5/5/2020…

Καλημέρα!!!

Τρία δέντρα συζητούν

Σίμος Καπλανίδης

Μια φορά ήταν τρία δέντρα και συζητούσαν.

κ. Αμυγδαλιά: Εγώ είμαι σπουδαίο δέντρο, γιατί έχω ωραία άνθη

και οι άνθρωποι με θαυμάζουν. Τρώνε τους καρπούς μου και τα

άνθη μου μυρίζουν ωραία!

κ. Πορτοκαλιά: Εγώ αμφιβάλλω. Έχω κι εγώ ωραία άνθη. Τους

καρπούς μου οι άνθρωποι τους τρώνε, τους στύβουν και πίνουν τον

χυμό.

κ. Μανταρινιά: Εγώ αν θέλετε να ξέρετε είμαι το πιο ωραίο δέντρο.

Οι άνθρωποι παίρνουν τους καρπούς μου και τους τρώνε ή τους

κάνουν γλυκό του κουταλιού. Μετά φυτεύουν τα κουκούτσια στο

χώμα.

Πέρναγε από εκεί μια σοφή χελώνα που άκουσε τα δέντρα να

μιλούν και είπε: "Όλοι έχετε διαφορές αλλά και ομοιότητες. Είστε

δέντρα και ο καρπός σας είναι πολύτιμος για τους ανθρώπους

Εργασίες:

-Απαντώ γραπτά στο τετράδιο τις ερωτήσεις:

1.Για ποιο λόγο η Αμυγδαλιά πίστευε ότι είναι σπουδαίο δέντρο;

2.Γιατί τα δέντρα είναι πολύτιμα για τους ανθρώπους;

-Κάνω αναγνώριση των παρακάτω ουσιαστικών όπως κάναμε στο σχολείο

Θυμάμαι ότι γράφω με τη σειρά: τι είναι (ουσιαστικό), το γένος (αρσενικό-θηλυκό-ουδέτερο), τον αριθμό (ενικός ή πληθυντικός) και τέλος την πτώση (ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική).

Παράδειγμα :(των ανθρώπων: είναι ουσιαστικό, γένος αρσενικό, αριθμός πληθυντικός, πτώση γενική):

Οι άνθρωποι, τους καρπούς, ο καρπός.

-Χθες μιλήσαμε για τις μετοχές. Θέλω να σχηματίσεις τις μετοχές των παρακάτω ρημάτων:

Συζητώ -συζητώντας

Θαυμάζω- __________ , Μυρίζω-_______________, πίνω-_________________,

Φυτεύω-_______________, μιλώ-_______________, μιλώντας-_______________.

 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Αντιγράφω τις πράξεις στο τετράδιο των Μαθηματικών και απαντώ.

(Θυμάμαι: πρώτα συμπληρώνω την Μονάδα ώστε να πατήσει στη Δεκάδα.)

Παράδειγμα: 21+___=100. Σκέφτομαι:21+9=30 Για να φτάσω στο 100 βάζω και άλλα 70. Άρα: πρόσθεσα: 9+70=79.)

Leave a Reply