Ελληνικά

Unit 5: The animal school – Revision & grammar

Α. Grammar Corner! Η γωνιά της γραμματικής! Στα Αγγλικά έχουμε πέντε φωνήεντα: το -a-, -e-, -i-, -o- και το -u- (όταν αυτό ακούγεται ως -α- θυμηθείτε το πρώτο μέρος του βιβλίου μας στο γράμμα U, u. Όταν ακούγεται ως -γιου- όμως, όπως στις λέξεις unit, unicorn και άλλες, τότε το αντιμετωπίζουμε ως σύμφωνο!).

Επίσης στα αγλλικά (όπως και στα ελληνικά), έχουμε δύο άρθρα: το οριστικό (the = ο, η, το) και το αόριστο (a, an = ένας, μία, ένα). Για να χρησιμοποιήσω σωστά το a, an πρέπει να παρατηρήσω από τι γράμμα ξεκινά η λέξη μετά το άρθρο μου. Αν η λέξη ξεκινά από τα παραπάνω φωνήεντα τότε βάζω an, αλλά αν ξεκινά από οποιοδήποτε άλλο γράμμα (σύμφωνα) τότε βάζω a. Πάμε να εξασκηθούμε με τις δύο παρακάτω δραστηριότητες:

B.Ας δούμε άλλα δύο φύλλα εργασίας!

C. H ορθογραφία του μαθήματος:

D. Πάμε να ξεφυλλίσουμε τώρα το διαδραστικό βιβλιαράκι της επανάληψης του κεφαλαίου (unit):

Ε. Τέλος, από το blog atheo.gr μπορείτε αν θέλετε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις: θυμηθείτε, επιλέξτε (select) την απάντηση κάθε φορά και πατήστε submit (υποβολή) και continue (συνέχεια)!

 

Unit 5 The animal school: Lesson 2 – Lessons at the animal school

Lesson two: Lessons at the animal school

A. Listen and read carefully! (Ακούμε και διαβάζουμε προσεκτικά το μάθημα στο βιβλίο μας, μέχρι να καταλάβουμε την ιστορία, πατώντας στον παραπάνω σύνδεσμο). Αφού καταλάβουμε την ιστορία, επιστρέφουμε εδώ! Watch the video and put the pictures in the right order (Παρακολουθούμε το βίντεο και βάζουμε τις εικόνες στη σωστή τους σειρά):

Β. Vocabulary (λεξιλόγιο [επαναληπτικό και νέο]) Το γράφουμε στο τετράδιο μας, το ακούμε και φυσικά το μαθαίνουμε:

o'clock - ακριβώς

half past - και μισή

eleven - έντεκα

twelve - δώδεκα

must - πρέπει

time - ώρα

This is hard! - είναι δύσκολο!

Are you ready? - Είστε έτοιμοι;

Let me try! - Ας δοκιμάσω!

Don't be lazy - Μην τεμπελιάζεις!

Of course you can run! - φυσικά μπορείς να τρέξεις!

Don't be angry! - Μη θυμώνεις!

Don't be sad - μη στεναχωριέσαι

Easy - εύκολο

everybody - ο καθένας

can - μπορεί

do - κάνει

something - κάτι

together - μαζί

everything - τα πάντα

C.Dictation! Ορθογραφία:

D. Practising time! Ας εξασκηθούμε στην ώρα (ακριβώς, και μισή):

E. Κι ένα ηλεκτρονικό φύλλο εργασίας:

Τα ηχητικά αρχεία προέρχονται από τον ιστότοπο .com

Unit 5: The animal school

Unit 5: The animal school: Lesson 1: School is fun

A. πατάμε στον παραπάνω σύνδεσμο, ανοίγουμε το διαδραστικό βιβλίο μας, διαβάζουμε και ακούμε το μάθημα 1 μέχρι να κατανοήσουμε το νόημα και τη σημασία του μαθήματος (είμαστε όλοι/όλες διαφορετικοί/διαφορετικές αλλά ίσοι/ίσες). Στη συνέχεια επιστρέφουμε εδώ και βλέποντας το παρακάτω βίντεο του μαθήματος βρίσκουμε την ιστοριογραμμή στην παρακάτω δραστηριότητα!

B. Λεξιλόγιο

the animal school - το σχολείο ζώων

Why are we all here? - γιατί είμαστε όλοι/όλες εδώ;

We want to start a school - θέλουμε να ξεκινήσουμε ένα σχολείο!

We want to learn - θέλουμε να μάθουμε!

School is fun - το σχολείο είναι διασκεδαστικό (έχει πλάκα)

I need my schoolbag - χρειάζομαι την τσάντα μου!

You don’t need it - Δεν την χρειάζεσαι!

where is... - που είναι

take - πάρε

pencil - μολύβι

rubber - γόμα (eraser - σβήστρα)

pencilcase - κασετίνα

notebook - τετράδιο

board - πίνακας

ruler - χάρακας

I’m so excited - είμαι τόσο ενθουσιασμένος/ενθουσιασμένη

What lessons have we got? - τι μαθήματα έχουμε;

We learn everything! - μαθαίνουμε τα πάντα

running - τρέξιμο

climbing - σκαρφάλωμα

swimming - κολύμπι

flying - πέταγμα

That’s the right kind of school! - αυτό είναι το σωστό είδος σχολείου!

C. School things:

D. More School things

E. KARAOKE time! Πάμε να μάθουμε το τραγούδι του σχολείου των ζώων:

At the animal school, at the animal school,
we learn everything. It’s cool!
Running and climbing,
swimming and flying.
That’s the right kind of school!

 

Uni4: the Weasel and the Mole – Revision

A. Ας ξεκινήσουμε με ένα παιχνίδι: σύρτε τα φαγητά παρακάτω... λαχανικά, γλυκά, φρούτα, αλλαντικά, γαλακτοκομικά στη σωστή κατηγορία HEALTHY (υγιεινά) και UNHEALTHY (ανθυγιεινά)! Χρησιμοποιείστε το ποντίκι σας ή το δάχτυλό σας! Καλή διασκέδαση!

Β. Ακολουθήστε το παρακάτω διαδραστικό βιβλιαράκι και δείτε τι μάθατε στο κεφάλαιο που μόλις τελειώσαμε!

Grammar time: ώρα της γραμματικής (θα τα δούμε και μαζί στο μάθημα)

C. Ας θυμηθούμε κάποιες λέξεις σε ενικό και πληθυντικό που είδαμε στα μαθήματα μέχρι τώρα και στη συνέχεια ας προσπαθήσουμε να κάνουμε τa παρακάτω quizzes:

Οι ήχοι των φωνηέντων στα αγγλικά είναι πέντε,

και είναι τα: a, e, i, o και το u, όπως

φαίνεται και στην εικόνα δίπλα με το προσωπάκι!

  • αρχικά να πούμε ότι οι περισσότερες λέξεις στον πληθυντικό αριθμό παίρνουν κατάληξη -s
    • πχ. book - books, toy - toys, ant - ants, pirate - pirates, koala - koalas, map - maps και άλλες πολλές λέξεις!
  • ωστόσο, κάποιες λέξεις που τελειώνουν σε -ο (potato) και -x (box) ή και -s (bus - λεωφορείο) στον πληθυντικό αριθμό παίρνουν -es:
    • πχ potato - potatoes, box - boxes, bus - buses και άλλες
  • κι επίσης κάποιες που τελειώνουν σε σύμφωνο και -y, διώχνουν το y και παίρνουν -ies:
    • πχ baby - babies, cherry - cherries, berry - berries και άλλες αλλά αν πριν από την κατάληξη -y υπάρχει φωνήεν (a, e, i, o, u) τότε βάζουμε μόνο -s: πχ. toy - toys.
  • Τέλος, κάποιες λέξεις που είδαμε στο παρελθόν στην τάξη μας έχουν εντελώς διαφορετικό πληθυντικό αριθμό:
    • πχ man - men, woman - women, mouse - mice, tooth - teeth, foot-feet

 

D. τέλος πάμε να παίξουμε δύο επαναληπτικά παιχνίδια:

ΕΔΩ θα βρείτε πολλά περισσότερα παιχνίδια για το κεφάλαιο αυτό!

Unit 4: The weasel and the mole – Lesson 3: The right kind of food

Unit 4: The weasel and the mole - Lesson 3: The right kind of food

A. Πατώντας παραπάνω στον σύνδεσμο, πάμε να ανοίξουμε τον σύνδεσμο, να διαβάσουμε και να ακούσουμε πολύ καλά το μάθημα, να καταλάβουμε τι μας λέει και να επιστρέψουμε εδώ για να δούμε το βίντεο και να βάλουμε στη σειρά τις εικόνες από κάτω! Καλή διασκέδαση!

B. Διαβάζουμε, ακούμε, μεταφέρουμε τις λέξεις μας στο τετράδιο και τις μαθαίνουμε!

fat - χοντρός, η, ό

thin - λεπτός, ή, ό

vegetable - λαχανικό

fruit - φρούτο, α

please don't pout - σε παρακαλώ μην γκρινιάζεις

eating right - το να τρως σωστά

can get you out - μπορεί να σε βγάλει έξω

the right kind of food - το σωστό είδος τροφής

Yuk (yuck) - αηδία

Have a bite - πάρε μια δαγκωνιά

you're right - έχεις δίκιο

tasty cherries - νόστιμα κεράσια

berries - μούρα

honey - μέλι

nut - ξηρός καρπός

lettuce - μαρούλι

eating right can make you happy! - η σωστή διατροφή σε κάνει χαρούμενο, η

thanks a million - χίλια ευχαριστώ

my dear - αγαπητέ, ή μου

I'm out of here - έφυγα από δω

C. Παρακάτω θα βρείτε κάποια παιχνίδια με τις τροφές του μαθήματος:

D. Karaoke time: Ακούστε και τραγουδήστε (listen and sing!):

E. Παρακάτω θα βρείτε ένα σταυρόλεξο από ολόκληρο το κεφάλαιο... Μπορείτε αν θέλετε να το εκτυπώσετε (πατήστε επάνω)  ή και να το κάνετε από την οθόνη στο τετράδιο σας... Καλή διασκέδαση!

F. Θα πρέπει να επαναλάβουμε τις μέρες της εβδομάδας: the days of the week! Αρχικά ας δούμε ένα μικρό βίντεο και ας θυμηθούμε πως λέγονται, θα τις δούμε από κάτω, θα τις διαβάσουμε και θα τις ακούσουμε και θα τις μεταφέρουμε στο τετράδιο μας:

Sunday-Κυριακή

Monday-Δευτέρα

Tuesday-Τρίτη

Wednesday-Τετάρτη

Thursday-Πέμπτη

Friday-Παρασκευή

Saturday-Σάββατο

G. Και συνεχίζουμε με δυο παιχνίδια για τις ημέρες: ένα κρυπτόλεξο που θα πρέπει να θυμάστε ότι συχνά οι λέξεις είναι διαγώνια ή/και ανάποδα, και ένα memory game, ενώ ολοκληρώνουμε την επανάληψη με μια ορθογραφία για τις μέρες! Καλή διασκέδαση!

Unit 4: The weasel and the mole – Lesson 2: Time for lunch

Lesson 2: Time for lunch

A. Πατάμε στον παραπάνω σύνδεσμο και πάμε στο μάθημά μας, ακούμε και διαβάζουμε το μάθημα προσεκτικά μία και δύο φορές μέχρι να καταλάβουμε την υπόθεση και τι συμβαίνει στο μάθημα! Στη συνέχεια επιστρέφουμε εδώ, ακούμε το βίντεο και βάζουμε στη σειρά τις εικόνες του μαθήματος από κάτω!

B. Vocabulary: διαβάζουμε και ακούμε το λεξιλόγιό μας και το μεταφέρουμε στο τετράδιο μας:

bacon - μπέικον

chips - τηγανητές πατάτες

chocolate - σοκολάτα

lollipop - γλυφιτζούρι

sweets - γλυκά

coockies - μπισκότα

all the goodies! - όλα τα καλά!

hush - ησύχασε

someone is coming - κάποιος έρχεται

what's that munching? - τι μασούλημα είναι αυτό;

what's that crunching? - τί κριτσάνισμα είναι αυτό;

someone's lunching - κάποιος τρώει (μεσημεριανό)

quick - γρήγορα

run through the hole! - τρέχα μέσα από την τρύπα!

C. Ένα παιχνίδι memory flash cards! Αυτή τη φορά μπορεί να δούμε και να ακούσουμε φρούτα ή φαγητά που θα συναντήσουμε και στο επόμενο μάθημα....κρατείστε τα στη μνήμη σας!

D. Τέλος πάμε να θυμηθούμε πως γράφονται κάποιες λέξεις από το προηγούμενο μάθημα...Vocabulary! Ορθογραφία! Με την ησυχία σας! Καλή διασκέδαση!

Unit 4: The weasel and the mole

Unit 4: The weasel and the mole - Lesson 1: In the cellar

Πατάμε παραπάνω (στον σύνδεσμο) να ανοίξουμε το διαδραστικό βιβλίο! Διαβάζουμε και ακούμε πολύ καλά την ιστορία και προσπαθούμε να μαντέψουμε την πλοκή από τις εικόνες και τις λέξεις που ακούμε!

Β. Αφού ακούσουμε και διαβάσουμε το μάθημα ερχόμαστε να δούμε το βίντεο του μαθήματος και να βάλουμε τις εικόνες στη σειρά:

C. Vocabulary: διαβάζουμε, ακούμε και μαθαίνουμε το λεξιλόγιο:

in the cellar - μέσα στο κελάρι

weasel - νυφίτσα

empty -άδειος, α, ο

full - γεμάτος, η, ο

but - αλλά

His - (δικό) του

Her - (δικό) της

Gosh - πω πω Θεέ μου!

This wall is very tall - αυτός ο τοίχος είναι πολύ ψηλός

A hole so small - μια τρύπα πολύ μικρή

mole - τυφλοπόντικας

what are you eating? - τι τρως (τώρα);

what are you drinking? - τι πίνεις (τώρα);

join me please! - έλα μαζί μου σε παρακαλώ!

bread- ψωμί

ham- ζαμπόν

yoghurt- γιαούρτι

salami - σαλάμι

Come and have some - έλα και πάρε λίγο

Munch - μασουλάω

Crunch - ροκανίζω

Time for lunch! - ώρα για μεσημεριανό

(sleep) is sleeping - κοιμάμαι / κοιμάμαι (τώρα)

(read) is reading - διαβάζω / διαβάζω (τώρα)

(drink) is drinking - πίνω / πίνω (τώρα)

(eat) is eating - τρώω / τρώω (τώρα)

(run) is running - τρέχω / τρέχω (τώρα)

D. Για να θυμηθούμε λέξεις που αφορούν σε φαγητά από παλιά!

Unit 8: Daedalus and Icarus -Lesson 3: Icarus in the sea

Lesson 3: Icarus in the sea

Α. πάμε να διαβάσουμε στο βιβλίο (πατώντας παραπάνω) και να ακούσουμε το μάθημα, στα διαδραστικά μας βιβλία. Στη συνέχεια επιστρέφουμε εδώ, πατάμε το βίντεο από κάτω και παράλληλα βάζουμε στη σειρά τις εικόνες της ιστορίας από κάτω! Καλή διασκέδαση!

B. Λεξιλόγιο μαθήματος (vocabulary)! Διαβάζουμε, ακούμε και γράφουμε το λεξιλόγιό μας στα τετράδιά μας!

remember - Θυμήσου

stay close to me - μείνε κοντά μου (μην απομακρυνθείς)

don't fly near the sun - μην πετάξεις κοντά στον ήλιο

the sun will melt the wax - ο ήλιος θα λιώσει το κερί

Don't worry - μην ανησυχείς

hooray (hurrah, hurray) - ζήτω

flying is super - είναι υπέροχο να πετάς (το πέταγμα είναι υπέροχο)

up and down - πάνω, κάτω

round and round - γύρω, γύρω

be careful - πρόσεχε!

You’re getting close to the sun - πλησιάζεις στον ήλιο!

I'm falling down - πέφτω

the wax is melting - το κερί λιώνει

I'm falling into the sea! - πέφτω (μέσα) στη θάλασσα!

Unit 3 the ant and the cricket – revision

Α. Aκούμε και διαβάζουμε τα τρία μαθήματα του Unit 3 - the ant and the cricket, ενώ απαντάμε και στις ερωτήσεις που ακολουθούν στο κάθε μάθημα παρακάτω:

B. Ας δούμε και κάποια επαναληπτικά παιχνίδια!

 

 

Unit 8: Daedalus and Icarus – Lesson 2: In prison

Lesson 2: In prison

Α. Πατάμε στον παραπάνω σύνδεσμο και ακούμε και διαβάζουμε το μάθημα. Έπειτα ερχόμαστε και παρακολουθούμε το βίντεο ενώ παράλληλα τοποθετούμε τις εικόνες στη σειρά! Καλή διασκέδαση!

B. Vocabulary: ακούμε, γράφουμε και μαθαίνουμε τις λέξεις μας!

greedy - άπληστος

We have to - πρέπει

a way - έναν τρόπο

to escape - να δραπετεύσουμε

through - μέσα από

It’s too high! - Είναι πάρα πολύ ψηλά!

get away - να φύγουμε μακριά

You’re right - Έχεις δίκιο

We only need - χρειαζόμαστε μόνο...

wings - φτερά (φτερούγες)

a lot of - πολλά

feathers - πούπουλα (φτερά)

on the floor - στο πάτωμα

We need to - πρέπει να

stick (to) - να κολλήσουμε

together - μαζί

What can we use? - τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε;

What about wax? - τι θα έλεγες για το κερί;

That’s a brilliant idea! - καταπληκτική ιδέα!

ready - έτοιμος, η, ο

We can fly now. - μπορούμε να πετάξουμε τώρα.

Let’s rest first. Ας ξεκουραστούμε πρώτα.

We’ll leave - θα φύγουμε

early in the morning - νωρίς το πρωί

C. Vocabulary! Ας δούμε κάποιες λέξεις του μαθήματος 1 του κεφαλαίου μας! γράφουμε εδώ ή στο τετράδιο μας και προσπαθούμε όσες φορές θέλουμε! Καλή διασκέδαση!