Καλημέρα δευτεράκια μου! Τρίτη σήμερα και χτες μάθαμε επίσημα ότι το σχολείο μας θα ανοίξει την 1η Ιουνίου. Μέχρι τις 26 θα έχουμε την ευκαιρία να ξαναβρεθούμε από κοντά και να κάνουμε τα μαθήματά μας στην τάξη μας. Οι συνθήκες βέβαια θα είναι διαφορετικές. Θα καθόμαστε ένας ένας στο θρανίο και θα πρέπει να κρατάμε αποστάσεις και στα διαλείμματα. Και βέβαια θα πλένουμε τα χέρια μας πολλές φορές την ημέρα και θα χρησιμοποιούμε αντισηπτικό.
Λύσεις χθεσινών ασκήσεων: Γλώσσα και Μαθηματικά.
Χτες στο μάθημα Webex ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο "Ποιος είναι; Τι κάνει;". Ξεκινήσαμε διαβάζοντας πάλι το ποίημα "Ο παγοπώλης" στο Βιβλίο (γ΄ τεύχος, σελ. 41) και εντοπίζοντας τα ρήματα που είναι γραμμένα στο Παρατατικό. Έπειτα συμπληρώσαμε τον πίνακα της άσκησης 5 στην ίδια σελίδα. Αμέσως μετά κάναμε την άσκηση 7 στη σελίδα 54 στο Λεπτό (β΄ τεύχος), την άσκηση 10 στη σελίδα 55 και την άσκηση 11 στη σελίδα 56. Έπειτα, διαβάσαμε το ποίημα "Δουλειές" στη σελίδα 42 του βιβλίου και απαντήσαμε προφορικά στις ερωτήσεις. Τέλος, κάναμε στο Λεπτό την άσκηση 8 (σελ. 54) και την άσκηση 9 (σελ. 55). Παραθέτω εδώ τις λύσεις:
Ασκήσεις: 1. Ανάγνωση - Το ποίημα "Δουλειές" (Βιβλίο, γ΄ τεύχος, σελ. 42)
2. Αντιγραφή - Τα ρήματα σε -ώνω και - εύω της άσκησης 9, σελ. 55 στο Λεπτό, β΄ τεύχος (μαλώνω, σηκώνω, κλπ).
3. Να κάνετε τις ασκήσεις που θα βρείτε εδώ.
Για σήμερα στα Μαθηματικά θα κάνουμε επαναληπτικές ασκήσεις για τα ρέστα. Αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ψεύτικα νομίσματα και κέρματα που έχετε στον μικρό φάκελο στην τσάντα σας. Πατήστε εδώ για να δείτε τις ασκήσεις.
Πατήστε εδώ για να δείτε τις ασκήσεις.