Ελληνικά

«Πρώτες Βοήθειες» – Εγχειρίδιο για Εκπαιδευτικούς

Στη συγγραφή του εγχειριδίου των Πρώτων Βοηθειών για τους Εκπαιδευτικούς έγινε προσπάθεια από τους συγγραφείς,  Ιωάννα Αντωνιάδου-Κουμάτου, Αδαμαντία Ξεκαλάκη, Αλεξία Πρασούλη, οι γνώσεις που δίνονται να είναι απλές και κατανοητές:

https://www.openbook.gr/protes-voitheies-egcheiridio-gia-ekpaideytikoys/

Περιλαμβάνονται καταστάσεις που αφορούν κυρίως παιδιά.

Δίνονται οδηγίες για ενέργειες πρώτων βοηθειών που δεν απαιτούν ιδιαίτερη εκπαίδευση και για ενέργειες που δεν θα βλάψουν περισσότερο τη ζωή του παιδιού.

Έγινε προσπάθεια οι οδηγίες να είναι κατανοητές από τον καθένα, απλές και με σταδιοποίηση της παροχής των πρώτων βοηθειών. Επίσης, οι οδηγίες και οι συστάσεις να μην μπορούν να παρερμηνευθούν ώστε να βλάψουν το παιδί αλλά και να εκθέσουν τον εκπαιδευτικό σε αγωνία και νομικό κίνδυνο.

Σε κάθε κεφάλαιο είναι σαφές πότε απλά ενημερώνονται οι γονείς/ κηδεμόνες και πότε άμεσα και παράλληλα καλείται το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (166).

Στο κεφάλαιο της καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης, δίνονται οδηγίες αρχικής φροντίδας έως ότου κάποιος εκπαιδευμένος εκπαιδευτικός ή και παρευρισκόμενος να μπορεί να την παράσχει.

Πρόσθετα, στο παράρτημα, δίνονται συγκεκριμένες οδηγίες για:

◉ Περιεχόμενο σχολικού φαρμακείου.
◉ Χορήγηση αδρεναλίνης σε παιδιά με κίνδυνο αναφυλακτικού σοκ.
◉ Χορήγηση αντισπασμωδικού φαρμάκου σε παιδί με γνωστό ιστορικό επιληψίας.
◉ Χορήγηση γλυκαγόνης σε παιδί με γνωστό ιστορικό σακχαρώδη διαβήτη και σοβαρή υπογλυκαιμία.
◉ Δοσολογία των αντιπυρετικών και αναλγητικών φαρμάκων (παρακεταμόλης)

Αφήστε μια απάντηση