Updated on September 5, 2020
SAFE WATER SPORTS – 1ο Συνέδριο Θαλασσοφυλάκων
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Συνέδριο Θαλασσοφυλάκων του μη-κερδοσκοπικού Οργανισμού SAFE WATER SPORTS το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 17:00 με 20:00 στο Πλωτό Μουσείο «Νεράιδα» στο Φλοίσβο με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση. Στο Συνέδριο συμμετείχαν 13 σχολεία από όλη την Ελλάδα, τα οποία διακρίθηκαν για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού της βαλίτσας SAFE WATER SPORTS. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 150 σχολεία από όλες τις περιφέρειες τις Ελλάδας. Στην περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας διακρίθηκαν τα Δημοτικά Σχολεία Ασβεστόπετρας και Ολυμπιάδας για τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν με τους μαθητές/τριες στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Στη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν οι εργασίες των σχολείων από τον εκπαιδευτικό που υλοποίησε το πρόγραμμα μέσα από εισήγηση και προβολή φωτογραφικού υλικού των δράσεων. Ακολούθησε ξενάγηση των μαθητών/μαθητριών που εκπροσώπησαν το σχολείο τους και συμμετείχαν σε ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που είχε ετοιμάσει το Πλωτό Μουσείο «Νεράιδα». Ακολούθησε συζήτηση μεταξύ εκπαιδευτικών και του SAFE WATER SPORTS σχετικά με το πρόγραμμα και πιθανές βελτιώσεις για την επόμενη σχολική χρονιά.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο πρόεδρος του SAFE WATER SPORTS Παναγιώτης Πασχαλάκης, η εκπρόσωπος του Πλωτού Μουσείου «Νεράιδα» Αθηνά Σπανάκη, η Υφυπουργός Παιδείας κα. Σοφία Ζαχαράκη, η Αργυρή Ολυμπιονίκης Υδατοσφαίρισης κα. Καραπατάκη Αγγελική και η Χάλκινη Ολυμπιονίκης Ιστιοπλοϊας, κα. Παπαδοπούλου Σοφία καθώς και η Υποδιευθύντρια Εθνικής Τράπεζα της Ελλάδος, Διεύθυνση Εταιρικής Διακυβέρνησης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τράπεζας και του Ομίλου κα. Μπριλλάκη Μαίρη.
Οι βαλίτσες της SAFE WATER SPORTS ταξιδεύουν από σχολείο σε σχολείο με βασικό σκοπό τη δημιουργία μιας συνειδητοποιημένης και ασφαλούς σχέσης των μαθητών με τη θάλασσα και την πισίνα μέσω της θεωρητικής και βιωματικής εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο τη μείωση των ατυχημάτων και των πνιγμών. Το SAFE WATER SPORTS είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο που ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2015 με κύριο σκοπό την ενίσχυση της ασφάλειας στο νερό και τα θαλάσσια σπορ http://e-learning.safewatersports.gr/en/static/e-learning.
Iδρυτικός δωρητής του εκπαιδευτικού προγράμματος Safe Water Sports, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Μάγκου Νατάσα, Ambassador Safe Water Sports
Updated on July 3, 2020
«Ποδηλατί-ΖΩ με Ασφάλεια»
Updated on July 3, 2020
Τηλε-Διημερίδα: «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα»
1) «Διδακτική αξιοποίηση της εκπαιδευτικής βαλίτσας SAFE WATER SPORTS μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-me στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής» https://pekesexae2020.pdekritis.gr/magkou-an2/
2) «Αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας e-me για την ανάπτυξη των Κοινωνικών, Γνωστικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής» https://pekesexae2020.pdekritis.gr/magkou-an/
Η Οργανωτική Επιτροπή εκτιμά, με βάση τις απαντήσεις των 8.782 συμμετεχόντων/ουσών που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο αποτίμησης, ότι οι στόχοι της Τηλε-Διημερίδας επιτεύχθηκαν, όπως αποδεικνύεται επιπλέον και από τα εξής στοιχεία:Α. Την αθρόα διαδικτυακή συμμετοχή (65.888 συμμετεχόντων/ουσών) τόσο στο δωμάτιο τηλεδιάσκεψης όσο και από την απευθείας live-streaming μετάδοση από παράλληλα κανάλια μετάδοσης (YouTube, F/B, esos.gr, Ομάδα Εκπαιδευτικού Υλικού εκπαιδευτικών Κύπρου).Β.
Updated on April 2, 2020
Η αξία της Κοινωνικής Υπευθυνότητας και του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής
Μέσω της εκπαίδευσης επιτυγχάνεται η ανάπτυξη ηθικών αξιών που σχετίζονται με τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες γνωστές στην παγκόσμια βιβλιογραφία ως Life Skills. Συγκεκριμένα, η εκπαιδευτική διαδικασία θα πρέπει να εστιάζει, μεταξύ άλλων, στην ανάπτυξη της υπευθυνότητας για προσωπική πρόοδο, και παράλληλα στην επίδειξη αληθινού ενδιαφέροντος και υπεύθυνης κοινωνικής συμπεριφοράς.
Δεξιότητες ζωής οι οποίες κρίνονται απαραίτητες να ενσωματωθούν στη σχολική πραγματικότητα και να εκπαιδευτούν οι μαθητές/τριες είναι: η αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, η σωστή επικοινωνία, οι διαπροσωπικές σχέσεις, η εκπλήρωση καθηκόντων μέσα στην ομάδα, ο καθορισμός στόχων, ο χειρισμός των συναισθημάτων και του στρες, η δημιουργική και κριτική σκέψη, η αυτογνωσία, η αυτο-αποτελεσματικότητα, η συναισθηματική κατανόηση και πολλές άλλες (WHO, 1999).
Μια κατηγοριοποίηση των κοινωνικών δεξιοτήτων είναι σε βασικές, ενδιάμεσες, προχωρημένες και σύνθετες. Από τη γέννησή του το άτομο ξεκινά με την εκμάθηση των βασικών κοινωνικών δεξιοτήτων και με την κατάλληλη εκπαίδευση αναμένεται να φτάσει στην ανάπτυξη των σύνθετων κοινωνικών δεξιοτήτων ώστε να μπορέσει να ενταχθεί και να συμμετέχει ενεργά στο κοινωνικό σύνολο (Δέρρη, 2007).
1) Βασικές κοινωνικές δεξιότητες είναι η επίδειξη σεβασμού και ευαισθησίας προς τους άλλους, η ακολουθία οδηγιών, η αποδοχή αρνητικής απάντησης και κριτικής. Ένα παιδί, που κατέχει τις βασικές κοινωνικές δεξιότητες, κοιτά τον συνομιλητή του στο πρόσωπο, δεν τον διακόπτει και δείχνει την απαραίτητη προσοχή, έχει ευχάριστη φωνή κατά τη συνομιλία και τέλος δεν κοροϊδεύει. 2) Στις ενδιάμεσες κοινωνικές δεξιότητες ανήκουν η αποδοχή της συγνώμης, ο έλεγχος του θυμού, η συμμόρφωση με τους κανόνες, η προσφορά βοήθειας, η αποδοχή των αποφάσεων των ανωτέρων, η άσκηση κριτικής και η συμμετοχή σε δραστηριότητες. 3) Η τρίτη κατηγορία, οι προχωρημένες κοινωνικές δεξιότητες, αναφέρονται στην αποδοχή της νίκης και της ήττας, στην αποδοχή της βοήθειας, στη συνεργασία, στη διαχείριση του χρόνου, στον έλεγχο των συναισθημάτων, στη λήψη αποφάσεων, στη χρήση του κατάλληλου χιούμορ. 4) Στην τέταρτη κατηγορία, στις σύνθετες κοινωνικές δεξιότητες, ανήκουν η αποδοχή του εαυτού, η αυτό-αξιολόγηση, η διαχείριση του άγχους, η χρήση του ελεύθερου χρόνου, η συνέντευξη για εργασία, η κατάλληλη έκφραση των παραπόνων, η ανοχή στη διαφορετικότητα, η διατήρηση σχέσεων, ο διαχωρισμός της έννοιας φίλος και γνωστός (Δέρρη, 2007).
Σύμφωνα με τη Βαλοτάσιου, (2010) το σχολείο αποτελεί ένα κατάλληλο περιβάλλον μάθησης και πρακτικής διδασκαλίας, όπου μπορούν να διδαχθούν και να εξασκηθούν συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην υλοποίηση ενός τέτοιου σκοπού.
Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής συμβάλλει καθοριστικά στην ψυχική και σωματική υγεία και ευεξία των μαθητών. Σύμφωνα με τους Κιουμουρτζόγλου και Δέρρη (2003), η Φυσική Αγωγή αποτελεί το μοναδικό μάθημα του γνωστικού τοπίου του σχολείου το οποίο συνδέεται άμεσα με την κατάσταση της υγείας, στοχεύει στη διαμόρφωση συμπεριφορών, βελτιώνει την αυτοεκτίμηση και επιδρά θετικά σε ένα πλήθος παραμέτρων του χαρακτήρα και της προσωπικότητας του μαθητή. Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στην σύγχρονη κοινωνία με την επαυξημένη ηλεκτρονική πραγματικότητα προωθεί την υγεία των μαθητών/τριών καθιστώντας τους κινητικά ενεργούς. Ως αποτέλεσμα αυτής της επιτυχούς συμμετοχής σε παιχνίδια και αθλήματα, το παιδί αποκτά αυτοπεποίθηση και επιτυγχάνει ομαλή κοινωνική ανάπτυξη (Δέρρη, 2007). Επίσης, σύμφωνα με τους Theodorakis, Natsis, Papaioannou, και Goudas, (2002) η άσκηση συνδέεται, θετικά στους εφήβους με υψηλότερα επίπεδα αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης και χαμηλότερα επίπεδα άγχους και στρες. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής επικρατούν έντονες καταστάσεις, έντονες αλληλεπιδράσεις, συναγωνισμός, συνθήκες ικανές να φέρουν στην επιφάνεια αρνητικές συμπεριφορές και συναισθήματα, καθώς και έλλειψη αυτοελέγχου. Οι λόγοι αυτοί μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση του διαφορετικού επιπέδου κοινωνικών δεξιοτήτων ανάμεσα στα δύο φύλα (Papageorgiou, Hassandra, & Hatzigeorgiadis, 2008).
Η εκμάθηση των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων διευκολύνεται με τη χρήση στρατηγικών διδασκαλίας που παρέχουν βιωματικές εμπειρίες σ’ ένα υποστηρικτικό κοινωνικό περιβάλλον. Μια δυναμική μορφή μάθησης η οποία μεγιστοποιεί την κατάκτηση των κοινωνικών δεξιοτήτων από τους μαθητές/τριες είναι η Θεωρία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Σύμφωνα με τον Gardner (1983; Πλατσίδου, 2010), καθηγητή Ψυχολογίας της Μάθησης στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ η εν λόγω θεωρία μεγιστοποιεί την κατάκτηση των κοινωνικών δεξιοτήτων από τους μαθητές/τριες, επειδή από τη φύση της ενθαρρύνει τους μαθητές/τριες που υπερτερούν σε κάποιο άλλο είδος νοημοσύνης (όπως για παράδειγμα η Οπτική/Χωρική, η Μουσική, η Διαπροσωπική).
Η συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής ταυτόχρονα με την προσωπική και κοινωνική υπευθυνότητα, την κοινωνική εμπειρία, συμβάλλει και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους. Για αυτό το λόγο, κατά τον σχεδιασμό των μαθημάτων Φυσικής Αγωγής πρέπει να δίνεται έμφαση σε χρήσιμες δεξιότητες και στάσεις, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή ζωή. Η προσέγγιση αυτή δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής να καλλιεργήσει το συναισθηματικό τομέα ανάπτυξης των μαθητών του συστηματικά και προγραμματισμένα. Μερικές από αυτές τις δεξιότητες και στάσεις σύμφωνα με τους Danish, Petitpas και Hale (1995), είναι οι δεξιότητες ζωής. Γνωστά προγράμματα που προάγουν τις δεξιότητες ζωής στη Φυσική Αγωγή είναι το μοντέλο κοινωνικής υπευθυνότητας του Hellison (2003), το μοντέλο αθλητικής εκπαίδευσης, οι συνεργατικές δραστηριότητες από το φάσμα διδασκαλίας του Mosston (1994) και τα διάφορα συνεργατικά παιχνίδια.
Το μοντέλο της ατομικής και κοινωνικής υπευθυνότητας αναπτύχθηκε από τον Hellison στη δεκαετία του 70 και αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εκπαιδευτική προσέγγιση σε θέματα στάσεων, συμπεριφορών και αξιών των μαθητών, η οποία αποτελεί τη βάση για ανάπτυξη κοινωνικής ευθύνης. Το μοντέλο προσφέρεται ιδιαίτερα για την διαχείριση προβληματικών συμπεριφορών, φαινομένων βίας ή ρατσισμού, σχολικής αδιαφορίας, κλπ, μέσω του μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Τα 5 επίπεδα ατομικής & κοινωνικής υπευθυνότητας κατά τον Hellison
Επίπεδο 0 | Ανευθυνότητα
Οι μαθητές δεν έχουν κίνητρα, η συμμετοχή τους στο μάθημα είναι περιστασιακή και μπορεί να διακόπτεται. Εκδηλώνουν λεκτική βία, εκφοβίζουν και υποβιβάζουν τους συμμαθητές τους. |
Επίπεδο 1 | Αυτοέλεγχος
Οι μαθητές δεν συμμετέχουν πλήρως, αλλά ελέγχουν τη συμπεριφορά τους επαρκώς, ώστε να μην παραβιάζουν το δικαίωμα των άλλων για συμμετοχή και για μάθηση. |
Επίπεδο 2 | Εμπλοκή (συμμετοχή)
Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στο αντικείμενο του μαθήματος και είναι πρόθυμοι να επεκταθούν σε δραστηριότητες. |
Επίπεδο 3 | Ανάληψη ευθύνης
Οι μαθητές είναι ικανοί να εργάζονται χωρίς επίβλεψη και αναλαμβάνουν όλο και περισσότερο την ευθύνη των ενεργειών τους. |
Επίπεδο 4 | Κοινωνική υπευθυνότητα
Οι μαθητές επεκτείνουν το αίσθημα υπευθυνότητας στις συνεργασίες τους, δείχνοντας κατανόηση, ενδιαφέρον και προθυμία για βοήθεια στους συμμαθητές τους και στους άλλους.
|
Την ανάγκη για επίδειξη Κοινωνικής Υπευθυνότητας, την Αξία του Άλλου και της ανάγκης για Σεβασμό στο Διπλανό μας περιγράφει γλαφυρά ο Νομπελίστας Έλληνας ποιητής Οδυσσέας Ελύτης στο «Άξιον Εστί»
«Ο καθείς με τα όπλα του» είπε
«Βλέπεις, είπε, είναι οι Άλλοι
Και δε γίνεται Αυτοί χωρίς Εσένα
Και δε γίνεται μ΄ Αυτούς χωρίς Εσύ…»
Μάγκου Νατάσα
Γυμνάστρια
Δημ. Σχ. Ολυμπιάδας,
Δημ. Σχ. Άρδασσας,
Δημ. Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr
Βιβλιογραφία
Βαλοτάσιου, Χ., (2010). Συμπεριφορες υγειας: ∆ιατροφή, άσκηση, κάπνισμα, αλκοόλ και συναισθηματική νοημοσύνη σε μαθητές/τριες Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού σχολείου. Μεταπτυχιακή διατριβή. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Danish, S., Petitpas, A., & Hale, B. (1995). Psychological innervations: A life development model. In S.M. Murphy (Ed.), Sport psychology interventions (pp. 11-38). Champaign, IL: Human Kinetics.
Δέρρη, Β. (2007). Η Φυσική Αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα. Σκοποί-στόχοι- Επιδιώξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Χριστοδουλίδη.
Hellison, D. (2003). Teaching responsibility through physical activity. USA: Human Kinetics.
Gardner, H. (1983). Frames Of Mind: The Theory οf Multiple Intelligences. New York: Basic Books.
Κιουμουρτζόγλου, Ε., & Δέρρη, Β. (2003). Σκοποί, στόχοι και επιδιώξεις στη φυσική αγωγή. Πρακτικά Forum: Φυσική Αγωγή, επαναπροσδιορισμός του ρόλου της, Ουρανούπολη Χαλκιδικής.
Mosston, M., & Ashworth, S. (1994). Teaching physical education. 4th ed. New York: Macmillan College Publishing Company.
Πλατσίδου, Μ. (2010). Η συναισθηματική νοημοσύνη. Θεωρητικά μοντέλα, τρόποι μέτρησης και εφαρμογές στην εκπαίδευση και την εργασία. Αθήνα: Gutenberg.
Theodorakis, Y., Natsis, P., Papaioannou, A., & Goudas, M. (2002). Correlation between exercise and other health related behaviors in Greek students. International Journal of Physical Education, 39: 30-34.
World Health Organization. (1999). Partners in life skills education. Geneva, Switzerland: World Health Organization, Department of Mental Health.
Updated on April 21, 2020
“Η τέχνη ως μέσο ενίσχυσης της Φυσικής Δραστηριότητας: Θέατρο, ανοιχτά σενάρια και αυτοσχεδιασμός σε προγράμματα άσκησης για παιδιά και εφήβους”
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Διεθνoύς Συνεδρίου στις 7 & 8 Δεκεμβρίου 2019 στο Κεντρικό Αμφιθέατρο Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στα Τρίκαλα. Το Oblomov Project είναι ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus το οποίο στόχο έχει να παρακινήσει αυθόρμητα παιδιά προεφηβικής ηλικίας να συμμετάσχουν σ΄ ένα Ανοιχτό Σενάριο με τις εκφραστικές δυνατότητες του σώματος ενθαρρύνοντας να εκφράσουν τα συναισθήματα και σκέψεις, τονώνοντας της αντίληψης της δική τους σωματικότητας. Μέσα από τα μονοπάτια του θεάτρου το πρόγραμμα Oblomov σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου και προσφέρει μια νέα επιστημονική μεθοδολογία που αποβλέπει στην πρόληψη του ανθυγιεινού τρόπου ζωής, συνδυάζοντας:
HEPA: Υγεία Ενίσχυση της σωματικής δραστηριότητας
HIIT: Εκπαίδευση διαστήματος υψηλής έντασης
HIIE: Διαλείπουσα Άσκηση Υψηλής Έντασης
Τα μονοπάτια του θεάτρου καθοδηγούν τους μαθητές/τριες σε μια νέα αυτοσυντηρούμενη φυσική διάσταση όπου το θέατρο και ο αθλητισμός προσφέρουν ευκαιρίες να παίζουν ρόλους στην καθημερινότητά τους.
Πρόγραμμα Συνεδρίου
11:00 am to 11:30 am : Registration and Reception
11:30 am to 12:00 pm : Opening Ceremonies
Welcome presentation
"ART AS A MEAN OF PHYSICAL ACTIVITY: Maximizing benefits in adopting an active and healthy lifestyle in all ages"
Dr. VASILIKI ZISI
Department of Physical Education and sport Science, University of Thessaly, Greece
12:00 am to 12:30 pm : Keynote 1
"European Policies for the Cultural and Creative Industries"
Dr. EUGENIO DE CARO
Department of Human Sciences and Innovation for the Territory, University of Insubria, ITALY / Coordinaor of the OBLOMOV project
Chair: Stefanos Dalasis
12:30 pm to 1:00 pm : Keynote 2
"Creative Movement and Dance in Elementary Schools: Research Evidence"
Dr. ELISAVET KONSTANTINIDOU
Department of Life and Health Sciences, University of Nicosia, CYPRUS
Chair: Dr Vasiliki Zisi
1:00 pm to 1:30 pm : Keynote 3
"Expression through movement as a dimension of well-being in school life: interdisciplinary and intercultural approaches"
Dr. EVA PAVLIDOU
School of Early Childhood Education Aristotle University of Thessaloniki
Chair: Elisavet Konstantinidou
1:30 pm to 2:30 pm : Lunch Break
2:30 pm to 3:00 pm : Presentation
"Dancing body: the mean(ing) of self-expression in performance"
Dr ELISANA POLLATOU
Department of Physical Education and sport Science, University of Thessaly, Greece
Chair: Eva Pavlidou
3:00 pm to 3:30 pm : Presentation
"A first approach to acting art, having as a material - "text" comics"
Dr. Stefanos Ntalasis
Artistic Director of the Municipality of Trikala / Director.
Chair: Dr. Dimitra Katsarou
3:30 pm to 4:00 pm : Coffee Break
4:00 pm to 5:00 pm : Lab Presentation
"Applied Leisure Science Lab: Outdoor, Sport, Arts"
Dr. Charilaos Kouthouris
Apple Lab director, Department of Physical Education and sport Science, University of Thessaly, Greece
A different presentation : "Aerial dance project: My experience from another point of view"
Dr. Aglaia Zafeiroudi
Department of Physical Education and sport Science, University of Thessaly, Greece
5:00 pm : End of first day !
8:00 pm to who knows? Evening social event: Greek food and music!
Restaurant Aigli (Hotel Panellinion)
Participation cost: 15 Euros
Sunday December 8th, 2019
9:30 am to 11:00 am :
"Expressive and creative activities in Physical Education"
Dr. NIKOLAOS DIGELIDIS
Department of Physical Education and sport Science, University of Thessaly, Greece
Chair: Dr. Eugenio de Caro
"The Oblomov project"
Dr. EUGENIO DE CARO
Atelier Europeo / Coordinator of the OBLOMOV project
"The Greek participation in the Oblomov project"
Dr. VASILIKI ZISI
Department of Physical Education and sport Science, University of Thessaly, Greece
"Facilities and Difficulties in the Implementation of out of School Curriculum interventions - The Case of Oblomov"
Dr. DIMITRA KATSAROU
Department of Physical Education and sport Science, University of Thessaly, Greece
11:00 am to 11:30 am : Coffee Break
11:30 am to 1:00 pm
11:30 am to 1:00 pm
Symposium 1. "Applying the Oblomov project in Greek schools"
Organizer/Chair: Discussant: Dr. NIKOLAOS DIGELIDIS
• "Applying the OBLOMOV project in the school of Trikala".
ACHILEAS KOUTELIDAS
• "Applying the OBLOMOV project in Larissa", IOANNA ZARKATZIA
• "Applying the OBLOMOV project in the school of Ptolemaida"
ANASTASIA MAGGOU
• "Applying the OBLOMOV project in the artistic school of Thessaloniki".
ALEXANDRA MYLONA
Symposium 2. "Applying the Oblomov project in grassroots sports"
Organizer/Chair: Dr. VASILIKI ZISI, Discussant: Dr GEORGE LOULES
"The case of the Soccer sport club “Artemis” in Trikala"
DESPOINA MAKRI, ATHANASIA FEFEKOU,
1:00 pm to 2:30 pm : Closing ceremonies –
Buffet lunch