1η συνάντηση - 3 μαθήματα: Γνωριμία με το θέμα/ Αιτίες -Συνέπειες / Η δύναμη των αριθμών

- Εισαγωγικό ερωτηματολόγιο εδώ
- Παρουσίαση 1ης συνάντησης εδώ
- Padlet --> "Τα αίτια της σπατάλης/απώλειας τροφίμων"εδώ
- Wordwall οθόνη --> Μάθε για τις συνέπειες της σπατάλης των τροφίμων παίζοντας εδώ.
2η συνάντηση - Η Επιστήμη των Δεδομένων

- Παρουσίαση 2ης συνάντησης εδώ
- Φύλλο εργασίας 1
- BookCreator --> Το ηλεκτρονικό βιβλίο με τις απαντήσεις των μαθητών για το "Φύλλο εργασίας 1" εδώ
3η συνάντηση - Συνέπειες, Κατασκευή Comic
- https://learningapps.org/display?v=pqcm3cd1c25
- https://learningapps.org/display?v=pj0jd2h9325
- https://learningapps.org/display?v=p6g1hb7rc25
- Σχεδίαση Comic --> Φύλλο εργασίας εδώ
Εδώ οι εργασίες των μαθητών
Τσολιά - Χαλβαντζή4η συνάντηση - H Επιστήμη των Δεδομένων, Σχεδίαση-Ερμηνεία γραφημάτων (CODAP)
- Γνωριμία με το CODAP --> Φύλλο εργασίας 2
- Σχεδίαση γραφημάτων από τους μαθητές - Συζήτηση - Υπολογισμοί - Συμπεράσματα
5η συνάντηση- Σχεδίαση παιχνιδιού και αφίσας
- "Σπατάλη τροφίμων. Πόσο καλά τα καταφέρνω; " Παιχνίδι Wordwall εδώ
- Δημιουργία παιχνιδιού Roblox
- Συζήτηση - debate. Προέκυψαν δύο προτάσεις
Πρόταση 1 Χώρος διεξαγωγής: Η κουζίνα (τραπέζι και ψυγείο)
Πρόταση 2 Χώρος διεξαγωγής: Σούπερ μάρκετ
Η ψηφοφορία ανέδειξε την Πρόταση 2.
- Δημιουργία 2 ομάδων : Σεναριογράφοι παιχνιδιού - Χτίστες παιχνιδιού
Σεναριογράφοι --> Φύλλο Εργασίας για σενάριο εδώ Απαντήσεις των σεναριογράφων εδώ.
Χτίστες -->
3. Δημιουργία αφίσσας
Η ψηφοφορία των μαθητών ανέδειξε την 3η αφίσα να αναρτηθεί σε σούπερ μάρκετ του Δήμου μας για να ευαισθητοποιηθεί η τοπική κοινωνία
