20/5/2020…

Καλημέρα!!!

ΓΛΩΣΣΑ

Άσκηση για περίπτωση πυρκαγιάς (B.M.)

Την Παρασκευή 29 Απριλίου το σχολείο μας έκανε μια άσκηση για την περίπτωση που πιάσει πυρκαγιά. Μόλις ακούσαμε τη σειρήνα, σηκωθήκαμε από τα θρανία μας, βγήκαμε από την τάξη, διασχίσαμε το διάδρομο βιαστικά, αλλά χωρίς να τρέχουμε, και βρεθήκαμε όλοι στην αυλή του σχολείου.

Όλοι ψύχραιμοι
Όλοι ακολουθήσαμε τις οδηγίες των δασκάλων και παραμείναμε ψύχραιμοι. Όταν μας μέτρησαν οι δάσκαλοι, βρέθηκε ότι δεν έλειπε κανείς.

Η πυροσβεστική στην ώρα της
Έφτασαν οι πυροσβέστες. Κουβάλησαν τις μάνικες, όρμησαν στο σχολείο και έκαναν ότι σβήνουν τη φωτιά. Έπειτα στάθηκαν στο πλατύσκαλο του σχολικού κτιρίου και μας εξήγησαν πώς να σβήνουμε μια μικρή φωτιά με τον πυροσβεστήρα. Ήταν μια μέρα ενδιαφέρουσα και γεμάτη με συγκινήσεις!

                                                                                                               ΧΑ.ΓΕ.

Αφού κάνεις Ανάγνωση 3 φορές ,   ΣΚΕΨΟΥ…

  • Τι έγινε;
  • Πότε έγινε;
  • Πού;
  • Θυμάσαι τι σημαίνουν τα αρχικά ΧΑ.ΓΕ
  • Ποια λέξη του άρθρου της Χαράς σημαίνει φωτιά;( πυρκαγιά)
  • Από ποιες λέξεις νομίζεις ότι σχηματίζεται η λέξη πλατύσκαλο; (πλατύ+σκαλί)
  • Μπορείς τώρα να μαντέψεις τη σημασία της;

ΓΡΑΦΗ: «Την Παρασκευή 29 Απριλίου το σχολείο μας έκανε μια άσκηση για την περίπτωση που πιάσει πυρκαγιά».  (4 φορές)

ΕΡΓΑΣΙΑ: Κάνε αναγνώριση στα παρακάτω ουσιαστικά (γένος, αριθμός και πτώση):  την τάξη, τον πυροσβεστήρα, οι πυροσβέστες.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ανεβαίνω και κατεβαίνω από το 400-500 ανά 1 (πολλές φορές προφορικά)

Ανεβαίνω και κατεβαίνω από το 400-500 ανά 10 (2 φορές στο τετράδιο)

Leave a Reply