Updated on 4 Ιουλίου, 2024
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ “Ένας αριθμός του Άντον Τσέχοφ”
Posted on 4 Ιουλίου, 2024
Εκφραστικά μέσα
Updated on 4 Ιουλίου, 2024
Αφηγηματικοί τρόποι
Posted on 4 Ιουλίου, 2024
Γλώσσα και ύφος λογοτεχνικού κειμένου
Posted on 4 Ιουλίου, 2024
Ο ρόλος της δασκάλας
Ο Τσέχωφ σκιαγραφεί το χαρακτήρα της δεσποινίδας Ιουλίας ως ένα ακραίο παράδειγμα δειλής και παθητικής συμπεριφοράς. Όλη η εικόνα και η ψυχολογία της νεαρής κοπέλας συγγενεύει με τους δραματικούς ήρωες του Τσέχωφ που αδυνατούν να πάρουν την τύχη στα χέρια τους και γίνονται έρμαια της τύχης τους. Η δεσποινίς Ιουλία είναι δειλή, αντιμετωπίζει τον εργοδότης της με φόβο, δεν έχει το θάρρος να διεκδικήσει τα δικαιώματα της και γίνεται το εύκολο θύμα του καθενός. Είναι πολύ αδύναμος χαρακτήρας, δεν έχει αυτοπεποίθηση, τρέμει, κλαίει, αποδέχεται τα πάντα μοιρολατρικά. Δεν ξέρει τι σημαίνει να αγωνίζεσαι, να διεκδικείς τα δικαιώματα σου, να υψώνεις το ανάστημα σου, όταν το απαιτούν οι περιστάσεις, έχει έλλειψη αυτοσεβασμού, και αξιοπρέπειας. Δεν έχει εμπιστοσύνη στις ικανότητες της και φτάνει στο σημείο να ευχαριστεί κιόλας τον εργοδότης της για αυτά τα λίγα που της δίνει. Με την παθητική της στάση προκαλεί την εκμετάλλευση της.
Posted on 4 Ιουλίου, 2024
Ο ρόλος του αφηγητή
Updated on 4 Ιουλίου, 2024
Οι χαρακτήρες του έργου

