ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΟΜΑΔΙΚΑ

1.ΚΡΥΦΤΟ Τα παιδιά τα «βγάζουν» για να δουν ποιό θα τα «φυλάει». Το παιδί που τα φυλάει, γυρισμένο προς τον τοίχο (ή το δέντρο ή κολώνα) που ορίζεται χωρίς να βλέπει, αρχίζει να μετράει, π.χ. 5, 10 15, 20, 25 …. μέχρι το 100, 200, … 1.000 ενώ τα άλλα σκορπίζονται για να κρυφτούν. Όταν τελειώσει το μέτρημα, φωνάζει:
“Φτου και βγαίνω!!!!!!”
και αρχίζει να ψάχνει. Κάθε φορά που βρίσκει ένα παιδί, τρέχει εκεί όπου τα φύλαγε και το «φτύνει». «Φτου… Μαρία» ή «Φτου…Διαμαντή!» Όποιον φτύσει (βρει) πρώτο, αυτός θα τα φυλάει στον επόμενο γύρο. Αν όμως κάποιος προλάβει και φτάσει στον τοίχο πριν να τον δει το παιδί που τα φυλάει, τότε φτύνει αυτός (φτου) και δεν κινδυνεύει να φυλάξει. Αν μάλιστα αυτό το παιδί είναι και το τελευταίο που έχει απομείνει, τότε λέει «Φτου ξελευθερία για όλους» και ελευθερώνει όλα τα παιδιά. Τότε το παιχνίδι ξαναρχίζει με τον ίδιο που τα φύλαγε και πριν! Και ο καημένος τα ξαναφυλάει!
2.ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΟΙΝΗΓΑΕΙ 1...2...3... ΕΤΟΙΜΟΙ?ΠΑΜΕ ...ΟΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΤΕ 'Η ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ 'Η ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ
3.Μουσικές Καρέκλες
Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να φύγουν από το παιχνίδι όλοι οι παίκτες και να μείνει μόνο ένας ο νικητής. Ένα ακόμη άτομο πρέπει να είναι υπεύθυνο για τη μουσική, να την ξεκινά και να τη σταματά.Πώς να παίξετε το παιχνίδι:
Μετρήστε τους παίκτες. Οι καρέκλες πρέπει να είναι μία λιγότερη από τον αριθμό των παικτών.
Τοποθετήστε τις καρέκλες σε κύκλο με τη πλάτη στραμμένη στο κέντρο του κύκλου.
Οι παίκτες στέκονται σε ένα κύκλο γύρω από τις καρέκλες.
Μόλις αρχίσει η μουσική οι παίκτες αρχίζουν να προχωρούν γύρω από τις καρέκλες.
Ο υπεύθυνος της μουσικής γυρίζει την πλάτη του προς τους παίκτες και χαμηλώνει την ένταση της μουσικής.
Μόλις η μουσική σταματήσει, οι παίκτες πρέπει να καθίσουν σε μία καρέκλα.
Αυτός που θα μείνει όρθιος, φεύγει από το παιχνίδι.
Μία καρέκλα αφαιρείται για τον επόμενο γύρο.
Ο παίκτης που θα μείνει τελευταίος κερδίζει!
Ο αριθμός των παικτών που απαιτείται για το παιχνίδι αυτό είναι απεριόριστος, αρκεί να υπάρχουν οι αντίστοιχες (μείον μία) καρέκλες.
Χρειάζεστε μόνο καλή διάθεση, ένα cd player και καρέκλες.
Μην ξεχάσετε να έχετε έτοιμο ένα μικρό δωράκι για τον νικητή!
4.Τυφλόμυγα
Τα παιδιά «τα βγάζουν» για να δουν ποιο θα γίνει τυφλόμυγα.
Δένουν με πανί τα μάτια του παιδιού που τα φυλάει και τα άλλα γύρω του το πειράζουν και το προκαλούν. Το παιδί-τυφλόμυγα προσπαθεί να πιάσει έναν από τους συμπαίχτες του κι όταν το πετύχει, μαντεύει από το μπόι του, από τα ρούχα του και γενικά από τα χαρακτηριστικά του, ποιος είναι.
Τότε αυτό το παιδί γίνεται τυφλόμυγα, αν όμως το παιδί-τυφλόμυγα αποτύχει να αναγνωρίσει αυτόν που έπιασε συνεχίζει μέχρι να καταφέρει να αναγνωρίσει τον επόμενο παίχτη τυφλόμυγα!
5.ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ
Όλα τα παιδιά κάθονται σε καρέκλες που σχηματίζουν κύκλο.
Στη μέση ο δάσκαλος όρθιος δίνει διαδοχικά σε κάθε µέλος της ομάδας το όνομα
3-4 φρούτων που επιλέγουν τα παιδιά. Κατόπιν φωνάζει κάποιο από τα φρούτα. Όσοι ακούν το όνομά τους οφείλουν να σηκωθούν και να αναζητήσουν µια άλλη
καρέκλα. Με την ευκαιρία αυτή ο δάσκαλος βρίσκει και κάθεται σε µία καρέκλα,
την οποία και απομακρύνει, ενώ όποιος μείνει στη μέση συνεχίζει καλώντας ένα
άλλο φρούτο. Όταν φωνάξει «φρουτοσαλάτα», όλοι αλλάζουν.
5.ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΚΟΜΠΟΣ
1 Προετοιμασία για το παιχνίδι ΑΝΘΡΩΠΟΙΝΟΣ ΚΟΜΠΟΣ
2 Παίζοντας ανθρώπινος κόμπος
2.1 Αντιδράσεις των παικτών
2.2 Χρήση του Human Knot ως Παιχνίδι Όνομα
2.3 Σημειώσεις για διευκολυντές παιχνιδιών ΑΝΘΡΩΠΟΙΝΟΙ ΚΟΜΠΟΙ
2.4 Σχετικές δημοσιεύσεις
6.ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Όλα παιδιά κάθονται το ένα πλάι στο άλλο. Το πρώτο από δεξιά σκύβει στο αυτί του διπλανού του και του ψιθυρίζει μια λέξη πολυσύλλαβη και δύσκολη η ασυνήθιστη, (πχ: σκουληκοσκαθαρομυρμηγκότρυπα, Ιχθυοπωροπαντολαχανοπωλείο), ή μια ολόκληρη φράση (π.χ. φτιάχνω κουλουράκια).
Το παιδί που ακούει τη λέξη την επαναλαμβάνει όπως την άκουσε και την κατάλαβε στο αυτί του διπλανού του κι αυτό στο παραδίπλα ως το τελευταίο.
Το τελευταίο παιδί σηκώνεται και τη φωνάζει δυνατά, αλλά συνήθως, αυτή η λέξη δεν έχει πια καμία σχέση με την αρχική. Το πρώτο παιδί λέει τη λέξη που ξεκίνησε το παιχνίδι και όλοι γελούν με το αποτέλεσμα. Το παιχνίδι συνεχίζεται χωρίς να αλλάξουν θέση τα παιδιά.
Αν όμως μαντέψει σωστά ή έχει ακούσει καλά και πει τη σωστή λέξη ή φράση που έβαλε το πρώτο παιδί, τότε το παιδί από το τέλος πάει στην αρχή και το παιχνίδι ξεκινά με νέα λέξη ή φράση από αυτόν τον παίχτη.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ
ΤΕΛΟΣ

Leave a Reply