Ελληνικά

«Eco-Mobility Life»

 

Μέσα από εκπαιδευτικές διαδικασίες, την έρευνα και την βιωματική μέθοδο στο Δημοτικό Σχολείο λαμβάνουν χώρα οι πρώτες ουσιαστικές τάσεις κοινωνικοποίησης και οι προβληματισμοί σχετικά με έννοιες όπως το περιβάλλον, η δημοκρατία και η ομαδικότητα, το κράτος και οι υπηρεσίες, η οδική ασφάλεια,  η ατομική-κοινωνική υπευθυνότητα και η περιβαλλοντολογική ευθύνη. Η εβδομάδα Κινητικότητας του Δήμου Πτολεμαΐδας συμβάλλει στην καλλιέργεια όλων των παραπάνω δεξιοτήτων μέσα από τις δράσεις που αναπτύσσονται στην διάρκειά της σε Δήμο, Σχολεία, Συλλόγους και Δομές.

Όλες οι τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Ασβεστόπετρας  συμμετείχαν  με δραστηριότητες του  προγράμματος «Eco-Mobility Life» στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.  Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν με  τη Θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης και τις παρακάτω μεθόδους διδασκαλίας:  α)  μέθοδο της αποκλίνουσας παραγωγικότητας (divergent production, style H), β) της καθοδηγούμενης εφευρετικότητας  (Guided Discovery, style F) και γ) της συγκλίνουσας εφευρετικότητας (Convergent Discovery, style C). Καλλιεργήθηκαν οι κοινωνικές  δεξιότητες της ευελιξίας και της προσαρμοστικότητας, πολύτιμες δεξιότητες για την ενήλικη ζωή  των μαθητών  που σύμφωνα με τον Goleman, (2000) αποτελούν  την κοινωνική ικανότητα ενός άτομου να µπορεί «να µαθαίνει συνεχώς πώς να µαθαίνει».

Δραστηριότητες

  • Γνωριμία με τα σήματα της «Eco-Mobility Life»
  • Γνωριμία με τον εξοπλισμό του ποδηλάτη-σκέητερ
  • Eco-Mobility μετακίνηση με πατίνι
  • Το σταυρόλεξο της «Eco-Mobility Life»
  • Eco-Mobility digital puzzle
  • Επιτραπέζιο παιχνίδι Eco-Mobility Life
  • Eco-Mobility πίνακας
  • Ζωγραφίζοντας τα σήματα της «Eco-Mobility Life»
  • Ζωγραφίζοντας το ουράνιο τόξο της «Eco-Mobility Life»

Μάγκου Νατάσα

γυμνάστρια

Αφήστε μια απάντηση