Ελληνικά

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: ποίημα "Το φεγγαράκι" (Ανθολόγιο, σελίδα 91)
  2. Αντιγραφή (5 φορές) - Ορθογραφία: τη δεύτερη στροφή του ποιήματος.
  3. Μπορούμε να δούμε την παρουσίαση που παρακολουθήσαμε στην τάξη, πληροφορίες για τον σπουδαίο Γεώργιος Βιζυηνό, τον συγγραφέα που έγραψε "Το φεγγαράκι" και τα τραγούδια για το φεγγάρι που ακούσαμε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://view.genial.ly/65b37720acffca001447bc6e/presentation-to-feggaraki-bizyhnos Το βιντεάκι για τον Βιζυηνό παρουσιάζει δυσκολίες για τα παιδιά, καθώς περιέχει αποσπάσματα από κείμενα που ο ίδιος έγραψε για την παιδική του ηλικία. Μπορείτε να το δείτε μαζί. Θέλουμε τα παιδιά να δουν πώς ήταν, να μάθουν μερικά πράγματα για τον ίδιο, να δουν τις πόλεις που έζησε.

 

Μαθηματικά

  1. Βιβίο μαθητή: ασκήσεις 3 και 4 στη σελίδα 63. Στο δεύτερο πρόβλημα της άσκησης 3, στην αρχή συμπληρώνουμε "Είχα 18 περιοδικά". Στην άσκηση 4 τα παιδιά θα πρέπει να πειραματιστούν με τρόπους που τα ίδια θα σκεφτούν, για να μοιράσουν τις 30 καραμέλες σε 5 παιδιά. Τα αφήνουμε να κάνουν υποθέσεις και -αν δεν το βρουν- είτε σχεδιάζουμε τον αριθμό που θα μας πουν σε ένα χαρτί και τους ζητάμε να δώσουν τον ίδιο αριθμό σε 5 παιδιά (5 φορές, δηλαδή) και να δουν αν το αποτέλεσμα είναι 30, είτε τους ζητάμε να σχεδιάσουν 30 καραμέλες και στη συνέχεια να τις μοιράσουν σε 5 μέρη.
  2. Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): ασκήσεια α και β στη σελίδα 22. Η άσκηση α είναι άσκηση με αριθμούς-στόχους. Τα παιδιά θα πρέπει να προσπαθήσουν μόνα τους να βρουν όσες λύσεις μπορέσουν. Στην άσκηση β πρέπει να φτιάξουν το συμμετρικό του σχήματος που δίνεται.

Αφήστε μια απάντηση