Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών
1. Βασικές Έννοιες (Παρουσίαση)
2. Η έννοια του προβλήματος (Παρουσίαση)
5. Τι είναι Αλγόριθμος (Παρουσίαση)
7. Το πρόβλημα του Βαρκάρη (Φωτόδεντρο)
8. Τρόποι αναπαράστασης αλγορίθμου (Παρουσίαση)
9. QUIZ - Τρόποι αναπαράστασης αλγορίθμου🤔
10. Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού (Παρουσίαση)
11. QUIZ - Μεταβλητές, σταθερές, εκφράσεις😎
13. Εισαγωγή στις μεταβλητές (Φωτόδεντρο)
14. Τύποι Δεδομένων (Φωτόδεντρο)
15. Λογικές εκφράσεις (Φωτόδεντρο)
16. Εξάσκηση στις εντολές (Παρουσίαση)
17. Εκτελέσιμες εντολές (Φωτόδεντρο)
18. Kahoot teacher
20. Πίνακες αληθείας και λογικές πύλες(Φωτόδεντρο)
21. Παραδείγματα (Δομή ακολουθίας) - Πηγή: https://aepp.gr/
22. Ο αλγόριθμος της αντιμετάθεσης - Φωτόδεντρο
23. Το πρόβλημα υπολογισμού της τελικής αξίας είδους - Φωτόδεντρο
25. Kahoot teacher Δομή ακολουθίας
26. Παραδείγματα (Δομή επιλογής) - Πηγή: https://aepp.gr/
27. QUIZ - Δομή ακολουθίας, δομή επιλογής💻
28.Το πρόβλημα υπολογισμού απόλυτης τιμής - Φωτόδεντρο
29.Αλγόριθμος Αριθμομηχανής - Φωτόδεντρο
30. Ο αλγόριθμος του Ευκλείδη - Φωτόδεντρο





