lisa

εδώ θα πούμε πραχματα για την lisa

  • Ζωή και καριέρα
    Πρόωρη ζωή
    Γεννήθηκε ως Pranpriya Manoban στις 27 Μαρτίου 1997 [3] στην επαρχία Buriram της Ταϊλάνδης, [5] αργότερα άλλαξε νόμιμα το όνομά της σε Lalisa. [6] Ως μόνο παιδί, μεγάλωσε από την Ταϊλάνδη μητέρα και τον Ελβετό πατριό της. [7] Η Λίζα ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο Praphamontree School I και II. Από νεαρή ηλικία, η Λίζα κέρδισε το ενδιαφέρον για την ποπ βιομηχανία της Νότιας Κορέας, δηλαδή θαυμάζοντας τους καλλιτέχνες Big Bang και 2NE1 , και ήθελε κάποια μέρα να ακολουθήσει ένα παρόμοιο μονοπάτι. [ απαιτείται αναφορά ]

Μετά αρχίζουν να πάρει μαθήματα χορού στην ηλικία των τεσσάρων, αγωνίστηκε κανονικά σε διαγωνισμούς χορού σε όλη την παιδική της ηλικία, συμπεριλαμβανομένης της «να είναι νούμερο ένα», [8] και εντάχθηκε το πλήρωμα χορό ενδεκαμελές Εμείς Zaa Ωραίες παράλληλα BamBam της Got7 . Τον Σεπτέμβριο του 2009, η ομάδα μπήκε στον διαγωνισμό LG Entertainment Million Dream Sanan World που μεταδόθηκε στο κανάλι 9 και κέρδισε το βραβείο "Special Team". [9] Η Λίζα συμμετείχε επίσης σε διαγωνισμό τραγουδιού ως εκπρόσωπος του σχολείου για το "Top 3 Good Morals of Thailand, που διοργανώθηκε από το Moral Promotion Center στις αρχές του 2009, όπου τελείωσε ως επιλαχόντης.

2016 – σήμερα: Αρχές καριέρας και ντεμπούτο με το Blackpink
Κύριο άρθρο: Blackpink

Η Λίζα στα Golden Disc Awards στις 6 Ιανουαρίου 2019
Το 2010, η Λίζα έκανε ακρόαση για να συμμετάσχει στην YG Entertainment στην Ταϊλάνδη. Μεταξύ των 4.000 υποψηφίων, ήταν το μόνο άτομο που πέρασε. Προσχώρησε επίσημα στην ετικέτα ως η πρώτη μη εθνικά κορεάτικη ασκούμενη στις 11 Απριλίου 2011. [10] Τον Μάρτιο του 2015, η Λίζα ανέλαβε την πρώτη της δουλειά μοντελοποίησης για τη μάρκα street-wear Nona9on , ακολουθώντας τη μάρκα καλλυντικών της Νότιας Κορέας Moonshot το 2016. [11 ]

Τον Αύγουστο του 2016, η Λίζα έκανε το ντεμπούτο της ως ένα από τα τέσσερα μέλη του κοριτσιού της Νότιας Κορέας Blackpink , καθώς και το πρώτο μη εθνικά Κορεάτικο που έκανε το ντεμπούτο του στο πρακτορείο. [12] [6] Πραγματοποίησε το ντεμπούτο του μαζί με την Jisoo , την Jennie Kim και τη Rosé . Το Blackpink έκανε το ντεμπούτο του με το άλμπουμ Square One με τους single singles " Whistle " και " Boombayah ". Το "Whistle" πέτυχε ένα τέλειο "all-kill", ξεπερνώντας όλα τα charts της Νότιας Κορέας κατά το ντεμπούτο του. [13] Από τον Οκτώβριο του 2020, η ομάδα κυκλοφόρησε ένα κορεατικό άλμπουμ, το άλμπουμ , ένα ιαπωνικό στούντιο άλμπουμ, το Blackpink στο Your Area , τρία εκτεταμένα έργα,Blackpink , Square Up and Kill This Love , και δύο single άλμπουμ, Square One και Square Two .

Η Λίζα πρωταγωνίστησε από το πρόγραμμα στρατιωτικής ποικιλίας MBC Real Man 300 ως μόνιμο μέλος στην εκπομπή ως μέρος της έκδοσης της Κορέας Στρατού της Ακαδημίας από τις 21 Σεπτεμβρίου 2018 και μετά. Η εκπομπή σηματοδότησε τον πρώτο μόνιμο ρόλο της σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα από το ντεμπούτο του. [14] Η εμφάνισή της της κέρδισε ένα ανεπίσημο βραβείο με τίτλο "Χαρακτήρας της Χρονιάς" μέσω των βραβείων MBC Entertainment 2018 . [15] Στις 5 Νοεμβρίου 2018, παρουσίασε το κανάλι της στο YouTube , Lilifilm Official , το οποίο επικεντρώνεται στα ταξίδια και τον τρόπο ζωής. [16] Από τον Ιούλιο του 2019 είχε πάνω από 1,3 εκατομμύρια συνδρομητές και είχε λάβει ένα κουμπί Gold Play YouTube. [17] Τον Μάρτιο του 2020, η Λίζα υπηρέτησε ως σύμβουλος χορού σε όλο το πρόγραμμα επιβίωσης κοριτσιών της κινεζικής ομάδας iQiyi Youth With You Season 2 . [18]

Προσωπική ζωή
Η Λίζα είναι πολύγλωσση και μιλά άπταιστα ταϊλανδέζικα, αγγλικά, κορεάτικα, καθώς και βασικά ιαπωνικά και κινέζικα. [2]

Άλλες επιχειρήσεις
Θεωρήσεις
Μέσα από τη δουλειά της ως μοντέλο για τη μάρκα καλλυντικών της Νότιας Κορέας Moonshot , έγινε πρεσβευτής της μάρκας στην Κίνα στις 21 Μαρτίου 2018. [19]

Στις 25 Ιουλίου 2019, η Lisa έγινε πρεσβευτής της μάρκας και παρουσιαστής αποκλειστικά για τη νέα συλλογή που κυκλοφόρησε στην Ταϊλάνδη, όπου έξι από τα προϊόντα περιλαμβάνουν την υπογραφή της Manoban ως μέρος της συσκευασίας. [20] Στις 28 Μαρτίου 2019, η Lisa υπέγραψε την πρώτη της ατομική συμφωνία έγκρισης για την AIS Thailand , τη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας GSM στην Ταϊλάνδη. Η Λίζα έγινε ο υψηλότερος αμειβόμενος παρουσιαστής μάρκας για το AIS. Επιπλέον, η διαφημιστική της καμπάνια έγινε η υψηλότερη βαθμολογία στην Ταϊλάνδη. [21] Στις 11 Μαΐου 2019, η Lisa έγινε παρουσιαστής μάρκας για το Samsung Galaxy S10 στην Ταϊλάνδη. Το πρώτο διαφημιστικό της υλικό για τη μάρκα κυκλοφόρησε στις 14 Μαΐου. [22] Το παιχνίδι για κινητά Ragnarok M: Eternal Loveχρησιμοποιεί τη Lisa ως μοντέλο υποστήριξης και εμφανίζεται ως χαρακτήρας στον διακομιστή "Midnight Party" από τις 24 Ιουλίου 2019 και μετά. [23]

Τον Ιανουάριο του 2020, η Lisa προσχώρησε στο φίλο του Winner 's Mino ως μοντέλο υποστήριξης για τη σειρά αθλητικών ειδών Adidas SS20 σεζόν My Shelter . [24] Μέσω της νέας δημοτικότητας της Lisa στην Κίνα μέσω της εμφάνισής της στο iQiyi 's Youth With You 2 ως σύμβουλος χορού, αποκάλυψε ότι ήταν η νέα εκπρόσωπος μάρκας στην Κίνα για την εταιρεία μαλακών υφασμάτων D&G Downy στις 13 Μαΐου. [25] Αργότερα εκείνο το μήνα, σύντομα έγινε η εκπρόσωπος της νέας μάρκας για μια από τις μεγαλύτερες γαλακτοκομικές εταιρείες της Κίνας, την κινεζική μάρκα γιαουρτιού της Mengniu Dairy , Zhengouli.[25] Στις 27 Ιουνίου, η Tencent Games ανακοίνωσε τη Lisa ως τοννεότερο εκπρόσωπο της Supercell στην Κίνα για τοβιντεοπαιχνίδιγια κινητά , Brawl Stars . [26]

Μόδα και φωτογραφία
Τον Ιανουάριο του 2019, η Λίζα έγινε η μούσα του Hedi Slimane , του καλλιτεχνικού, δημιουργικού και σκηνοθέτη εικόνας της Celine , μιας γαλλικής μάρκας πολυτελείας. [27] Την ίδια χρονιά, τον Νοέμβριο, η Penshoppe αποκάλυψε ότι η Λίζα είχε ενταχθεί στην οικογένεια Penshoppe ως ο νεότερος πρέσβης τους. [28] Επιπλέον, στις 24 Ιουλίου 2020, η Lisa επελέγη επίσημα ως ο νεότερος πρεσβευτής μάρκας που εκπροσωπούσε τη Bulgari , μια ιταλική μάρκα πολυτελείας. Ως πρεσβευτής για το Bulgari, συμμετείχε στις ψηφιακές εκστρατείες για τις συλλογές "Serpenti" και "Bzero One". [29]

Μέσω της YG Entertainment , η Lisa κυκλοφόρησε ένα φωτογραφικό βιβλίο περιορισμένης έκδοσης με τίτλο "0327", το οποίο συντάχθηκε εξ ολοκλήρου με φωτογραφίες που τραβήχτηκαν μέσω μιας φωτογραφικής μηχανής. Το photobook κυκλοφόρησε στα γενέθλιά της το 2020. [30]

Φιλανθρωπία
Στις 17 Σεπτεμβρίου του 2019, μετά τις καταρρακτώδεις βροχές που ασκούνται από μουσώνα προκάλεσε πλημμύρες σε 32 Ταϊλάνδης επαρχίες, της Ταϊλάνδης ομορφιά blogger Koi Onusa, συγγενής του Λίζα, αποκάλυψε ότι η Lisa είχε δωρίσει ฿ 100.000 Thai ηθοποιός Bin Bunluerit ταμείου για να βοηθήσει τα άτομα εκκενώθηκαν στις πλημμύρες ως ανακούφιση από καταστροφές. [31] [32]

Αντίκτυπος και επιρροή

Η Λίζα σε εκδήλωση θαυμαστών του Blackpink το 2018
Τον Απρίλιο του 2019, η Λίζα έγινε το πιο δημοφιλές είδωλο K-pop στο Instagram , με 17,4 εκατομμύρια οπαδούς τότε. [33] Από τον Ιούλιο του 2020, η Λίζα έχει 35,4 εκατομμύρια οπαδούς στην πλατφόρμα. [34]

Ενώ η Λίζα προσγειώθηκε το πρώτο σόλο εξώφυλλο περιοδικού της για το τεύχος Μαΐου 2019 του Harper's Bazaar Thailand, η MEI, διανομέας του Harper's Bazaar , ανέφερε ότι και τα 120.000 έντυπα αντίτυπα είχαν εξαντληθεί. Αναφέρθηκε ότι, κατά μέσο όρο, εκτυπώνονται κατά κανόνα 30.000 αντίτυπα και οι γνωστές διασημότητες έχουν κατά μέσο όρο 60.000 αντίτυπα. Ωστόσο, παρά την πώληση 120.000 αντιγράφων, η ζήτηση του κοινού δεν ικανοποιήθηκε ακόμη. [35] [36]

Μετά την παρουσία της Lisa στη συλλογή μόδας Celine Fashion Show για άντρες το καλοκαίρι του 2020 στο Παρίσι της Γαλλίας, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Παρισιού , η Lyst ανέφερε ότι οι παγκόσμιες αναζητήσεις για την τσάντα Triomphe της Celine πήδηξαν 66% στις 28 Ιουνίου 2019, αφού δημοσίευσε μια εικόνα του στυλ στα κοινωνικά της μέσα, συγκεντρώνοντας έτσι την προσοχή του κοινού. [37]

Σε μια συνέντευξη, το πρώην μέλος της ομάδας κοριτσιών της Φύσης , Γκάγκα, ανέφερε τη Λίζα ως πρότυπο. [38]

 

5 πράγματα που δεν ήξερες για την LISA των BLACKPINK
1. Η καταγωγή της LISA
Παρόλο που οι BLACKPINK είναι Κορεάτικο συγκρότημα, η LISA είναι Ταΐλάνδη. Εάν και γεννήθηκε με το όνομα Pranpriya Manobal, αργότερα το άλλαξε νομικά σε Lalisa Manobal. Γεννήθηκε στην Ταϊλάνδη αλλά μεγάλωσε στην Νότιο Κορέα, όπου ήρθε σε επαφή με τα υπόλοιπα μέλη των BLACKPINK. Είναι το μόνο μέλος των BLACKPINK που δεν είναι από την Κορέα. Mιλά Ταϋλανδέζικα, Κορεάτικα, Αγγλικά και Ιαπωνικά.

2. Εκτός από ράπερ είναι τραγουδίστρια και χορεύτρια
Μπορεί πλέον η LISA να είναι γνωστή για τα ράπερ κομμάτια της στα τραγούδια των BLACKPINK, όμως η καριέρα της ξεκίνησε ως χορεύτρια. Όπως και των υπολοίπων μέλων του συγκροτήματος, οι χορευτικές της ικανότητες, είναι εντυπωσιακές. Ξεκίνησε τα μαθήματα χορού σε ηλικία 4 ετών και συνέχισε να χορεύει ως μέλος διάφορων dance groups μέχρι ρο 2016 οπότε και σχηματίστηκαν οι BLACKPINK. Μάλιστα, τον Μάρτιο του 2020, η Λίσα έγινε η dance mentor των γυναικείων συγκροτημάτων στο τηλεοπτικό talent show χορού Youth With You Season 2.

3. Τα ρεκόρ της LISA εντός και εκτός BLACKPINK
Η LISA είναι πολύ αγαπητή από τους fans της ανά τον κόσμο και η αποτελεί την K-Pop star με τους περισσότερους ακολούθους online καθώς μετρά 39 εκ. followers στο Instagram.

Ακόμη, στο κανάλι της στο Youtube “Lilifilm Official” όπου επικεντρώνεται σε βίντεο για ταξίδια και lifestyle, μετρά πάνω από 4 εκατομμύρια subscribers.

Το μουσικό βίντεο του ‘How You Like That’ που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο, έχει σπάσει πολλά παγκόσμια ρεκόρ από τη στιγμή της κυκλοφορίας του, όπως αυτό του πιο προβαλλόμενου βίντεο στο Youtube μέσα σε 24 ώρες.

Όταν η LISA έκανε το πρώτο της solo εξώφυλλο για το Harper’s Bazaar της Ταϊλάνδης τον Μάιο του 2019, αγοράστηκαν 120,000 έντυπα. Σύμφωνα με το περιοδικό, ο συνηθισμένος αριθμός μηνιαίων εντύπων που πωλούνται είναι 30,000 ενώ όταν κάνουν εξώφυλλα γνωστοί celebrities φτάνουν και τα 60,000.

4. Γενικά χαρακτηριστικά
Γεννημένη στις 27 Μαρτίου 1997, η Lalisa ανήκει στο ζώδιο του Κριού. Το ύψος της είναι 1,66 cm. Εκτός από το τραγούδι, η LISA ασχολείται με την μουσική παίζοντας κιθάρα και γιουκαλίλι. Ακολουθεί τον βουδισμό. Το αγαπημένο της φαγητό είναι οι τηγανιτές πατάτες. ¨Εχει 4 γάτες που ονομάζονται Leo, Luca, Lily και Louis και το αγαπημένο της χρώμα είναι το κίτρινο.

5. Είναι η νέα Brand Ambassador της MAC Cosmetics

Η LISA, αποτελώντας η ίδια trendsetter, είναι πάντα παρούσα στα runway shows με front row θέσεις. Ακόμη, έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands και συνεχίζει να εμπνέει τις νεότερες γενιές μέσω των πρωτοποριακών επιτυχιών της. Τελευταία της συνεργασία αυτή με την MAC Cosmetics, της οποίας θα είναι πλέον Brand Ambassador.

Ως η Global εκπρόσωπος του brand, η LISA θα είναι το πρόσωπο πίσω από τις ανανεωμένες συλλογές και τις βασικές καμπάνιες της M·A·C. Όπως επίσης και η μούσα σε συναρπαστικά, καινοτόμα projects. Επιπρόσθετα, έχοντας πάθος για την ομορφιά, η LISA θα συνεργαστεί με τους Makeup Artists της M·A·C για να μοιραστεί τα πρωτότυπα looks της, τα μυστικά ομορφιάς της, τη ρουτίνα περιποίησής της αλλά και το lifestyle της με τους υποστηρικτές της M·A·C.

“Πάντα ήμουν μεγάλη φαν της M·A·C! Λατρεύω τον τρόπο που το brand μετατρέπει το μακιγιάζ σε μια μορφή έκφρασης, κάτι που πάντα μου δίνει
αυτοπεποίθηση πάνω στη σκηνή” τονίζει η LISA.

“Είμαι ενθουσιασμένη που, μαζί με τη M·A·C, θα προσκαλέσουμε και θα ενδυναμώσουμε ακόμα μεγαλύτερο κοινό, καθώς διαθέτουμε κοινές αξίες, όπως είναι ο σεβασμός στην ατομικότητα και την ποικιλομορφία”.

Η Lisa από τις Blackpink είναι η νέα ambassador του αγαπημένου σας beauty brand και πρέπει να μάθετε τα πάντα!
20 / 10 / 2020 από ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΚΑΣΙΑΜΗ

Η K-Pop είναι μεν ένα είδος μουσικής αλλά ταυτόχρονα πρόκειται για ένα “κίνημα” που έχει να κάνει τόσο με τη μόδα όσο και με την ομορφιά αφού δημιουργεί τάσεις χάρη στις εξεζητημένες εμφανίσεις των stars.

Αυτός είναι ένας μόνος από τους λόγους που η MAC ανακοίνωσε πως η Lisa από τις Blackpink (Lalisa Manobal) είναι η νέα της Global Brand Ambassador.

Ξεκινώντας μία μακροχρόνια συνεργασία από τον φετινό Οκτώβριο, η Lisa θα αποτελεί πλέον το πρόσωπο πίσω από τις θρυλικές M·A·C συλλογές, αλλά και τις καινοτόμες ενέργειες του brand. Αποτελεί την πρώτη γυναίκα-είδωλο της Κορεάτικης Pop που λαμβάνει τον τίτλο της Global Brand Ambassador της MAC.

 

Η Lisa, γνωστή για τις χαρισματικές και τολμηρές εμφανίσεις της πάνω στη σκηνή, αλλά και τη συνεχή παρουσία της στη διαμόρφωση των τάσεων στο χώρο της μόδας, της ομορφιάς και της μουσικής, όχι μόνο συνδέεται βαθιά με τις βασικές αξίες της MAC, αλλά αποτελεί και μια έμπνευση για τη συνεχή εξέλιξη του brand.

Είναι χορεύτρια και ράπερ σε ένα από τα πιο δημοφιλή γυναικεία group παγκοσμίως, τις Blackpink. Το μουσικό βίντεο του ‘How You Like That’ που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο, έχει σπάσει πολλά παγκόσμια ρεκόρ από τη στιγμή της κυκλοφορίας του, όπως αυτό του πιο προβαλλόμενου βίντεο στο Youtube μέσα σε 24 ώρες.

 

Η ίδια είναι πολύ αγαπητή από τους υποστηρικτές της ανά τον κόσμο και η K-Popstar με τους περισσότερους ακολούθους online καθώς μετρά 39 εκ. followers στο Instagram. Αποτελώντας η ίδια trendsetter, είναι πάντα παρούσα στα runway shows με frontrow θέσεις, έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands και συνεχίζει να εμπνέει τις νεότερες γενιές μέσω των πρωτοποριακών επιτυχιών της.

 

“Πάντα ήμουν μεγάλη φαν της MAC! Λατρεύω τον τρόπο που το brand μετατρέπει το μακιγιάζ σε μια μορφή έκφρασης, κάτι που πάντα μου δίνει αυτοπεποίθηση πάνω στη σκηνή” τονίζει η Lisa.“Είμαι ενθουσιασμένη που, μαζί με τη MAC, θα προσκαλέσουμε και θα ενδυναμώσουμε ακόμα μεγαλύτερο κοινό, καθώς διαθέτουμε κοινές αξίες, όπως είναι ο σεβασμός στην ατομικότητα και την ποικιλομορφία”.

Ως η Global εκπρόσωπος του brand, θα είναι το πρόσωπο πίσω από τις ανανεωμένες συλλογές και τις βασικές καμπάνιες της MAC, όπως επίσης και η μούσα σε συναρπαστικά, καινοτόμα projects. Επιπρόσθετα, έχοντας πάθος για την ομορφιά, η Lisa θα συνεργαστεί με τους Makeup Artists της MAC για να μοιραστεί τα πρωτότυπα looks της, τα μυστικά ομορφιάς της, τη ρουτίνα περιποίησής της αλλά και το lifestyle της με τους υποστηρικτές της MAC.