθος φρένου: 300 mm / 11,8 in
Rack & Pinion τιμονιού με Power Assist
στ ανάρτηση Γόνατα MacPherson με πρόσθετο σύνδεσμο, κάτω βραχίονες A, σπειροειδή ελατήρια
r ανάρτηση Ρύθμιση Mulitlink με σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ, αντιστρεπτική μπάρα
βάρος: 1666 kg / 3673 lbs
μεταξόνιο :2665 mm / 104,9 in
μπροστινό κομμάτι :1480 mm / 58,3 in
πίσω μετατρόχιο: 1490 mm / 58,7 ίντσες
μήκος :4600 mm / 181,1 ίντσες
πλάτος: 1785 mm / 70,3 ίντσες
ύψος: 1360 mm / 53,5 ίντσες
κιβώτιο ταχυτήτων Getrag 6-Speed Manual
τελική ταχύτητα 249,4 χλμ/ώρα / 155,0 μίλια/ώρα
0 – 60 mph 5,2 δευτερόλεπτα
0 – 100 mph 13,0 δευτερόλεπτα
0 – 1/4 μίλι 13,7 δευτερόλεπτα
Updated on March 15, 2022
Γιάννης Κιάκος
- Ο Γιάννης Κιάκος (ελληνικά: Γιάννης Κιάκος, γεννημένος στις 14 Φεβρουαρίου 1998) είναι Έλληνας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται ως αριστερό μπακ για τον Ιωνικό της Super League.
Γιάννης Κιάκος
Προσωπικές πληροφορίες
- Πλήρες όνομα Ιωάννης Κιάκος
Ημερομηνία γέννησης 14 Φεβρουαρίου 1998 (ηλικία 24) - Τόπος γέννησης Bamberg, Γερμανία
- Ύψος 1,82 m (6 πόδια 0 ίντσες)
- Θέση(εις) Αριστερό μπακ
Πληροφορίες συλλόγου
Τωρινή ομάδα Ιωνικός
Νούμερο 31 - Νεανική καριέρα
–2016 FSV Erlangen-Bruck - 2016–2017 Würzburger Kickers
Σταδιοδρομία ανώτερης ηλικίας *
Εφαρμογές ομάδας ετών (Gls)
2017–2018 Würzburger Kickers II 32 (102018 SpVgg Bayreuth 7 (0)
2018–2019 Μετέωρα 2 (0)
2019–2020 Πανιώνιος 6 (0)
2020–2021 Βόλος 21 (1)
2021 – Ιωνικός 18 (2)δεδομένα απόδοσης Super League 1 21/22 Αναλυτικά δεδομένα απόδοσης Εμφανίσεις 19 Γκολ 2 ασίστ 1 Κίτρινες κάρτες 4 Δεύτερες κίτρινες 0 Κόκκινες κάρτες 0
Αγοραία αξία Τρέχουσα αγοραία αξία: €150χι
Τελευταία ενημέρωση:
1 Νοεμβρίου 2021
Υψηλότερη αγοραία αξία:
€150χιλ.
12 Φεβρουαρίου 2021
TRANSFER HISTORY
Season | Date | Left | Joined | MV | Fee | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21/22 | Jul 1, 2021 | Volos NPS | Ionikos Nikeas | €150Th. | free transfer | |||||
20/21 | Aug 6, 2020 | Panionios | Volos NPS | €100Th. | free transfer | |||||
19/20 | Jul 1, 2019 | AS Meteora | Panionios | €25Th. | free transfer | |||||
18/19 | Oct 13, 2018 | SpVgg Bayreuth | AS Meteora | €25Th. | free transfer | |||||
18/19 | Jul 1, 2018 | Würzb. Kick. II | SpVgg Bayreuth | - | free transfer | |||||
17/18 | Jul 1, 2017 | Würzb. Ki. U19 | Würzb. Kick. II | - | - | |||||
16/17 | Jul 1, 2016 | Erlangen U19 | Würzb. Ki. U19 | - | free transfer | |||||
Total transfer fees : | 0 |
Σεζόν | Ομάδα | Διοργ. | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/2022 | Ιωνικός | ΣΟΛ | 808 | 19 | 10 | 9 | 9 | 13 | 2 | 4 | 0 | 0 |
2020/2021 | Βόλος ΝΠΣ | ΣΟΛ | 498 | 21 | 4 | 17 | 5 | 28 | 1 | 3 | 0 | 0 |
2019/2020 | Πανιώνιος | ΣΟΛ | 406 | 6 | 5 | 1 | 3 | 6 | 0 | 2 | 0 | 0 |
2018/2019 | Μπάγερουθ | REG | 321 | 7 | 4 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Total | 2033 | 53 | 23 | 30 | 20 | 50 | 3 | 10 | 0 | 0 |
Εγχώρια κύπελλα
Σεζόν | Ομάδα | Διοργ. | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/2022 | Ιωνικός | ΚΑΠ | 205 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2020/2021 | Βόλος ΝΠΣ | ΚΑΠ | 6 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2019/2020 | Πανιώνιος | ΚΑΠ | 270 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Total | 481 | 7 | 5 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |