Ελάτε να γράψουμε την ορθογραφία του σημερινού μαθήματος, σε δύο μέρη, κάνοντας κλικ στις αντίστοιχες εικόνες. Όταν ολοκληρώνετε κάθε μέρος, μην ξεχνάτε να πατάτε το κουμπί του ελέγχου.
Γεια σας, παιδιά!
Όσοι βρίσκεστε εδώ έχετε ακολουθήσει τις οδηγίες που έχουμε δώσει στην τηλεδιάσκεψη. Τελειώνοντας τη 2η ενότητα του βιβλίου μας θα προσπαθήσουμε να θυμηθούμε με διαδραστικές ασκήσεις αυτά που μάθαμε στην τάξη. Προσπαθήστε να είστε συγκεντρωμένοι και να απαντάτε όταν είστε σίγουροι και όχι στην τύχη. Για κάθε απορία μπορείτε να ανοίγετε τα βιβλία σας ή τη Γραμματική σας. Επίσης μπορείτε να με ρωτάτε με προσωπικό μήνυμα στη webex, στο chat, με μήνυμα προς τον host, δηλαδή εμένα και όχι προς όλους. Αυτό το κάνουμε για να αποφύγουμε την περιττή φασαρία. Εγώ θα παρακολουθώ τι καταφέρατε μέσω της πλατφόρμας.
Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν! Κάνοντας κλικ στο χεράκι θα σας ανοίξουν οι επαναληπτικές εργασίες. Προσέχουμε τα σημεία στίξης και τον τονισμό.
Ακολουθεί εργασία ορθογραφίας: Πατήστε το κουμπί για την αναπαραγωγή. Θα ακούτε την εκφώνηση και θα γράφετε στο πλαίσιο. Όσοι μπαίνετε με κινητά θα δυσκολευτείτε περισσότερο, αλλά αξίζει τον κόπο να προσπαθήσετε. Μπορείτε να κάνετε παύση μέχρι να πληκτρολογήσετε τις λέξεις και να συνεχίσετε όταν θα είστε έτοιμοι.
Μπορείτε με το δεξιό κουμπί σειράς να ακούσετε το κείμενο σε πιο αργή ταχύτητα. Όταν τελειώσετε πατήστε το κουμπί του ελέγχου για να μπορώ να δω τα αποτελέσματά σας.
Όταν ολοκληρώσετε τις εργασίες επιστρέφουμε στην τάξη.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Εργασία 1η: Διαδραστικό παιχνίδι:
Προσπαθήστε να βρείτε τα ακρωτήρια πάνω στον χάρτη ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.purposegames.com/game/mrtQ7uGQ7XZ
Εργασία 2η:
Τοποθετήστε στον χάρτη που φτιάχνετε τα ακρωτήρια και τους πορθμούς της Ελλάδας που υπάρχουν στο βιβλίο σας, στη σελ. 33.
Εργασία 3η:
Επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να κάνετε τις εργασίες 1 και 2 του Τετραδίου Εργασιών.
Όταν τελειώσετε τις δύο εργασίες μπορείτε να στείλετε τις απαντήσεις σας στο mail μου : p.bastanis@gmail.com συμπληρώνοντας το μικρό σας όνομα και τα αντίστοιχα πεδία.