Β ΤΑΞΗ
Εδώ θα βρείτε το υλικό για τους μαθητές της Β' Τάξης Δημοτικού
Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με ΤΠΕ
Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή
Η σωστή συμπεριφορά στο εργαστήριο πληροφορικής
κανόνες εργαστηρίου
Γνωρίζω το ποντίκι
Άσκηση σύρε και απόθεσε
Γνωρίζω τα μέρη ενός υπολογιστή
Οι συσκευές του υπολογιστή
Βρίσκω τα μέρη ενός υπολογιστή
Αντιστοιχίζω τις συσκευές
Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη ζωγραφική, τα
πολυμέσα και τις παρουσιάσεις
Ζωγραφιές για υπολογιστή πρώτα μαθήματα
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Το πληκτρολόγιο (εικόνα)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Μαθαίνω το πληκτρολόγιο (Φωτόδενντρο)
Παίζω με το πληκτρολόγιο Φωτόδεντρο
Πληκτρολογώ τα γράμματα
Γράφω τα γράμματα με τόνο
Γράφω λέξεις με το πληκτρολόγιο
Πληκτρολογώ τα σύμβολα
Πληκτρολόγηση λέξεων (e-me)
Πληκτρολόγηση συμβόλων (e-me)
Δραστηριότητα 2 - Γράφω γράμματα, λέξεις και φράσεις
Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με ΤΠΕ
Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με
ΤΠΕ
Προγραμματίζω τον υπολογιστή
Οδήγησε το ποντικάκι στα τυράκια
Το μονοπάτι των συσκευών
Οδήγησε το μπαλόνι ανάμεσα στις πινέζες
Τα τρία γουρουνάκια
Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (Άσκηση 1 e-me)
Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (Άσκηση 2 e-me)
Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (Άσκηση 3 e-me)
Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (Άσκηση 4 e-me)
Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (Άσκηση 5 e-me)
Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (Άσκηση 6 e-me)
Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (Άσκηση 7 e-me)
Βάζω στη σωστή σειρά τις προτάσεις (φυτεύω λουλούδι)
Βάζω στη σωστή σειρά τις προτάσεις (πάω στο σχολείο)
Βάζω στη σωστή σειρά τις προτάσεις (πάω εκδρομή στο μουσείο)
Βάζω στη σωστή σειρά τις προτάσεις (φτιάχνω το παραμύθι με το δράκο)
Βάζω στη σωστή σειρά τις προτάσεις (φτιάχνω το παραμύθι με την πριγκίπισσα)
Απάντησε στις ερωτήσεις για το παραπάνω παραμύθι με την πριγκίπισσα.
Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης (φωτόδεντρο)
Μάθημα 1 (code.org)
Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Κόμβος του ΠΣΔ
Εκπαιδευτική Τηλεόραση
Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
Τεχνητή νοημοσύνη
θεωρία
Δραστηριότητα (code.org)
