Πείραμα 1 - (ψηφίο -ψηφίδες -ψηφιδωτό)
Πείραμα 2 - (ψηφιακό - αναλογικό) (σε Java)
Πείραμα 3 - (ψηφιακή - αναλογική ρύθμιση φωτεινότητας ) (σε Flash)
Πείραμα 4 - (bit, 0, 1) (σε Flash)
Πείραμα 5 - (Κωδικοποίηση χαρακτήρων στο δυαδικό σύστημα)
Κατηγορία: Κεφάλαιο 1ο – Ψηφιακός κόσμος
Το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί σ' αυτό το blog είναι για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Αν οποιαδήποτε ιστοσελίδα που έχει χρησιμοποιηθεί ως πηγή δε θέλει να γίνει χρήση του περιεχομένου της μπορεί ο δημιουργός της να ζητήσει να αφαιρεθεί το περιεχόμενο.