Ελληνικά

Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης Καλαθοσφαίρισης του Ε2-5ο Δ.Σ. Κορυδαλλού

Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης Καλαθοσφαίρισης του Ε2-5ο Δ.Σ. Κορυδαλλού

6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Ο αθλητισμός έχει τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο. Είναι θεμελιώδες δικαίωμα κι ένα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση των κοινωνικών δεσμών και την προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης και της ειρήνης καθώς και της αλληλεγγύης και του σεβασμού."
"Ο αθλητισμός μπορεί να συμβάλει στην προώθηση της δικαιοσύνης, της συμμαχίας, της ισότητας, της ΕΝΤΑΞΗΣ και της επιμονής. Ο αθλητισμός και η σωματική δραστηριότητα μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να περάσουμε σε περιόδους κρίσης, όπως το COVID19, μειώνοντας τις ανησυχίες και βελτιώνοντας τη σωματική και ψυχική υγεία.

ΟΗΕ

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ -ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Κάντε δεξί κλικ στην από κάτω εικόνα για να παίξετε ένα πολύ ωραίο ...

escape room !!!

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ -ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού, που είναι η 2α Απριλίου κάθε έτους,
καθιερώθηκε με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ και σκοπό έχει την
ενημέρωση της παγκόσμιας κοινής γνώμης για τον αυτισμό και την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ομαλή ένταξη των αυτιστικών ατόμων στην κοινωνία.

Ο όρος «αυτισμός» προέρχεται ετυμολογικά από τη λέξη «εαυτός» και
υποδηλώνει την απομόνωση ενός ατόμου στον εαυτό του.
Ο αυτισμός, αποτελεί μια ισόβια, πολύπλοκη, εκ γενετής νευροαναπτυξιακή
διαταραχή που συνήθως εκδηλώνεται στη φάση της ανάπτυξης. Τα κλινικά
χαρακτηριστικά του αυτισμού, περιλαμβάνουν την ελλειπή κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία, την εκδήλωση στερεοτυπικών επαναληπτικών συμπεριφορών, την ύπαρξη γλωσσικών διαταραχών ή απουσίας λόγου, σημαντικού ή όχι βαθμού νοητική υστέρηση ή άλλων ιατρικών καταστάσεων. Η αιτία του παραμένει άγνωστη, αν και κάποιες γενετικές επιδράσεις αναγνωρίζονται ως σημαντικές σε συνδυασμό με κάποιους κυρίως περιγεννητικής φύσεως παράγοντες κινδύνου. Αν και ο αυτισμός δε
θεραπεύεται, έγκαιρες και εξειδικευμένες θεραπευτικές παρεμβάσεις βοηθούν στη βελτίωση της λειτουργικότητας των ατόμων.

Περισσότερα >>>>

ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ

ΖΩΝΑΡΑΔΙΚΟΣ

Video αφιερωμένο στην πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας ( 6 Μαρτίου)

5η διδακτική ώρα: Πετοσφαίριση – Σερβίς από πάνω

Σερβίς από πάνω-Τι είναι σημαντικό να προσέχετε :

  1. Το αριστερό χέρι κρατά την μπάλα μπροστά στο δεξί ώμο (σαν να κρατάει δίσκο) ενώ το αριστερό πόδι είναι μπροστά
  2. Το πέταγμα της μπάλας είναι κατακόρυφο περίπου 2 μ.
  3. Το χέρι κινείται πάνω και πίσω και χτυπά με ταχύτητα και δύναμη την μπάλα.

Δραστηριότητα 1η

Μια μορφή παιχνιδιού βόλεϊ που παίζεται στην παραλία ονομάζεται «μπιτς-βόλεϊ». Είναι Oλυμπιακό άθλημα, παίζεται με 2 παίκτες εναντίον 2, το γήπεδο είναι 8 Χ 8 μέτρα και είναι πολύ θεαματικό.

Δραστηριότητα 2η

Παρακολουθείστε στο video σύντομες -βασικές πληροφορίες για το άθλημα:

 

Δραστηριότητα 3η

Μπείτε στην παρακάτω διεύθυνση για να συμμετέχετε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα γνώσεων Πετοσφαίρισης: https://docs.google.com/forms/d/1nxW4inJmZ2uTERFoeHlSyANCpS5EA9oTXqQi5qLOnG4/edit

Δραστηριότητα 4η

Δείτε δύο κορυφαίες ενέργειες διεθνών παικτών στο παρακάτω video :

4η διδακτική ώρα: Πετοσφαίριση – Σερβίς από κάτω-Τακτική του παιχνιδιού μίνι-βόλεϊ τρεις με τρεις

Σερβίς από κάτω-Τι είναι σημαντικό να προσέχετε :

  • Στη θέση ετοιμότητας πριν από την επαφή με την μπάλα το αριστερό πόδι να είναι μπροστά και το αριστερό χέρι να κρατάει την μπάλα, μπροστά στο δεξιό μηρό.
  • Να πετάτε την μπάλα χαμηλά.
  • Το χέρι που θα χτυπήσει την μπάλα να βρίσκεται πίσω και να κινείται από πίσω προς τα εμπρός.
  • Το χέρι μπορεί να είναι με την παλάμη σαν κούπα ή γροθιά και ο αγκώνας να είναι τεντωμένος κατά το χτύπημα.
  • Κατά τη στιγμή του χτυπήματος να γίνεται μεταφορά βάρους από το πίσω στο μπροστινό πόδι.

Δραστηριότητα 1η

Παρακολουθείστε προασκήσεις για την τεχνική σερβίς από κάτω,στο παρακάτω video :

 

Η τακτική του παιχνιδιού μίνι-βόλεϊ τρεις με τρεις

Τι είναι σημαντικό να προσέχετε στο παιχνίδι: 

  • Στην υποδοχή του σερβίς δυο μαθητές μοιράζονται το γήπεδο.
  • Στην κάλυψη της επίθεσης ο ένας εκτελεί επίθεση, ενώ οι άλλοι δυο βρίσκονται κοντά του σε χαμηλή στάση.
  • Στην άμυνα ένας παίκτης τοποθετείται διαγώνια και ένας στην ευθεία.

Δραστηριότητα 2η

Λύσε το παρακάτω quiz :