Η επίδραση της τηλεόρασης στη ζωή μας.

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, πραγματοποιήθηκε μία έρευνα για την επίδραση της τηλεόρασης στη ζωή των μαθητών και μαθητριών του Ε΄1.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης βλέπουν τηλεόραση 1 με 2 ώρες την ημέρα, προτιμούν να βλέπουν τηλεόραση μεταξύ 2-6 μ.μ. και οι εκπομπές της προτίμησης τους είναι τα κινούμενα σχέδια και τα τηλεπαιχνίδια.

Τηλεόραση του Παύλου Τσακαλίδη

Η τηλεόραση είναι μία πολύ χρήσιμη συσκευή αφού μας δίνει την δυνατότητα να διασκεδάσουμε , να ενημερωθούμε αλλά και να μάθουμε ! Συγκεκριμένα, μπορούμε να ενημερωθούμε βλέποντας εκπομπές με ενημερωτικό περιεχόμενο αλλά και δελτία ειδήσεων το μεσημέρι, το απόγευμα αλλά και το βράδυ. Κατά προτίμηση προτιμάμε προγράμματα έγκυρα όπως του κρατικού μας καναλιού Ελληνική Ραδιοφωνική Τηλεόραση (Ε.Ρ.Τ.) Η ενημέρωση από αυτό το σταθμό προβάλλεται από το πρώτο κανάλι (Ε.Ρ.Τ.1) και μερικές φορές από το τρίτο κανάλι (Ε.Ρ.Τ.3) Μπορούμε να ψυχαγωγηθούμε με προγράμματα βλέποντας προγράμματα όπως τηλεπαιχνίδια, ριάλιτι show, lifestyle εκπομπές , μαγειρική , αθλητικά (π.χ. στίβος, καλαθοσφαίριση, ποδόσφαιρο, τένις κ.τ.λ.) κωμικές και δραματικές σειρές κ.τ.λ. . Επιπλέον, μπορούμε να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα του κρατικού μας καναλιού όπου περιέχει τηλεπαιχνίδια, ξένες αλλά και ελληνικές σειρές, μουσικούς διαγωνισμούς , ντοκιμαντέρ, ταινίες κ.α. . Το ψυχαγωγικό πρόγραμμα της Ε.Ρ.Τ. προβάλλεται και από τους τρεις σταθμούς ( Ε.Ρ.Τ.1 (στη late night ζώνη) Ε.Ρ.Τ.2 (σε περίπου όλες του τις ζώνες και από την Ε.Ρ.Τ.3 (οπού ένα σημαντικό του μέρος προβάλει ντοκιμαντέρ)). Τέλος, υπάρχουν εκπαιδευτικά προγράμματα που προβάλλονται από την Ε.Ρ.Τ.2 (Μαθαίνουμε από το Σπίτι) και έχουνε ως σκοπό να μάθουν στα παιδιά τη διάρκεια παραμονής τους στο σπίτι. Εκτός από τη τηλεόραση υπάρχουν και άλλα μέσα που οι άνθρωποι μπορούν να ενημερωθούν , να ψυχαγωγηθούν αλλά και να μάθουν όπως για παράδειγμα οι ιστοσελίδες των καναλιών ( το web-site τους) , τα social media , τις επίσημες πηγές των υπουργείων (αν και συνήθως τα μεταδίδει και η ΕΡΤ) , οι εφημερίδες και άλλοι τρόποι!

 

Ελπίζω να σας Αρέσει!!!

Το Όνειρο του Παύλου Τσακαλίδη

  • Όταν θα μεγαλώσω, πιστεύω ότι θα έχω μία οικογένεια που θα με αγαπάει και πως θα έχω μία στέγη! Τέλος, για επάγγελμα  θα ήθελα  να γίνω Ηθοποιός!

Η Ζωγραφιά μου ΕΔΩ!

 

Η Φλωρεντία και η Βασιλική χάρισαν δύναμη!

Μπράβο  Βασιλική και Φλωρεντία!! Οι μαθήτριες του Ε΄1 του 1ου Δημοτικού σχολείου Ελευθερούπολης χάρισαν τα μαλλιά τους στα παιδάκια  που τα έχουν ανάγκη! Μακάρι το παράδειγμα τους να ακολουθήσουν κι άλλα κορίτσια!

Ζώνες Βλάστησης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ζωγράφισαν τις ζώνες βλάστησης με πολύ μεράκι!!

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/jNXzB0uBP77ymfT

Περιγραφή κατασκευών

Η άνοιξη φέρνει τα λουλούδια και αυτά με τη σειρά τους γίνονται στεφάνια στα χέρια των παιδιών…Καλό μήνα!

Βιβλιοπαρουσιάσεις

Οι μαθητές του Ε΄1 προτείνουν βιβλία που αξίζει να διαβάσετε αυτόν τον καιρό:

 Βιβλιοπαρουσίαση

Τίτλος βιβλίου: Περιπέτεια στην Καλλιτεχνούπολη.

Ο αγαπημένος μου ήρωας της ιστορίας: Ο σκύλος.

Συγγραφέας: Πέγκυ Φούρκα.

Πλοκή: Μια  παρέα μικρών παιδιών - 6 μελών και ενός σκύλου - αποφασίζουν να πάνε μια επίσκεψη στην εθνική πινακοθήκη. Όταν πήγαν εκεί είδαν ένα κρυφό πέρασμα από το οποίο πέρασαν . Ξαφνικά μεταφέρθηκαν στην Καλλιτεχνούπολη! Εκεί καλούνται να ανακαλύψουν τον ατάλαντο ζωγράφο Πινέλ ακουα[τ]ρέλ και τους διάσημους πίνακες που έκλεψε, για να φτιάξει μια μαγική παλέτα. Έχουν στη διάθεσή τους μόνο 24 ώρες, διαφορετικά θα χαθούν τα χρώματα από όλο τον κόσμο.

Λέξεις που χαρακτηρίζουν το βιβλίο: Περιπέτεια, Φαντασία, Μαγεία και Μυστήριο.

Χαρακτηρίζω το βιβλίο από 1-5: Το βιβλίο θα το χαρακτήριζα πολύ καλό και θα πρότεινα και στους φίλους μου να το διαβάσουν.

1=χάλια, 2=μέτριο, 3=καλό, 4=πολύ καλό, 5=φανταστικό!

Μου άρεσε περισσότερο το ότι έμαθα καινούργια  και περισσότερα πράγματα για την τέχνη.

Αραμπατζής Κωνσταντίνος

 

 

 

 

 

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΚΛΟΥΖ

ΠΑΥΛΟΣ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ : ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΚΛΟΥΖ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΓΙΡΓΚΕΝ ΜΠΑΝΣΕΡΟΥΣ

Ο ΚΛΟΥΖ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΝΙΑΧΡΟΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ… ΜΥΣΤΗΡΙΑ! ΕΠΙΣΗΣ, ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΩΝ!’

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΛΟΥΖ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΤΣΙΧΛΕΣ, ΚΑΡΠΕΝΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΣ ΟΛΓΑΣ! ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΛΑ !

Η ΣΕΙΡΑ ΤΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟ 2006 ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΕΚΟΤΕΡΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΕΑΝΙΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ. ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ ΣΕ 14 ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.000.000 ΑΝΤΙΤΥΠΑ.

Ο ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΚΛΟΥΖ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΜΥΣΤΗΡΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ!

ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 5

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !

 

 

Βιβλιοπαρουσίαση

 Τίτλος βιβλίου: Το φάντασμα του σχολείου

Ο αγαπημένος μου ήρωας της ιστορίας: Ο Κλούζ

Συγγραφέας: Γίργκεν Μπανσέρους

Πλοκή: Η τελευταία υπόθεση του ντετέκτιβ Κλούζ οδηγεί τα βήματά του μέσα στο ίδιο του το σχολείο! Ο επιστάτης πιστεύει ότι υπάρχουν φαντάσματα. Τέτοιες κουταμάρες δεν τον τρομάζουν τον Κλούζ. Μα όταν έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με το ροζ φάντασμα του σχολείου μέσα στη νύχτα, νιώθει τα γόνατά του να τρέμουν... Τελικά στο τέλος αποκαλύπτεται ότι το φάντασμα δεν ήταν ένα αλλά πολλά. Ήταν οι δάσκαλοι του σχολείου που μεταμφιέζονταν

για να προετοιμάσουν το πάρτι έκπληξη του επιστάτη!

Λέξεις που χαρακτηρίζουν το βιβλίο: Φαντασία, αγωνία, περιπέτεια, χιούμορ.

Χαρακτηρίζω το βιβλίο από 1-5: 5=φανταστικό

 

 

Μου άρεσε περισσότερο: Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν η αναπάντεχη λύση αυτού του υπέροχου μυστηρίου.

Παπαδόπουλος Κοσμάς

 

 

 

Βιβλιοπαρουσίαση

 Τίτλος βιβλίου: Μάγκας

Ο αγαπημένος μου ήρωας της ιστορίας: Ο Αφράτος

Συγγραφέας: Πηνελόπη Δέλτα

Πλοκή: Η αυτοβιογραφία ενός σκύλου και οι περιπέτειές του.

Λέξεις που χαρακτηρίζουν το βιβλίο: Διδακτικό , ωραίο και τέλειο για να περνάει η ώρα σου!

Χαρακτηρίζω το βιβλίο από 1-5: 5

1=χάλια, 2=μέτριο, 3=καλό, 4=πολύ καλό, 5=φανταστικό!

Μου άρεσε περισσότερο:  Το ότι έμαθα και πράγματα για τον πόλεμο και πέρασε η ώρα μου διασκεδαστικά!

 Δέσποινα Μασσάκα

 

Τίτλος βιβλίουΤα μυστήρια της Πένι Πέπερ κανένα πρόβλημα.

 
ΣυγγραφέαςΟυλρίκε Ράιλανς.
 
ΠλοκήΗ Πένι είναι ένα κοριτσάκι 10 χρονών και έχει τρεις μεγάλες επιθυμίες:1)Να αποκτήσει έναν σκύλο.2)Να γίνει ντετέκτιβ και να λύνει αστυνομικές υποθέσεις.3)Να μην πάει στο πάρτι γενεθλίων της Φλώρας. Τελικά η επιθυμία νούμερο 3) δεν εκπληρώνεται και το πάρτι της Φλώρας είναι τόσο βαρετό όπως το φανταζόταν.Κάποια στιγμή εξαφανίζεται το πιο αγαπημένο δώρο της Φλώρας ο Τζάστιν,ο πιο γλυκούλης σκυλάκος του κόσμου και στο καλάθι του υπάρχει ένα απειλητικό σημείωμα.Η Πένι Πέπερ αναλαμβάνει την πρώτη της υπόθεση και έτσι εκπληρώνεται η επιθυμία νούμερο 2).Δυστυχώς η επιθυμία νούμερο 1) τελικά δεν γίνεται πραγματικότητα.
Λέξεις που χαρακτηρίζουν το βιβλίο: μυστηριώδες,αγωνιώδες και περιπετειώδες.
 
Χαρακτηρίζω το βιβλίο από το 1-55=φανταστικό.
 
Μου άρεσε περισσότεροτο σημείο εκείνο στο οποίο η Φλώρα έχασε τον σκύλο της και η ντετέκτιβ Πένι Πέπερ έκανε πολλές έρευνες μαζί με την Ίντα και την Μαρί και τελικά βρήκαν τον σκύλο της μέσα στην αποθήκη του σπιτιού της Μπέλας που ήταν η καλύτερη φίλη της Φλώρας.
Ζένα Γιέχου

 

Φλωρεντία Ψαρρά

 

Βιβλιοπαρουσίαση

 

Τίτλος βιβλίου:Αστροφιλαράκια το μυστικό ξόρκι.

Ο αγαπημένος μου ήρωας της ιστορίας:Μαϊα.

Συγγραφέας: Linda Chapman

Πλοκή:Μέσα σε κάτι χάρτινα ανθρωπάκια υπάρχουν κακά ξόρκια που κάνουν τις φοβίες των ανθρώπων πραγματικές.Οι 4 φίλες  είναι όμως μαλωμένες με λίγη βοήθεια από τα αστροφιλαράκια θα μπορέσουνε άραγε να τα βρουν;

Λέξεις που χαρακτηρίζουν το βιβλίο:Ξόρκι, μαγεία, φιλία ,κατοικίδια...

Χαρακτηρίζω το βιβλίο από 1-5: 5

1=χάλια, 2=μέτριο, 3=καλό, 4=πολύ καλό, 5=φανταστικό!

Μου άρεσε περισσότερο: Περισσότερο μου άρεσε που τα κορίτσια  τα ξαναβρήκαν .Με τις μαγικές τους δυνάμεις νίκησαν τις σκιές και ανακάλυψαν ποιος τις έστειλε .Σημασία έχει  ότι ήταν ένα υπέροχο βιβλίο  που έγινε και best seller και θα μπορούσαν πολλά παιδιά από την τάξη να το διαβάσουν.

Σαλιμπάση Βασιλική

Βιβλιοπαρουσίαση

 Τίτλος βιβλίου:Η ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ

Ο αγαπημένος μου ήρωας της ιστορίας:Η ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ

Συγγραφέας:ΒΑΓΙΑ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Πλοκή:Σε ένα χωριό όπου πάντα είχε λιακάδα ζούσαν 17 παιδιά που ήθελαν να ακούν περισσότερα παραμύθια. Έτσι μια μέρα την επιθυμία τους άκουσε η παραμυθού της σελήνης. Πήγε λοιπόν στο χωριό τους και τους υποσχέθηκε ότι θα τους γράψει παραμύθια αν της δώσουν την μισή τους λιακάδα. Την ήθελε γιατί στα μέρη της είχε πάντα νύχτα. Τα παιδιά συμφώνησαν και πήραν ως αντάλλαγμα τα παραμύθια και την ομορφιά της νύχτας.

Λέξεις που χαρακτηρίζουν το βιβλίο:Διδακτικό,ενδιαφέρων,συγκινητικό,πρωτότυπο

Χαρακτηρίζω το βιβλίο από 1-5:

1=χάλια, 2=μέτριο, 3=καλό, 4=πολύ καλό, 5=φανταστικό!

Μου άρεσε περισσότερο: Η πλοκή ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και είχε τέλεια εικονογράφηση.

Παπαϊωάννου Ευαγγελία

 

Θεοδοσιάδη Νεφέλη

Πασχαλιάτικες Δημιουργίες!

Εν όψει των εορτών του Πάσχα οι μαθητές και οι μαθήτριες  δημιούργησαν πασχαλιάτικες κατασκευές:

 

 

Όταν τα παιδιά επιλέγουν πίνακες ζωγραφικής.