Προγραμματίζω… παίζοντας

Στόχο έχει  να εξοικειωθούμε με τις βασικές εντολές προγραμματισμού όπως είναι οι εντολές κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος

ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΩΔΙΚΑ - HOUROFCODE

https://studio.code.org/hoc/1

ΚΙΝΗΣΗ ΡΟΜΠΟΤ

Κίνηση ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης. Επιλέγουμε χαρακτήρα ρομπότ,  δάπεδο και καθοδηγούμε το ρομποτ να φτάσει στην έξοδο

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-11286

 

ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΛΙΣΣΑΣ

Οδηγούμε την μελισσουλα να μαζέψει από τα λουλούδια το νέκταρ και να πάει στην κυψέλη να φτιαξει μέλι.

https://studio.code.org/s/course1/stage/7/puzzle/1

 

 

Leave a Reply