Ελληνικά

68th Pan-EU Conference on Digital Education

Join the online event: Special edition: global learning and sustainable development goals, on 27 November 2025, from 15:00 to 16:30 CET (Brussels time). The programme:

  • Challenges of education in developing countries, Ruth Nawakwi, Inclusive Education for Sustainable Development (IESD);
  • Inspiring action: My journey as a climate justice activist with Greenpeace Africa, Risper Asembo, Climate Justice Activist, Greenpeace Africa;
  • Methodology of the Triathlon of Activism youth event, Maja Jotić, STEP Institute;
  • Presentations of the prototype developed by young people, participants of the Triathlon of Activism.

Συμμετοχή στη διαδικτυακή εκδήλωση: Ειδική έκδοση: στόχοι παγκόσμιας μάθησης και βιώσιμης ανάπτυξης, στις 27 Νοεμβρίου 2025, από τις 15:00 έως τις 16:30 CET (ώρα Βρυξελλών).

Το πρόγραμμα:

  • Προκλήσεις της εκπαίδευσης στις αναπτυσσόμενες χώρες, Ruth Nawakwi, Συμπεριληπτική Εκπαίδευση για Βιώσιμη Ανάπτυξη (IESD)·
  • Εμπνευστική δράση: Το ταξίδι μου ως ακτιβιστής για την κλιματική δικαιοσύνη με την Greenpeace Africa, Risper Asembo, ακτιβιστής για την κλιματική δικαιοσύνη, Greenpeace Africa.
  • Μεθοδολογία της εκδήλωσης νέων Τριάθλου Ακτιβισμού, Maja Jotić, Ινστιτούτο STEP.
  • Παρουσιάσεις του πρωτοτύπου που ανέπτυξαν νέοι, συμμετέχοντες στο Τρίαθλο Ακτιβισμού.

CODE WEEK: Learning the Code for Safety at Sea and Water Sports

CODE WEEK-Memories with the code of conduct at sea

Από τη Μυθολογία στο Διάστημα-Myth2space

Εισήγηση στο 2ο Διεθνές Διεπιστημονικό Υβριδικό Συνεδρίο «Το Νήμα της Φροντίδας – Η Αχρονικότητα της Ψυχικής Υγείας και της Αναπηρίας»

Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Καινοτόμα προγράμματα στην εκπαίδευση »

Παρακολούθηση του Επιμορφωτικού Σεμιναρίου  Εκπαιδευτικών: «Καινοτόμα προγράμματα  στην εκπαίδευση» την Πέμπτη 09 Οκτωβρίου 2025 από την Νηπιαγωγό κα Άννα Μαγκιώση της οποίας τα σεμινάρια ακολουθούν τα υπ΄αριθμόν:

  1. Π.Δ. 79/2017/άρθρο 17/παρ. 1 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 17, § 1,2,3 του

Ν. 4559/ΦΕΚ142/3‐8‐2018)

  1. ΦΕΚ Α 136 άρθρα 95-96
  2. 38091/Δ4/16‐3‐2020. Διαβίβαση Οδηγιών Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ

Αποστάσεως  Εκπαίδευση

  1. Οι περ. β΄ και γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 1566/1985 (Α’ 167)

Φορείς και όργανα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών – Τροποποίηση του άρθρου

29 του ν. 1566/1985

«Καινοτόμα προγράμματα  στην εκπαίδευση»

18.00 : Έναρξη εκδήλωσης

18.15 -19.00 : « Climate action project : Δράσεις για την κλιματική αλλαγή»

19.00- 19.45 :« Εuropean Schoolnet Academy»

19.45- 20.30 : « Global School Alliance»

Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών: «Code Week 2025: Προγραμματισμός μέσω Scratch»

Παρακολούθηση του Επιμορφωτικού Σεμιναρίου  Εκπαιδευτικών: «Code Week 2025: Προγραμματισμός  μέσω Scratch» την Τρίτη 07 Οκτωβρίου 2025 από την Νηπιαγωγό κα Άννα Μαγκιώση της οποίας τα σεμινάρια ακολουθούν τα υπ΄αριθμόν:

  1. Π.Δ. 79/2017/άρθρο 17/παρ. 1 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 17, § 1,2,3 του

Ν. 4559/ΦΕΚ142/3‐8‐2018)

  1. ΦΕΚ Α 136 άρθρα 95-96
  2. 38091/Δ4/16‐3‐2020. Διαβίβαση Οδηγιών Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ

Αποστάσεως  Εκπαίδευση

  1. Οι περ. β΄ και γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 1566/1985 (Α’ 167)

Φορείς και όργανα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών – Τροποποίηση του άρθρου

29 του ν. 1566/1985

18.00 : Έναρξη εκδήλωσης

Προσφωνήσεις /Χαιρετισμοί συμμετεχόντων

Σύντομος χαιρετισμός από την κ Δρακάκη Σοφία ,υπεύθυνη του City Lab Leader ,που είναι ο νέος Εθνικός κόμπος EU Code για την Ελλάδα.

18.10 -19.00 : «Scratch junior : Προγραμματισμός για μικρά παιδιά»

Κωνσταντίνα Βροντάκη – Φυσικός, με Μεταπτυχιακό Ειδίκευσης στην Αστροφυσική

Η Κωνσταντίνα Βροντάκη είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Αστροφυσική από το ίδιο τμήμα. Είναι μέλος της ομάδας του κέντρου STEM CityLab, όπου διδάσκει μηχανική, ρομποτική, μηχατρονική και προγραμματισμό σε μαθητές από 4 έως 18 ετών.

Διαθέτει εκτενή εμπειρία στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και στη διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς. Είναι μέλος του Εθνικού Κόμβου του EU Code Week, στο πλαίσιο του οποίου έχει διοργανώσει πολυάριθμες εκπαιδευτικές δράσεις, ενώ έχει επίσης αναλάβει ρόλο διοργανώτριας και μέντορα στο Greek EU Code Week Hackathon. Παράλληλα, ασχολείται ενεργά με την επικοινωνία της επιστήμης και είναι μέλος της ομάδας “Planets In Your Hand”.

19.00- 20.30 :« Code week 2025 : Δραστηριότητες προγραμματισμού με τη χρήση

                            διαδικτύου (plugged activities) και εφαρμογές. 

Μαγκιώση Άννα , Προϊσταμένη  του Νηπιαγωγείου Ριζαριού , EU Code  Leading Teacher  ,βραβευμένη Scientix και Global Ambassador,βραβευμένο μέλος της  e Twinning κοινότητας , Expert in Erasmus ,Εxpert in STEM and  Nature Based Solutions  με εξειδίκευση στις  Outdoor activities, βραβευμένη INTEL ambassador 2024( Skills for innovation) και πτυχιούχος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Υπήρξε προωθητήρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Α/θμιας και β/θμιας Εκπ/σης Ν Τρικάλων  επί σειρά ετών και εκπρόσωπος του Ιδρύματος  Κρατικών Υποτροφιών  σε σεμινάρια επαφών στο εξωτερικό. Έχει βραβευτεί στους διαγωνισμούς Bravo Schools και  EDUCATION LEADER AWARDS επανειλημμένως. Eίναι επίσης πρεσβευτής των 17 παγκόσμιων βιώσιμων στόχων  και υπότροφος της πρωτοβουλίας Climate Action  Schools και Greening Schools της Unesco από τον Σεπτέμβριο του 2024.

Είναι ενεργό μέλος του World Largest Lesson , της Εuropean Scoolnet Academy ,της Εrasmus Learning Academy  και Primera Erasmus Courses ,όπου συμμετέχει ως εισηγήτρια ,όπως και σε διάφορα δια ζώσης και διαδικτυακά συνέδρια και σεμινάρια Ελλήνων και ξένων εκπαιδευτικών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό από το 1998.

  • Επιμορφώτρια στον ΕΛΛΑΚ
  • Scientix Ambassador

20.15- 20.30 : Ερωτήσεις –Διευκρινίσεις

Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών: Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών-Φιλαναγνωσία Πολυγλωσσία

 

Παρακολούθηση του Επιμορφωτικού Σεμινάριο Εκπαιδευτικών: Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών-Φιλαναγνωσία Πολυγλωσσία  την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025 από την Νηπιαγωγό κα Άννα Μαγκιώση της οποίας τα σεμινάρια ακολουθούν τα υπ΄αριθμόν:

  1. Π.Δ. 79/2017/άρθρο 17/παρ. 1 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 17, § 1,2,3 του

Ν. 4559/ΦΕΚ142/3‐8‐2018)

  1. ΦΕΚ Α 136 άρθρα 95-96
  2. 38091/Δ4/16‐3‐2020. Διαβίβαση Οδηγιών Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ

Αποστάσεως  Εκπαίδευση

  1. Οι περ. β΄ και γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 1566/1985 (Α’ 167)

Φορείς και όργανα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών – Τροποποίηση του άρθρου

29 του ν. 1566/1985

Παρακολούθηση του σεμιναρίου 65th Pan-EU Conference on Digital Education

The 65th Session of the Pan-European Conference on Digital Education
Free-of-charge monthly event followed by hundreds of teachers across Europe.
Programme:
Game-Based Learning: To School Without Fear!
Melissa Esposito, Iti Medi
FemAILab: An Open Learning Lab Concept for Women and AI
Karin Siepmann, BerufsWege für Frauen (BWFF)
How Can We Use AI to Help Us Optimize Our Work?
Maja Jotić, STEP Institute
Empowering Students: Gamified Learning for Developing Skills for Future Work
Giada Marinensi, Link Campus University
Kids go Europe: Handbook for International Video Calls in Kindergartens
Dr. Blanka Tacer, Primera Courses
Challenges in Investigating Plagiarism and AI in University English Writing: A Distance Learning Case Study
Dr. Chi Wai Patrick Lee, Hong Kong Metropolitan University

Η 65η Σύνοδος του Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου για την Ψηφιακή Εκπαίδευση
Δωρεάν μηνιαία εκδήλωση που παρακολουθείται από εκατοντάδες εκπαιδευτικούς σε όλη την Ευρώπη.
Πρόγραμμα:
Μάθηση βασισμένη σε παιχνίδια: Στο σχολείο χωρίς φόβο!
Melissa Esposito, Iti Medi
FemAILab: Μια ιδέα ανοιχτού εργαστηρίου μάθησης για γυναίκες και τεχνητή νοημοσύνη
Karin Siepmann, BerufsWege für Frauen (BWFF)
Πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη για να μας βοηθήσει να βελτιστοποιήσουμε την εργασία μας;
Maja Jotić, Ινστιτούτο STEP
Ενδυνάμωση των Φοιτητών: Παιχνιδοποιημένη Μάθηση για την Ανάπτυξη Δεξιοτήτων για Μελλοντική Εργασία
Giada Marinensi, Πανεπιστήμιο Link Campus
Τα παιδιά πηγαίνουν στην Ευρώπη: Εγχειρίδιο για Διεθνείς Βιντεοκλήσεις σε Νηπιαγωγεία
Δρ. Blanka Tacer, Primera Courses
Προκλήσεις στη Διερεύνηση της Λογοκλοπής και της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Συγγραφή Αγγλικών στο Πανεπιστήμιο: Μελέτη Περίπτωσης Εξ Αποστάσεως Μάθησης
Δρ. Chi Wai Patrick Lee, Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ
Δωρεάν εγγραφές:
https://www.erasmuspluscourses.com/pan-eu-conference-on...

 

Πρόγραμμα υφαντικής από το Υπουργείο Πολιτισμού της Ελλάδας στη Δόμη της Βλάστη.