το 10ο άρθρο

bugatti:

Η Bugatti Automobiles S. A. S. είναι γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παραγωγής υπερπολυτελών αυτοκινήτων υψηλών αποδόσεων. Είναι θυγατρική της Volkswagen AG (Όμιλος Volkswagen). Το εργοστάσιο και τα κεντρικά της, βρίσκονται στο Μολζέμ της Αλσατίας στη Γαλλία. Η Volkswagen αγόρασε το εμπορικό σήμα Bugatti τον Ιούνιο του 1998 και ενσωμάτωσε την Bugatti Automobiles S. A. S. ως θυγατρική της το 1999.

Από το 1998 έως το 2000 η Bugatti παρουσίασε αρκετά πρωτότυπα αυτοκίνητα. Από το 2000 ξεκίνησε να αναπτύσσει το πρώτο εμπορικό αυτοκίνητό της, την Veyron 16.4 που άρχισε να παραδίδεται στους πρώτους της πελάτες το 2005.Το 1998 ο γερμανικός Όμιλος Volkswagen αγόρασε τα δικαιώματα του εμπορικού σήματος Bugatti, επανιδρύοντας της με την ονομασία Bugatti Automobiles S.A.S. Το 1998 η εταιρεία παρουσίασε το πρωτότυπο αυτοκίνητο Bugatti EB118, σχεδιασμένο από τον Τζορτζέτο Τζουτζιάρο. Το επόμενο έτος η εταιρεία παρουσίασε τα πρωτότυπα Bugatti EB218 και Bugatti 18/3 Chiron. Το 2005 παρουσίασε την Bugatti Veyron και το 2016 την Bugatti Chiron.

Αποκαλύφθηκε η πιστάδικη Bugatti Divo των 5 εκατομμυρίων ευρώ | Drive

Bugatti La Voiture Noire: Το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου

το 9ο αρθρο

lamborghini :

Η εταιρεία Lamborghini ιδρύθηκε το 1963 από τον Φερούτσιο Λαμποργκίνι (Ferruccio Lamborghini[2]). Το 1963, ο Φερούτσιο Λαμποργκίνι, με απώτερο σκοπό να ανταγωνιστεί τη Ferrari[3], αποφάσισε να ακολουθήσει το όνειρό του δημιουργώντας τα δικά του «υπερ. - αυτοκίνητα», πετυχαίνοντας τα μοντέλα της Lamborghini να αποτελούν σύμβολα της απόδοσης και του πλούτου.Το σήμα της Lamborghini απεικονίζει έναν ταύρο που επιτίθεται και αυτό ήταν μια προσωπική επιλογή του ιδρυτή Φερούτσιο Λαμποργκίνι. Για την ακρίβεια, χρησιμοποίησε το ζώδιό του, που ήταν Ταύρος, καθώς γεννήθηκε στις 28 Απριλίου 1916, ως σήμα για την εταιρεία του. Ταυτόχρονα, για τον ίδιο λόγο, καθιέρωσε εξ αρχής την παράδοση να δίνει στα μοντέλα της εταιρείας ονόματα διάσημων ταύρων, κυρίως από ταυρομαχίες, μια παράδοση που συνεχίζεται από την εταιρεία μέχρι σήμερα. Ειδικότερα όμως το δεύτερο SUV στην ιστορία της φίρμας (μετά την Lamborghini LM002 που είχε παραχθεί από το 1986 έως το 1993 σε μόλις 328 αντίτυπα[7]), το οποίο μπήκε στην παραγωγή τον Φεβρουάριο του 2018, ονομάστηκε Lamborghini Urus, δηλαδή Ούρος (γνωστός επίσης και ως βους o αρχέγονος), ο πρόγονος της οικόσιτης αγελάδας.

Lamborghini Sian Roadster, τώρα και σε cabrio

 

Lamborghini : Η κατηγορία αμαξιού που σχεδόν κανείς δε μπορεί να αγοράσει |  in.gr

 

 

Το 8ο αρθρο

Aston martin:

Η παραγωγή της Aston Martin Cygnet ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2011, ταυτόχρονα με τις πρώτες παραγγελίες. Ο αρχικός ρυθμός παραγωγής του μοντέλου ορίστηκε στα 4.000 αντίτυπα ετησίως[2] και αυτό είχε ως συνέπεια να δοθεί τότε μια προτεραιότητα στους τακτικούς πελάτες της Aston Martin. Στην πράξη, ωστόσο, η ζήτηση δεν πλησίασε καν τις προσδοκίες της εταιρείας.

Κυκλοφόρησε αρχικά μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε τιμή πώλησης 30.000 στερλίνες.[3] Σύντομα άρχισε να διατίθεται επίσημα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Από το 2012, διατέθηκε και σε κάποιες άλλες διεθνείς αγορές, χωρίς όμως να καταφέρει καμία απολύτως εμπορική απήχηση σε καμία χώρα διεθνώς, λόγω της εξαιρετικά υψηλής τιμής της για την κατηγορία μεγέθους της και των κοινών μηχανικών μερών της με το Toyota iQ (που θεωρήθηκε τότε από τους υποψήφιους αγοραστές ως «αμαρτωλή συγγένεια»), με αποτέλεσμα να εξελιχθεί σε ένα κυριολεκτικά απίστευτο εμπορικό κάζο. Ενδεικτικώς, ενώ η Aston Martin υπολόγιζε 4.000 πωλήσεις ετησίως, τελικώς πούλησε μέσα σε 3 χρόνια μόλις 150 αντίτυπα στο Ηνωμένο Βασίλειο και συνολικά γύρω στα 300 αντίτυπα παγκοσμίως.[4] Τελικώς, τον Σεπτέμβριο του 2013 η εταιρεία ανακοίνωσε την άμεση διακοπή της παραγωγής, λόγω των καταστροφικά χαμηλών πωλήσεων, όπως και έγινε μέσα στον Οκτώβριο του ίδιου έτους.[5] Είναι αξιοσημείωτο ιστορικά ότι η Cygnet υπήρξε το μοντέλο με τον δεύτερο συντομότερο κύκλο παραγωγής στην ιστορία της Aston Martin, μετά την Aston Martin Virage του 2012, που είχε κατασκευαστεί για ένα μόλις έτος.

Aston Martin Vulcan (Matt Black) | AUTOart

2023 Aston Martin Vantage F1 Edition SCFSMGAW3PGN50854 | Park Place LTD Bellevue, WA

Το 7ο αρθρο

Range rover:

Το Range Rover Classic είναι μια σειρά 4x4, μεσαίου μεγέθους SUV που κατασκευάστηκε από τον Ιούλιο του 1969 έως τον Ιανουάριο του 1996, αρχικά από το τμήμα Rover (αργότερα Land Rover) της βρετανικής Leyland και, μεταγενέστερα, από το όμιλο Rover Group. Η πρώτη γενιά οχημάτων που παρήχθησαν με το όνομα Range Rover, κατασκευάστηκε αποκλειστικά ως 2-πορτο μοντέλο για τα πρώτα 11 χρόνια, έως ότου ένα 4-πορτο προστέθηκε στην παλέτα το 1981. Η 2-πορτη έκδοση παρέμεινε διαθέσιμη έως το 1994, το έτος που μπήκε στην παραγωγή η δεύτερη γενιά του μοντέλου. Εκείνη την εποχή, η Land Rover μετονόμασε το αρχικό Range Rover με τον πρόσφατα, τότε, επινοημένο όρο «Range Rover Classic», για να το ξεχωρίσει από τον διάδοχό του P38A, όταν τα δύο μοντέλα κατασκευάζονταν παράλληλα, και εφάρμοσαν το όνομα αναδρομικά σε όλα τα Range Rover πρώτης γενιάς.

Αν και το Range Rover Classic αντικαταστάθηκε επίσημα από τη δεύτερη γενιά Range Rover, ξεκινώντας από το 1994, τόσο ο διάδοχος όσο και η πιο προσιτή πρώτη και δεύτερη γενιά του Land Rover Discovery βασίζονταν σε μεγάλο βαθμό στο αρχικό πλαίσιο του Range Rover, το σύστημα 4-κίνησης και το αμάξωμα, τα οποία διατηρήθηκαν μέχρι και την τρίτη γενιά του Discovery, που έφτασε μέχρι και το 2004.

This Range Rover Velar is only a fortnight late for Black Friday | Top Gear

This is the new Range Rover Sport Black edition | Top Gear

το 6ο αρθρο

porsche:

Η Porsche (προφέρεται: [ˈpɔʁʃə], επίσημη ονομασία: Dr. Ing. h. C.F. Porsche AG) είναι γερμανική εταιρεία κατασκευής σπορ πολυτελών επιβατικών αυτοκινήτων. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στο προάστιο Τσούφενχαουζεν της Στουτγκάρδης. Ιδρυτής της, το 1931, ήταν ο Φέρντιναντ Πόρσε.[1]

Από το 2009, η Porsche AG είναι μέλος του Ομίλου Volkswagen και δεν θα πρέπει να συγχέεται με την εισηγμένη Porsche SE, η οποία κατέχει μερίδιο στη Volkswagen. Το 2017, η συνολική ετήσια παραγωγή της έφτασε τα 246.375 αντίτυπα, φτάνοντας νέο ρεκόρ,[2] και το 2018 αυξήθηκε περαιτέρω στα 256.255 αντίτυπα.

Ο Φέρντιναντ Πόρσε ίδρυσε την εταιρεία με την επωνυμία «Dr. Ing. Hc F. Porsche GmbH» το 1931,[1] με τα κεντρικά της γραφεία στην Kronenstrasse 24, στο κέντρο της Στουτγκάρδης.[3] Αρχικά, η εταιρεία προσέφερε έργο ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας και συμβουλευτικές υπηρεσίες,[1] αλλά δεν είχε κατασκευάσει κανένα αυτοκίνητα υπό την επωνυμία της. Μία από τις πρώτες αποστολές που ανέλαβε η νέα εταιρεία ήταν με εντολή από τον Αδόλφο Χίτλερ, με σκοπό να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο για το λαό, το οποίο κατά συνέπεια έγινε γνωστό ως «Volkswagen» (αυτοκίνητο του λαού).[1] Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τo Volkswagen Type 1, κοινώς Σκαραβαίος, να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα σχέδια αυτοκινήτων όλων των εποχών.[4] Το πρώτο μοντέλο υπό την επωνυμία της Porsche, η Porsche 64, αναπτύχθηκε το 1939, χρησιμοποιώντας πολλά στοιχεία από το Volkswagen Type 1

 

NEW 2024 Porsche 911 Turbo S TECHART 1 OF 87 +SOUND! 800 HP GTStreet R from  Techart!

Used 2015 Porsche 918 Spyder For Sale (Sold) Marshall, 41% OFF

 

το 5ο αρθρο

mclaren:

Το 1980, η εταιρεία ενώθηκε με την ομάδα Project 4 Racing του Ρον Ντένις. Η συγχώνευση επανέφερε τον σχεδιαστή, Τζον Μπάρναρντ, που ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει σύνθετα υλικά από ανθρακονήματα. Οι ίνες άνθρακα είχαν ήδη χρησιμοποιηθεί σε εφαρμογές αεροδιαστημικής, αλλά δεν είχαν εφαρμοστεί ποτέ σε ένα πλήρες μονοκόκ αγωνιστικών αυτοκινήτων. Η McLaren πρωτοστάτησε στη χρήση ανθρακονημάτων σε αγώνες με το νέο της αυτοκίνητο, το MP4/1, φέρνοντας νέα επίπεδα ακαμψίας και ασφάλειας του οδηγού στη Formula 1. Τον Αύγουστο του 1988, ο Ρον Ντένις και ο Γκόρντον Μουρέι άρχισαν να αναπτύσσουν ένα νέο αυτοκίνητο και το 1992, η F1 κυκλοφόρησε με συνολική παραγωγή μόλις 106 μονάδων.

Μετά από μια σύντομη συνεργασία με τη Mercedes-Benz για την SLR McLaren, η McLaren Automotive επανακυκλοφόρησε ως αυτόνομος κατασκευαστής το 2010, αποχωρώντας από τη McLaren Racing. Η εταιρεία κυκλοφόρησε το 12C το 2011 και το μοντέλο Spider το 2012. Το περιορισμένης παραγωγής P1 βγήκε στην παραγωγή το 2013 και τελείωσε το 2015. Αφού παρουσίασε ένα επιχειρηματικό σχέδιο για την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου ή μοντέλου κάθε χρόνο, η εταιρεία αποκάλυψε την 650S σε Coupé και Spider μοντέλα το 2014, και αποκάλυψε τη νέα σειρά Sports Series που περιλαμβάνει τις McLaren 570S και 540C το 2015. Η εταιρεία έκανε το ντεμπούτο του ένα παιδικό αυτοκίνητο, το P1TM, μετά το P1, τον Σεπτέμβριο του 2016[4] και ανακοίνωσε τον ίδιο μήνα ότι αναπτύσσει ένα ισχυρή μπαταρία για τη Φόρμουλα Ε[5]. Τον Οκτώβριο του 2016, αναφέρθηκε ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι εξετάζουν μια πρόταση για γη απέναντι από το Τεχνολογικό Κέντρο της McLaren για κατασκευή [6]και ανακοίνωσαν την "Pure McLaren Arctic Experience" τον ίδιο μήνα, μια εκδήλωση όπου ένας συμμετέχων εκπαιδεύεται να οδηγήστε ένα 570S στον Αρκτικό Κύκλο.[7]

2022 McLaren 765LT Auto MY22 $799,000 - Zagame Automotive Adelaide

2022 McLaren 765LT Spider Keeps 755 Horsepower Civilized, Barely

το 4ο αρθρο

ferrari :

Η Ferrari ήταν ένα σπορ υπεραυτοκίνητο (supercar) υψηλών επιδόσεων, που κατασκευάστηκε από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Ferrari μεταξύ του 2013 και του 2018. Παρουσιάστηκε στις 5 Μαρτίου 2013 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ως το ακριβότερο, ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο της φίρμας έως τώρα, ενώ παράλληλα υπήρξε και η πρώτη Ferrari παραγωγής με υβριδικό σύστημα, το οποίο ονομάζεται KERS από την εταιρεία. Το μοντέλο αντικατάστησε την Ferrari Enzo του 2002 - 2004.

Ο βενζινοκινητήρας της LaFerrari είναι V12, κυβισμού 6.262 cm³ και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα. Αυτό το συνδυαστικό υβριδικό σύστημα ονομάζεται KERS από την εταιρεία. Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας KERS (Kinetic Energy Recovery System) χρησιμοποιεί την ενέργεια που χάνεται όταν ο οδηγός πατάει φρένο και την αποθηκεύει σε έναν πυκνωτή ή σε μπαταρία, για να χρησιμοποιηθεί αργότερα.

Ο βενζινοκινητήρας V12 της LaFerrari αποδίδει 800 hp στις 9.000 στροφές το λεπτό και ο ηλεκτροκινητήρας επιπλέον 163 ίππους, ανεβάζοντας έτσι την συνολική ισχύ της στους 963 PS στις 9.250 στροφές το λεπτό.

Ferrari LaFerrari - Βικιπαίδεια

Check Out Charles Leclerc's New $3M Tailor Made Ferrari Daytona SP3 Hypercar

To 3o αρθρο

audi:

Το πρώτο αυτοκίνητο Χορχ (Horch) παρήχθη το 1901 στο Τσβίκαου (Zwickau) της Σαξωνίας. Το 1910, ο Χορχ πώλησε την επιχείρηση που είχε ιδρύσει. Άρχισε έπειτα μία νέα επιχείρηση στο Τσβίκαου και συνέχισε να χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα Horch. Οι προηγούμενοι συνεργάτες του τον μήνυσαν για την παράβαση εμπορικών σημάτων και ένα γερμανικό δικαστήριο καθόρισε ότι το εμπορικό σήμα Horch ανήκε στην προηγούμενη επιχείρησή του. Ο Χορχ αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα της επιχείρησης παραγωγής αυτοκινήτων. Η λέξη "horch" μεταφράζεται "να ακούσει", ο Χορχ καθιέρωσε το λατινικό αντίστοιχο του ονόματός του, που είναι η λέξη Audi.

 

𝑾𝒐𝒓𝒍𝒅𝑾𝒊𝒅𝒆𝑪𝒂𝒓𝒔™ on X: "All black Audi R8 V10 Performance 🦇 https://t.co/f3Tp0W8s3y" / X

AUDI MATTE BLACK | Luxury cars, Luxury car interior, Dream cars jeep

το 2ο άρθρο

mercedes:

Η Mercedes-Benz παραδοσιακά θεωρείται ως μία από τις εταιρείες που δίνουν βασική προτεραιότητα στην ασφάλεια των επιβατών, μαζί φυσικά και με την πολυτέλεια. Οι κυριότεροι ιστορικοί σταθμοί της στον τομέα αυτό (συνήθως και καινοτομίες της εταιρείας, αν και ορισμένα από τα παρακάτω δεν πρωτοεμφανίστηκαν παγκοσμίως σε μοντέλα της Mercedes-Benz, αλλά μόνο πανευρωπαϊκά, παρά κάποιες ανακριβείς αναφορές σε ορισμένα διαφημιστικά έντυπα) είναι οι εξής:

Το τριάκτινο αστέρι, που έχει εμπνευστεί ο Γκότλιμπ Ντάιμλερ και συμβολίζει τον εκσυγχρονισμό των μεταφορών σε στεριά, αέρα και θάλασσα, υιοθετήθηκε το 1909, επτά δηλαδή χρόνια μετά το όνομα «Mercedes» και τοποθετήθηκε στο μπροστινό μέρος των αυτοκινήτων της από το 1910 και μετά.

 

Download Matte Black Mercedes-benz Amg Wallpaper | Wallpapers.comUsed Mercedes-Benz Amg GT GT Black Series for sale | Obsidian Black Metallic

Το 1ο άρθρο μου

BMW:

Στο παρελθόν ήταν γνωστή ιδιαίτερα για τις μοτοσικλέτες της. Η εταιρεία Intercar S.A. είχε την αντιπροσωπεία και προώθησε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και την δημιουργία δικτύου αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα. Αργότερα περιορίστηκε στην χονδρική πώληση σε εμπόρους και στην διοργάνωση της διανομής τον αυτοκινήτων. Όταν οι πωλήσεις είχαν πλέον φτάσει σε υψηλά επίπεδα, η BMW αποφάσισε να διακόψει την συνεργασία της με την Intercar και την ευθύνη της απευθείας διάθεσης των προϊόντων BMW (και αργότερα και των Mini) στην Ελλάδα ανέλαβε η θυγατρική του BMW Group, «BMW Hellas». Η εταιρεία ξεκίνησε την λειτουργία της τον Οκτώβριο του 2003, με Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Σταύρο Γιαλουρίδη, στην οδό Σενέκα 24, στη Ν. Κηφισιά.

Το κυκλικό γαλάζιο και λευκό λογότυπο της BMW εξελίχθηκε από το κυκλικό λογότυπο της εταιρείας Rapp Motorenwerke, από την οποία εξελίχθηκε η εταιρεία BMW, σε συνδυασμό με τα μπλε και λευκά χρώματα της σημαίας της Βαυαρίας. Η τρέχουσα μορφή του λογότυπου εισήχθη το 2020, αφαιρώντας τα τρισδιάστατα εφέ που είχαν χρησιμοποιηθεί στις απεικονίσεις του λογότυπου, αλλά και την αφαίρεση του μαύρου περιγράμματος που περιβάλλει το άσπρο και μπλε σχέδιο. Το λογότυπο θα χρησιμοποιείται στη μάρκα BMW, αλλά δεν θα χρησιμοποιείται σε οχήματα.

Η προέλευση του λογότυπου συχνά θεωρείται ότι προέρχεται από την απεικόνιση της κίνησης μιας έλικας του αεροσκάφους με τις λευκές λεπίδες να κόβουν έναν γαλάζιο ουρανό. Ωστόσο, αυτή η απεικόνιση χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μια διαφήμιση BMW το 1929 – δώδεκα χρόνια μετά τη δημιουργία του λογότυπου – για αυτό δεν είναι η προέλευση του ίδιου του λογοτύπου.

 

BMW M3 BLACK EDITION | Bmw, Luxury cars bmw, Tuner carsBMW auto - intriguing photo | Bmw m4, Bmw black, Bmw