Posted on May 31, 2020
Οδηγίες επαναλειτουργίας σχολείων
Αγαπημένα μου παιδιά και αγαπητοί μου γονείς.
Τα σχολεία τη Δευτέρα 1 Ιουνίου επαναλειτουργούν. Θα πρέπει να ξέρετε ότι τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Τελειώνει η ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας και επανέρχεται η διδασκαλία στη σχολική τάξη. Θα ακολουθήσουμε τις οδηγίες των ειδικών για την προστασία μας από τον κορονοϊό.
- Δείτε ένα βίντεο με οδηγίες για την επιστροφή στο σχολείο μας εδώ: https://safeyoutube.net/w/B7xI
- Διαβάστε βασικές οδηγίες για την επαναλειτουργία του σχολείου εδώ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.doc
Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την συμμετοχή σας και την ανταπόκριση σας.
Καλή αρχή παιδάκια μου ξανά!
Η δασκάλα σας, κυρία Ειρήνη
Posted on May 31, 2020
Σάββατο 30 Μαϊου 2020 – Μαθηματικά και Ιστορία
Σάββατο 30 Μαϊου 2020
Καλησπέρα παιδιά μου!
Είναι η τελευταία φορά που επικοινωνούμε μέσω της ψηφιακής μας τάξης από τη Δευτέρα στο σχολείο μας και στην τάξη μας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 6η Επανάληψη σελίδα 100,101 από το βιβλίο. Από το τετράδιο εργασιών κάντε τις ασκήσεις στις σελίδες 36,37
ΙΣΤΟΡΙΑ: Μάθημα 38 σελίδες 118,119 "Το ρωμαϊκό κράτος"
Διαβάστε παιδιά το μάθημα και απαντήστε στις ερωτήσεις:
- Ποιοι ήταν οι λόγοι που έναν την πόλη της Ρώμης να αναπτυχθεί γρήγορα;
- Ποιο ήταν το πρώτο πολίτευμα της Ρώμης; Τι αλλαγές έγιναν μετά;
Παιδάκια μου τις απαντήσεις των ερωτήσεων τις γράφετε στο τετράδιο της ιστορίας
Posted on May 31, 2020
Παρασκευή 29 Μαϊου 2020 – Γλώσσα
Παρασκευή 29 Μαϊου 2020
Παιδάκια μου καλημέρα!
ΓΛΩΣΣΑ: "Ο Αργύρης και το πρόβλημα" γ τεύχος σελίδες 11,12, 13, 14 κάντε τις ασκήσεις 2,3,4,5
Από την 1η άσκηση απαντήστε στις ερωτήσεις (Γράψτε τις απαντήσεις στο τετράδιο αντιγραφής όχι στην κυψέλη)
- Πώς ένιωσε ο Αργύρης, όταν άκουσε το όνομα του στην τάξη; Ποιες λέξεις ή φράσεις στο κείμενο δειχνουν τα συναισθήματα του;
- Τι σκέφτηκε ο Αργύρης για να λύσει το πρόβλημα;
Συνεχίζουμε την επανάληψη μας παίζοντας:
- Ξεχωρίστε τα ουσιαστικά από τα επίθετα => https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/ousiastika-epitheta.html
- Σύρε το σωστό (ει,η,ι,υ) στα επίθετα => https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/05/orthografia-epithetwn.html
- Χτύπα τα επίθετα => https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/04/xtypa-ta-epitheta.html
Posted on May 31, 2020
Πέμπτη 28 Μαϊου 2020 – Μαθηματικά και Ιστορία
Πέμπτη 28 Μαϊου 2020
Καλημέρα παιδιά!
Συνεχίζουμε για λίγο ακόμα...
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 40
- από το βιβλίο κάντε τις ασκήσεις στις σελίδες 98 και 99
- από το τετράδιο εργασιών κάντε τις ασκήσεις στις σελίδες 34 και 35
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κεφ. 37 "Οι τέχνες και τα γράμματα στα Ελληνιστικά χρόνια"
Διαβάστε παιδάκια μου το μάθημα και απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Ποίοι είναι οι επιστήμονες που έζησαν την εποχή αυτή;
- Ποια στοιχεία κατά την γνώμη σου, δείχνουν οτι ο πολιτισμός στα Ελληνιστικά χρόνια γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη;
Από το τετράδιο εργασιών κάντε τις ασκήσεις 1, 2, 3 στις σελίδες 46
Posted on May 31, 2020
Τετάρτη 27 Μαϊου 2020 – Γλώσσα και Θρησκευτικά
Τετάρτη 27 Μαϊου 2020
Καλημέρα!
ΓΛΩΣΣΑ:
Ενότητα 11 γ΄τεύχος "Ο Μπελάς και ο Ρομποτούλης"
- από το βιβλίο κάντε τις ασκήσεις 1, 2, 4 και 5 στις σελίδες 8, 9 και 10
- από το τετράδιο εργασιών κάντε τις ασκήσεις 1 και 2 στις σελίδες 30 και 31
- την άσκηση 3 τη γράφω στο τετράδιο "Σκέφτομαι και γράφω"
Επανάληψη με online ασκήσεις
- κλίση ισοσύλλαβων ουσιαστικών σε -ι => https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/oudetera-se-i.html
- κλίση ισοσύλλαβων ουσιαστικών σε -ο => https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/oudetera-se-o.html
- γράφεται με κεφαλαίο ή μικρο; => https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/kefalaio-mikro.html
- κουίζ ορθογραφίας => https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/04/quiz-orthografias.html
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: κεφ. Γ΄ "Νέος δρόμος, καινούρια ζωή" . Λύστε το σταυρόλεξο => http://katsba.ueuo.com/dim/d/8r-d3.htm
Posted on May 31, 2020
Τρίτη 26 Μαϊου 2020 – Μαθηματικά και Μελέτη
Τρίτη 26 Μαϊου 2020
Καλημέρα παιδάκια!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Μάθημα 39
- Από το βιβλίο κάντε τις ασκήσεις στις σελίδες 96 και 97
- Από το τετράδιο εργασιών κάντε τις ασκήσεις από τις σελίδες 32 και 33
Επανάληψη μαθηματικών. Ας θυμηθούμε τους δεκαδικούς αριθμούς και τα δεκαδικά κλάσματα εδώ => http://katsba.ueuo.com/dim/c/ma8-dekadikoi1.htm και τους συμμιγείς αριθμούς εδώ => http://katsba.ueuo.com/dim/d/ma8-symmigeis.htm
ΜΕΛΕΤΗ: Επαγγέλματα και προϊόντα στον τόπο μας => http://katsba.ueuo.com/dim/d/mel-d4.htm
Posted on May 31, 2020
Δευτέρα 25 Μαϊου 2020 – Γλώσσα και Θρησκευτικά
Δευτέρα 25 Μαϊου 2020
Καλημέρα και καλή βδομάδα!
Παιδάκια μου είναι η τελευταία βδομάδα που επικοινωνούμε μέσω της ψηφιακής μας τάξης. Από 1η Ιουνίου αλλάζει η επικοινωνία μας. Ανοίγουν τα σχολεία. Θα είμαστε στο σχολείο μας και στην τάξη μας. Χαίρομαι γιατί μου έχετε λείψει πολύ!
ΓΛΩΣΣΑ:
- Λεξιλόγιο 10ης ενότητας σελίδα 100
- Τετράδιο εργασιών "Το εργαστήρι της γλώσσας" σελίδα 28 και 29
- Επανάληψη στα θηλυκά ισοσύλλαβα ουσιαστικά. Μπείτε να κάνετε τις online ασκήσεις για θηλυκά σε -η εδώ => https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/thilyka-se-i.html για θηλυκά σε -α εδώ => https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/thilyka-se-a.html και για να σχηματίσετε τον πληθυντικό εδώ => https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/11/plithyntikos.html
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Επανάληψη με σταυρόλεξο του κεφ. Β΄ "Αυτοί που έδειξαν και βάδισαν τον δρόμο" => http://users.sch.gr/vaskitsios/katsba/dim/d/8r-d2.htm
Posted on May 31, 2020
Παρασκευή 22 Μαϊου 2020- Μαθηματικά και Ιστορία
Παρασκευή 22 Μαϊου 2020
Καλημέρα!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 38
- Από το βιβλίο στις σελίδες 94,95 κάντε όλες τις ασκήσεις
- Από το τετράδιο εργασιών στις σελίδες 30, 31 κάντε όλες τις ασκήσεις
Συνεχίζουμε την επανάληψη μας! Λύστε τα προβλήματα online => http://katsba.ueuo.com/dim/d/ma8-problhma-praxh2.htm
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κεφάλαιο 36 "Η καθημερινή ζωή στα ελληνιστικά χρόνια"
Παιδάκια μου διαβάστε το μάθημα και απαντήστε στις ερωτήσεις:
- Γιατί νομίζεις πολλοί Έλληνες εγκαταστάθηκαν σε πόλεις της Ανατολής;
- Πώς συνήθιζαν να περνούν οι άνθρωποι τον ελεύθερο χρόνο τους στην ελληνιστική εποχή;
Από το τετράδιο εργασιών στη σελίδα 45 κάντε τις ασκήσεις 1,2,3
Διαβάστε το παραμύθι "Ένας ιός πολύ δυνατός" και απαντήστε στις ερωτήσεις κατανόησης με την μορφή τηλεπαιχνιδιού => http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/04/enas-ios-poly-dynatos.html
Καλό Σαββατοκύριακο παιδάκια μου, να περνάτε όμορφα!
Posted on May 31, 2020
Πέμπτη 21 Μαϊου 2020 – Γλώσσα και Θρησκευτικά
Πέμπτη 21 Μαϊου 2020
Καλημέρα!!!
ΓΛΩΣΣΑ: "Γραφή, η μνήμη των ανθρώπων"
- Από το βιβλίο στις σελίδες 93, 94, 95, 96, 97 κάντε τις ασκήσεις 1, 3, 4, 5
- Από το τετράδιο εργασιών στις σελίδες 26, 27 κάντε τις ασκήσεις 1, 2
- Χρονικές προτάσεις στην γραμματική μας σελίδα 94.
- Δείτε παιδιά μου ένα βίντεο στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: https://www.youtube.com/watch?v=1zALsb4skcQ
- Διαβάστε και δείτε βίντεο για τον Δίσκο της Φαιστού: http://tosxolikopareaki.blogspot.com/2012/03/blog-post_14.html#axzz4UFZKxjnb. Άλλο ένα βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=rvonHSelG3c. Κάντε δραστηριότητες για τον Δίσκο της Φαιστού εδώ: https://www.i-pinakas.com/10-lambdaepsilonxiepsiloniotasigma-phitauepsilonrhoomicronupsilongammaiotazetaomicronupsilonnu-piepsilonrhoalpha-taualphaxiiotadeltaepsilonupsilonomicronupsilonnu-sigmatauomicronnu/4
- Παιδάκια μου μπείτε εδώ: http://games.mthv.gr/mth-names/ για να δείτε πως γράφεται το όνομα σας στα αρχαία. Και εδώ: http://users.sch.gr/vaskitsios/katsba/linearb/index.htm για να μάθετε πως γράφεται στην Γραμμική Β΄
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Ας κάνουμε και μια μικρή επανάληψη στα θρησκευτικά λύνοντας σταυρόλεξο: http://users.sch.gr/vaskitsios/katsba/dim/d/8r-d1.htm. Προσέξτε! Αν δυσκολεύεστε μη τα παρατήσετε. Προσπαθήστε!