Στόχο έχει να εξοικειωθούμε με τις βασικές εντολές προγραμματισμού όπως είναι οι εντολές κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος
ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΩΔΙΚΑ - HOUROFCODE
ΚΙΝΗΣΗ ΡΟΜΠΟΤ
Κίνηση ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης. Επιλέγουμε χαρακτήρα ρομπότ, δάπεδο και καθοδηγούμε το ρομποτ να φτάσει στην έξοδο
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-11286
ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΛΙΣΣΑΣ
Οδηγούμε την μελισσουλα να μαζέψει από τα λουλούδια το νέκταρ και να πάει στην κυψέλη να φτιαξει μέλι.
https://studio.code.org/s/course1/stage/7/puzzle/1