eating habits: eating right can make you happy!

Ας δούμε τις "διατροφικές μας συνήθειες" φτιάχνοντας ένα πρόγραμμα (from Monday to Sunday) γράφοντας τροφές που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Το Γ1 έχει ετοιμάσει το δικό της πρόγραμμα (δεν μας φοβίζει να συμπληρώσουμε στα ελληνικά όσες λέξεις ΔΕΝ γνωρίζουμε, άλλωστε παρακάτω θα βρούμε ένα λεξιλόγιο)

Let's talk about healthy and unhealthy food!

B. Vocabulary:

cereal - δημητριακά

lentils - φακές

pulses - όσπρια

soup - σούπα

pasta - ζυμαρικά

spaghetti - μακαρόνια (σπαγγέτι)

meat - κρέας

chicken - κοτόπουλο

fish - ψάρι

vegetable - λαχανικό

juice - χυμός

doughnut - ντόνατ

milk - γάλα

It’s halloween time!

A. It's the 30th of October! (Do you remember WHY October has NO-m?). Well, it's HALLOWEEN!!! Let's watch a video! Let's find the baby ghost! Let's GO! HAPPY HALLOWEEN!

Have some words to help you:

ghost - φάντασμα

haunted (house) - στοιχειωμένο (σπίτι)

skeleton - σκελετός

spooky - ανατριχιαστικός, τρομακτικός

warewolf - λυκάνθρωπος

cauldron - καζάνι (μάγισσας)

witch - μάγισσα

zombie - ζόμπι

pumkin - κολοκύθα

mummy - μούμια

B. Let's play with the words! Πάμε να βρούμε τις λέξεις αλλά θυμηθείτε: ίσως η λέξη να είναι διαγώνια επάνω ή κάτω, ανάποδα (από δεξιά προς αριστερά ή και από κάτω προς τα πάνω)!

C. Press GO button and have a HAPPY HALLOWEEN!

Unit 9 Planet: Recyclon – lesson 3: Help the planet

Lesson 3: Help the planet - Πατάμε εδώ για να δούμε το ψηφιακό μας βιβλίο και να ακούσουμε/διαβάσουμε το μάθημα...

Α. Αφού διαβάσουμε μια φορά το μάθημα για να το θυμηθούμε, παρακολουθούμε το βίντεο παρακάτω και παράλληλα σύρουμε τις εικόνες για να τις βάλουμε στη σωστή σειρά, στη συνέχεια ελέγξτε κι αν θέλετε παίξτε ξανά!

Β. Διαβάζουμε και γράφουμε το λεξιλόγιο:

deer - ελάφι

very - πολύ

little - μικρός, ή, ό

river - ποτάμι

every - κάθε

thirsty - διψασμένος, η, ο

look around - κοίτα τριγύρω!

dirty - βρώμικος, η, ο

C. Μπορείτε, αν θέλετε, να ανοίξετε το παρακάτω παιχνίδι και να απαντήσετε τις ερωτήσεις που σας θέτει κάθε φορά πατώντας SUBMIT.

D. Τέλος, παρακάτω, ανοίγετε την δραστηριότητα και μεταφέρετε (αν δεν μπορείτε να εκτυπώσετε τη σελίδα) στο τετράδιο σας τις λέξεις με τη μορφή του σταυρόλεξου! Καλή διασκέδαση!

UNIT9_crossword

Unit 9 Planet: Recyclon – lesson 2: The green planet

Lesson 2: The green planet - Πατάμε εδώ για να δούμε το ψηφιακό μας βιβλίο και να ακούσουμε/διαβάσουμε το μάθημα...

Α. Αφού διαβάσουμε μια φορά το μάθημα για να το θυμηθούμε, παρακολουθούμε το βίντεο παρακάτω και παράλληλα σύρουμε τις εικόνες για να τις βάλουμε στη σωστή σειρά, στη συνέχεια ελέγξτε κι αν θέλετε παίξτε ξανά!

Β. Διαβάζουμε και γράφουμε το λεξιλόγιο:

everything - όλα (τα πάντα)

so - τόσο (πολύ)

different- διαφορετικά

change- αλλάζω

thing(s)- το πράγμα (τα πράγματα)

forever- για πάντα

paper- χαρτί

glass- γυαλί

aluminium- αλουμίνιο

plastic- πλαστικό

fan- λάτρης (οπαδός)

look after- φροντίζω, προσέχω

take care (of) - προσέχω

C. KARAOKE! Ήρθε η ώρα να επαναλάβουμε το τραγουδάκι του μαθήματος! Let's sing!

Unit 9 Planet: Recyclon – lesson 1: In the forest

Lesson 1: In the forest - Πατάμε εδώ για να δούμε το ψηφιακό μας βιβλίο και να ακούσουμε το μάθημα...

Α. Αφού διαβάσουμε μια φορά το μάθημα για να το θυμηθούμε, παρακολουθούμε το βίντεο παρακάτω και παράλληλα σύρουμε τις εικόνες για να τις βάλουμε στη σωστή σειρά, στη συνέχεια ελέγξτε κι αν θέλετε παίξτε ξανά!

Β. Διαβάζουμε και γράφουμε το λεξιλόγιο:

planet - πλανήτης

cut down - κόβω

high - ψηλός, -ή, -ό

Don’t be late - μην αργήσετε

Poor- καημένος, -η, -ο

litter - απορρίμματα, σκουπίδια

waste - απόβλητα, απορρίμματα

Recycle - ανακυκλώνω

can - δοχείο, τενεκεδάκι

Keep the planet clean! - διατηρείστε τον πλανήτη καθαρό

Don’t forget - μην ξεχνάτε

reduce - μειώνω

reuse - χρησιμοποιώ ξανά!

use - χρησιμοποιώ

Β. Δείτε το παρακάτω τραγουδάκι σχετικά με τα 3Rs (reduce-reuse-recycle)...

C. Αφού παρακολουθήσουμε το παραπάνω βιντεάκι, ερχόμαστε να βάλουμε στην σειρά (να ταξινομήσουμε) τις τρεις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε για να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας! Σύρουμε τους αριθμούς δίπλα σε κάθε εικόνα με την σωστή σειρά του κανόνα των 3Rs και πατάμε "Submit Answers". Καλή διασκέδαση!

St Patrick’s Day!

Factfile:

  • Γεννήθηκε στην Αγγλία ή την Σκωτία το 387 μ.Χ. από πλούσιους γονείς.
  • Σε ηλικία 16 χρονών των απήγαγαν πειρατές και τον πούλησαν σκλάβο στην Ιρλανδία.
  • Δραπέτευσε από την Ιρλανδία κι επέστρεψε στην οικογένειά του στην Βρετανία σε ηλικία 20 ετών.
  • Το 432 μ.Χ. χειροτονήθηκε επίσκοπος.
  • Επέστρεψε στην Ιρλανδία.
  • Πέθανε στις 17 Μαρτίου μάλλον το 461 μ.Χ.
  • Έγινε ο πολιούχος άγιος της Ιρλανδίας.
  • Ένας θρύλος θέλει να διώχνει τα φίδια (σύμβολα του κακού) από την Ιρλανδία.
  • Σύμβολα που συνδέονται με τον Άγιο Πατρίκιο είναι: το τριφύλλι, το ξωτικό και η καλή τύχη

A. Watch the video about St Patrick's life!

B. Some words to help you understand!

C. Σύρουμε τις εικόνες κάτω από τις λέξεις! Αν κάνω λάθος η εικόνα ΔΕΝ μένει στη θέση αυτή! Καλή διασκέδαση!

D. Τέλος, ανοίγουμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, ακούμε την λέξη και πατάμε πάνω στην απάντηση!

unit 7 – revision!

A. Word revision - πάμε να επαναλάβουμε τις λέξεις! Παρακαλώ βάλτε τις λέξεις στο σταυρόλεξο: αν δεν μπορείτε (ή δεν θέλετε) να το εκτυπώσετε, μεταφέρετε τις λέξεις στο τετράδιο σας!

B. Understanding the story! Κατανόηση του κειμένου!

Unit 7 – Lesson 3: My favourite place

Unit 7: Arthur and his family -Lesson 3: My favourite place

A. Πατάμε στον παραπάνω σύνδεσμο, ανοίγουμε το διαδραστικό βιβλίο στο φωτόδεντρο, ακούμε διαβάζουμε και προσπαθούμε να καταλάβουμε την ιστορία! Στη συνέχεια επιστρέφουμε εδώ, παρακολουθούμε το βίντεο και βάζουμε στη σειρά τις εικόνες (story sequencing!).

Β. Vocabulary/Λεξιλόγιο! Διαβάζουμε, ακούμε κι αντιγράφουμε τις λέξεις στο τετράδιο μας!

What can we do? - τι μπορούμε να κάνουμε;

Think everybody! - ας σκεφτούμε όλοι!

What does Arthur like most? - τι αρέσει περισσότερο στον Άρθουρ?

watching TV - να παρακολουθεί τηλεόραση

climbing a tree? - το σκαρφάλωμα δέντρων;

sailing - ιστιοπλοΐα

reading books - το διάβασμα βιβλίων

running - το τρέξιμο

jumping - να πηδάει

dancing - ο χορός

flying kites - το πέταγμα των χαρταετών

colouring - να χρωματίζω

drawing - το σχέδιο

walking - το περπάτημα

We know where Arthur is! - ξέρουμε που είναι ο Άρθουρ!

Playing games - να παίζει παιχνίδια

C. Αποφασίστε τι αρέσει και τι όχι σε σας και τους φίλους ή τις φίλες σας και σύρετε τις δραστηριότητες στο κατάλληλο κενό σχηματίζοντας κάθε φορά προτάσεις! Καλή διασκέδαση!

Unit 7 – Lesson 2: We can’t find Arthur!

Unit 7: Arthur and his family -Lesson 2: We can't find Arthur!

A. Πατάμε στον παραπάνω σύνδεσμο, ανοίγουμε το διαδραστικό βιβλίο στο φωτόδεντρο, ακούμε διαβάζουμε και προσπαθούμε να καταλάβουμε την ιστορία! Στη συνέχεια επιστρέφουμε εδώ, παρακολουθούμε το βίντεο και βάζουμε στη σειρά τις εικόνες (story sequencing!).

Β. Vocabulary/Λεξιλόγιο! Διαβάζουμε, ακούμε κι αντιγράφουμε τις λέξεις στο τετράδιο μας!

time for lunch - ώρα για μεσημεριανό

where is Arthur? - που είναι ο Αρθουρ;

wise - σοφός, ή, ό

I can't find him - δεν μπορώ να τον βρω

Can you help? - μπορείς να βοηθήσεις;

Let's see - για να δούμε

you must think - πρέπει να σκεφτείς (να σκεφτείτε)

which are his favourite places? - ποιά είναι τα αγαπημένα του μέρη;

park - πάρκο

he rides his bike - κάνει ποδήλατο (καβαλάει το ποδήλατό του)

every day - κάθε μέρα

playground - παιδική χαρά (προαύλιο σχολείου)

slide - τσουλήθρα

swing - κούνια

he plays basketball - παίζει μπάσκετ

with his friends - με τους φίλους του

he swims there - κολυμπάει εκεί

every morning - κάθε πρωί

where are you? -  που είσαι;

swimming pool - πισίνα

C. Αφού διαβάσουμε και κατανοήσουμε το κείμενο, επιστρέφουμε να απαντήσουμε τι κάνει ο Arthur στα αγαπημένα του μέρη!

D. Dictation/ορθογραφία! Θυμηθείτε: γράφουμε με μικρά γράμματα (KAI το πρώτο γράμμα) και αφήνουμε κενό αν χρειαστεί! Κι αν ακόμη δεν μπορείτε να γράψετε στον υπολογιστή, ακούστε τη λέξη, γράψτε τη στο τετράδιο σας, πατήστε "έλεγχο" και μετά "λύση" και διορθώστε μόνες και μόνοι σας την ορθογραφία σας!

Unit 7: Arthur and his family

Unit 7: Arthur and his family - Lesson 1: Play with me

A. Πατάμε στον παραπάνω σύνδεσμο, ανοίγουμε το διαδραστικό βιβλίο στο φωτόδεντρο, ακούμε διαβάζουμε και προσπαθούμε να καταλάβουμε την ιστορία! Στη συνέχεια επιστρέφουμε εδώ, παρακολουθούμε το βίντεο και βάζουμε στη σειρά τις εικόνες (story sequencing!).

Β. Vocabulary - Λεξιλόγιο

village - χωριό

tree house - δεντρόσπιτο

elf (elves) - ξωτικό (ξωτικά)

Who lives there? - ποιος μένει εκεί;

Play with me - παίξε μαζί μου

always - πάντα

usually - συνήθως

often - συχνά

busy - πολυάσχολος

They don’t have time - δεν έχουν χρόνο!

I listen to music (in the living room) - ακούω μουσική (στο καθιστικό/σαλόνι)

I cook meals (in the kitchen) - μαγειρεύω γεύματα (στην κουζίνα)

I help in the house - βοηθάω στο σπίτι (με τις δουλειές)

I plant flowers in the garden - φυτεύω λουλούδια στον κήπο

I read my favourite book (in my bedroom) - διαβάζω το αγαπημένο μου βιβλίο (στο υπνοδωμάτιό μου)

I don’t like playing alone - δε μου αρέσει να παίζω μόνος

Oh, I have a great idea! - Ω, έχω μια υπέροχη ιδέα!

the elf family (a family tree):

Grandfather elf

Grandmother elf

Father elf

Mother elf

Sister elf

Brother elf

Arthur (me)

C. Βάζουμε τα γράμματα στη σειρά για να εμφανιστούν οι λέξεις και οι φράσεις παραπάνω!