Ελληνικά

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ:ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Η/Υ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ

Σε αυτή την ενότητα: 

  • θα καταλάβεις ότι οι τεχνολογίες έχουν κινδύνους και θα μάθεις να προστατεύεσαι

Αναμενόμενα αποτελέσματα:

  • να μπορείς να αναγνωρίζεις τον κίνδυνο και να ζητάς βοήθεια

 

Βίντεο αφόρμησης


ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Σε αυτή την ενότητα: 

  • θα καταλάβεις ότι όπως συμπεριφερόμαστε στην πραγματική ζωή, το ίδιο πρέπει να συμπεριφερόμαστε και στο διαδίκτυο
  • θα μάθεις τι είναι τα προσωπικά δεδομένα

Αναμενόμενα αποτελέσματα:

  • να μπορείς να προστατεύεις τα προσωπικά σου δεδομένα και να αποφεύγεις τη ρητορική μίσους

 

Η Μεγάλη απόφαση του @Παπάκη . Διαβάζουμε το παραμύθι και τα ονόματα μαζί με τα σύμβολα (π χ ο ατ Παπάκης, η σοφή κάτω παύλα κουκουβάγια). Συζήτηση με τα παιδιά με ερωτήσεις ανοικτού τύπου και προβληματισμού. Μιλάμε για τα προσωπικά δεδομένα και πως να είμαστε ευγενικοί στο διαδίκτυο.


Μαθαίνουμε τι και ποια είναι τα προσωπικά μας δεδομένα

Διαβάζουμε το παραμύθι

 

 

 

 

 

Φεβρουάριος

Φεβρουάριος- Ο 3ος μήνας του Χειμώνα

Διαβάζουμε το Μύθο του Φλεβάρη! Το μύθο που μας εξηγεί το λόγο για τον οποίο ο Φεβρουάριος έχει 28 μέρες και γιατί όλοι τον αποκαλούν Κουτσό και Κούντουρο….

στη συνέχεια βλέπουμε ονομασίες, παροιμίες και γιορτές για το μήνα Φλεβάρη

 

ΑΛΚΥΟΝΗ-Αλκυονίδες ημέρες

Έχουμε συνηθίσει να λέμε « οι αλκυονίδες μέρες του Γενάρη», ωστόσο οι μέρες αυτές τοποθετούνται μεταξύ 15 Δεκεμβρίου και 15 Φεβρουαρίου.

Πώς προέκυψε όμως η ονομασία αυτή; Οι αρχαίοι Έλληνες παρατήρησαν μέσα στο καταχείμωνο ορισμένες ηλιόλουστες μέρες . Τις μέρες αυτές ένα πουλί , η αλκυόνα γεννά τα αυγά της. Σύμφωνα με το μύθο, η Αλκυόνη πριν γίνει πουλί , ήταν μια πεντάμορφη κοπέλα, κόρη του Αίολου, του θεού του ανέμου  και της Ενάρετης.

 

Καλώς ήρθατε!!

Πάλι μας πρόλαβαν τα νέα μέτρα και δεν προλάβαμε να αποχαιρετίσουμε τα παιδιά μας!! Έτσι φτιάξαμε αυτό το blog για να μπορούμε να ανταλλάσσουμε ιδέες, δραστηριότητες τόσο οι εκπαιδευτικοί μεταξύ μας, όσο και να επικοινωνούμε ασύγχρονα με τα παιδιά, για να καλύψουμε την ανάγκη μας για επικοινωνία όσο είναι δυνατό-μιας και η φυσική παρουσία όλων στην τάξη δεν αντικαθίσταται με κανένα άλλο μέσο, αλλά και να ενισχύσουμε κίνητρα για εξερεύνηση και γνώση.

Η ανάγκη για επικοινωνία αποτελεί χαρακτηριστικό κάθε ανθρώπου γιατί θέλει να εξωτερικεύσει σκέψεις, συναισθήματα, επιθυμίες και πραγματοποιείται με διάφορους τρόπους  και μέσα όπως σύμβολα, προφορικό και γραπτό λόγο, κίνηση, εικόνες, μουσική, τέχνη, τεχνολογία.

Τα τελευταία χρόνια  το τοπίο της επικοινωνίας στην εκπαίδευση αλλάζει συνεχώς. Η έννοια του παραδοσιακού «γραμματισμού», ο οποίος περιοριζόταν στον προφορικό λόγο, τον γραπτό και την ανάγνωση, αντικαθίσταται σήμερα από τον όρο «πολυγραμματισμός» όπου  ένα νόημα και η μετάδοσή του κατασκευάζονται  πολυτροπικά.

Η εκπαίδευση εξ αποστάσεως μέσω Ίντερνετ, το eLearning δηλαδή, αλλάξει το τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε. Υπάρχουν δύο κατηγορίες συστημάτων παροχής διδασκαλίας για εκπαίδευση από απόσταση, τα Σύγχρονα και τα Ασύγχρονα.

Η Σύγχρονη Εκπαίδευση απαιτεί την ταυτόχρονη συμμετοχή όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Το πλεονέκτημά της είναι ότι η αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου γίνεται σε “πραγματικό χρόνο”, και κατά την διάρκειά της μπορούν να ανταλλάσσουν εκτός από απόψεις και εκπαιδευτικό υλικό και

Η Ασύγχρονη Εκπαίδευση που δεν απαιτεί την ταυτόχρονη συμμετοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Οι μαθητές δεν είναι ανάγκη να βρίσκονται συγκεντρωμένοι μαζί στον ίδιο χώρο ή την ίδια χρονική στιγμή. Αντίθετα, μπορούν να επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό τους εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο και να συλλέγουν το εκπαιδευτικό υλικό.

Παγώνα Μαζιώτη