Ελληνικά

6 Μαρτίου: Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

6 Μαρτίου: ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού αύριο και τα παιδιά συζήτησαν τους τρόπους που μπορεί κάποιος να εκφοβίσει ένα παιδί και τι πρέπει να κάνουν.

Αρχικά είδαν ένα βιντεάκι, με την πιο άσχημη μορφή εκφοβισμού. Προβληματίστηκαν και συζήτησαν τις σκέψεις τους.

Έπειτα δούλεψαν ομαδικά σε εικόνες με διαφορετικές μορφές εκφοβισμού. Η κάθε ομάδα περιέγραψε τι είναι αυτό που συμβαίνει, γιατί μπορεί να συμβαίνει, πώς νιώθει το θύμα και τι πρέπει να κάνουν. Στη συνέχεια παρουσίασαν την κάθε περίπτωση σε όλη την τάξη.

Το αποτέλεσμα της παρουσίασής τους είναι το εξής

 

Λεκτικός εκφοβισμός

1η ομάδα (Αθανασία & Φωτεινή)

 

Ένα παιδί πάει στο σχολείο κι ένα παιδί του φωνάζει και το κοροϊδεύει γιατί παίρνει κακό βαθμό. Το παιδάκι νιώθει στενοχωρημένο. Δύο παιδάκια το βοήθησαν, το πήραν μακριά & μίλησαν στη δασκάλα.

 

 

Κοινωνικός εκφοβισμός.

Ομάδα 2η (Αλέξης& Αργυρή)

 

Το κοριτσάκι το κοροϊδεύουν δυο άλλα κορίτσια γιατί φοράει γυαλιά. Το κοριτσάκι στενοχωριέται. Θα μπαίναμε μπροστά και θα λέγαμε στα κορίτσια να μην την κοροϊδεύουν και θα μιλούσαμε στη δασκάλα.

 

Σωματικός εκφοβισμός

Ομάδα 3η (Μαριάννα & Παρασκευή)

Ένα παιδί σπρώχνει το άλλο και φέρεται έτσι γιατί είναι κακό παιδί. Το αγοράκι νιώθει στεναχωρημένο. Εμείς θα το λέγαμε στη δασκάλα.

 

 

Διαδικτυακός εκφοβισμός

Ομάδα 4η (Άρης & Διονύσης)

Στέλνουν στο παιδάκι άσχημα μηνύματα στο κινητό για να τον πειράξουν. Το αγοράκι νιώθει στενοχωρημένο και φοβάται. Εμείς θα του μιλούσαμε ωραία, θα ήμαστε συνέχεια δίπλα του, θα τον βοηθούσαμε και θα το πούμε στη δασκάλα.

 

Στο τέλος τα παιδιά έβγαλαν τα συμπεράσματα τους.

Λέμε: ΟΧΙ στον εκφοβισμό

Και αν τον δούμε να συμβαίνει τότε:
1. Βοηθάμε το θύμα
2.Το λέμε στη μαμά ή στον μπαμπά
3. Το λέμε στη δασκάλα

 

Αφήστε μια απάντηση